Událo se

@lemplik Avowed :D v jedné větě vedle toho zbytku.
Unreal je jen nástroj. Hry se v něm dají optimalizovat a můžou vypadat každá jinak. Dost to záleží na budgetu, času, složitosti týmu a lidech.

@Nitram Hele připadal jsem si úplně stejně! :D Zmátlo mě to :-)

Tak tí idú do toho naplno, teraz po remastroch a oznámení nových hier. To sa mi páči, len ešte mi chýba oficiálne predstavenie tej "unified timeline". Aby to neboli len dohady a na PS Store chýba už len Underworld, čiže dúfam, že budúci november to tak bude.
A škoda je aj to, že na PC a teraz aj na mobiloch, to češtinu má. Na konzolách nie. Kde v tom je logika, netuším.

Má někdo zkušenosti s touto klávesnicí ? docela mne zaujala.

@Miky Malý redizajn a aj dark mode? To by bolo super.

Hodně štěstí v soutěži. 🍀🎁🎄

Takto si dobrovoľne zabiť konkurenciu pre Gran Turismo, to je nepochopiteľné.

V takomto prípade si získali moju pozornosť, keďže preferujem hlavne príbehovky. Kiežby to dopadlo na výbornú. Uvidíme.

BG 3 ma donútilo si zahrať ťahové RPG prvýkrát v živote a vôbec tých 290 hodín neľutujem. Gratulujem Larianu, aj keď som dúfal vo vyššie číslo. Tá čeština by prišla vhod, ale takto veľkú hru znova kvôli češtine asi nezapnem :D

@lemplik ano, mám rád promyšlené lokace a questy, v Baldur's Gate 3 jsem procházel stále dokola ty samé oblasti přes 1000 hodin