O možnostech jednotlivých platforem u Mass Effect: Legendary Edition

Pouze na jedné konzoli si budete moci remasterovanou trilogii Mass Effectu zahrát při 120 snímcích za sekundu, zatímco PC umožní až 240 snímků za sekundu. BioWare přinášejí detaily.

Dying Light 2: O velikosti světa, herní době i optimalizaci

Techland je konečně připraven otevřít pomyslnou pokličku nad hrncem a vypustit do světa informace o očekávaném Dying Light 2. Pokračování parkourové survival akce vyjde i na PS4 a Xbox One.

CD Projekt doufá v brzký návrat Cyberpunku 2077 na PlayStation Store

CD Projekt je přesvědčen, že s každou aktualizací je Cyberpunk 2077 blíže k návratu do PlayStation Store. Záleží ale pouze na Sony, kdy hru do svého digitálního obchodu vrátí.

Jak se změnil Cyberpunk 2077 po patchi 1.2 na PC a konzolích?

K velkým změnám v optimalizaci na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One nedošlo. Hráči oceňují odstranění otravných chyb. Nadále vyhlížejí zlepšení výkonu hry a rychlejší načítání textur.

Cyberpunk 2077: vyšel patch 1.2 a přináší obrovské množství oprav

CD Projekt RED vydal patch 1.2. Jedná se o dosud největší aktualizaci akčního RPG, které má spoustu problémů a chyb a špatnou optimalizaci na konzolích PlayStation 4 a Xbox One.

Patch 1.2 pro Cyberpunk 2077 toho nabídne víc

CD Projekt RED vzkazuje, že nadcházející aktualizace tohoto přinese mnohem víc. Mezitím z polského studia po 8 letech odchází hlavní designér. Firma slibuje prezentaci svých budoucích plánů.

Cyberpunk 2077: Hotfix 1.06 odstraňuje limit pro save a mírní pády hry

CD Projekt RED na Štědrý den překvapil. Pro Cyberpunk 2077 vyšel hotfix 1.06, který je rychlou opravou pro PC, PlayStation 4 a Xbox One verze tohoto akčního RPG od tvůrců Zaklínače.

Fortnite nově běží hladce i na slabších počítačích

Epic Games se postarali o to, aby Fortnite běžel hladce i na slabších počítačích. Vývojáři přidali do populární battle royale akce nastavení po vzoru konzolí. To snižuje kvalitu a zvyšuje fps.

Prioritou u Cyberpunku 2077 byl počítač a konzole nové generace

Konzolím PlayStation 4 a Xbox One věnoval CD Projekt RED příliš malou pozornost, přiznal představitel polského studia akcionářům. Nyní pracují na opravě a věří, že na konzolích bude hra dobrá.

Vývojáři se obávají problémů s optimalizací her na Xbox Series S

Vývojáři z různých studií poukazují na velkých rozdíl v operačních pamětí i výkonu grafického čipu. Hry mají být vždy brzděny tou nejméně výkonnou konzolí generace, což bude Xbox Series S.

Pathologic 2 zklame i těch pár, které zaujme

Pathologic 2 je hrou s velice specifickým publikem. Pyšní se skvělou atmosférou a rozsáhlými dialogovými možnostmi. Vše si však kazí hloupými chybami.

Zapříčinila odklad Cyberpunku 2077 základní verze Xboxu One?

Základní model konzole Xbox One není dostatečně výkonný, kvůli němu má být očekávané akční RPG špatně optimalizované. CD Projekt RED nechce opakovat chybu jako se Zaklínačem 3.

PC verze Red Dead Redemption 2 vyšla s řadou problémů

Místo oslav se vývojáři museli vrátit ke svým počítačům a začít opravovat chyby v PC verzi westernové akce Red Dead Redemption 2, která předevčírem odpoledne vyšla.

Vampyr ještě nekončí, DONTNOD přináší nové herní módy

Je rok 1918 a my se nacházíme v ulicích starého Londýna, kterými se prohánějí všelijaké stvůry a lovci. Hrajeme za Jonathana Reida, bývalého chirurga a předního britského specialistu na transfúze,…

Vývojáři PUBG se zaměřují na optimalizaci

PlayerUnknown’s Battlegrounds je dobře optimalizovaná hra. S přidaným obsahem se však nároky pro systém zvyšují, proto se studio zaměřuje právě na jejich snížení.