Magazín
Activision Blizzard je příklad ultimátního zla v herním byznysu
Osobní komentář Filipa Krauchera, vývojáře a zároveň producenta Indiana. Zneužívání zaměstnanců v Blizzardu v takové míře odhaluje daleko větší problém, než jsme si mysleli.
Horory, střílečky, skákačky a čekání: Ohlédnutí za velkými herními momenty první poloviny roku 2021
Každý rok můžeme ve videoherním světě zažít mnoho skvělých momentů, avšak posledních dvanáct měsíců bylo silně poznamenáno celosvětovou pandemií, odklady a čekáním na nedostatkové zboží.
Remake Mafie a remaster Mafie 2 z pohledu naší redakce
Návrat české klasiky, remake první Mafie, se k nám blíží rychleji, než jsme čekali a už můžeme hrát remaster druhého dílu. Rozhodli jsme se v redakci sednout a podělit se s vámi o naše názory.
Blíží se soumrak českých lokalizací? Hry od Ubisoftu už nebudou mít češtinu
Náš malý herní trh si za deset let, kdy v něm aktivně působím, prošel mnohými turbulencemi. Blíží se další? Assassin's Creed Valhalla nebude mít češtinu!
(Ne)recenze: Jak mi SnowRunner pije krev svou hratelností i chybami
Ani 50 hodin nestačí k tomu, abych mohl SnowRunner poctivě zrecenzovat. Jsem nucen vyčkávat na patch.
Lidé míní, koronavirus mění. Herní svět se nám mění před očima. Čekají nás měsíce půstu?
Zrcátko je nepravidelný týdenní sloupek, ve kterém se ohlédneme za zajímavými událostmi posledních týdnů naším pohledem.