Z chyb je důležité se poučit. Zástupci CD Projektu RED si už poněkolikáté sypou popel na hlavu a přiznávají chyby, které provázely vývoj očekávaného Cyberpunku 2077. Polské studio dělá vše, aby budoucí projekty byly úspěšné a hráči spokojeni. Alespoň to tak navenek působí.

V nové vývojové strategii CD Projekt RED uvádí, že všechny své budoucí tituly bude testovat na všech platformách, na kterých mají vyjít, a ne pouze na PC. Kvůli tomu budou počáteční fáze vývoje zdlouhavější, ale zároveň budou mít autoři větší kontrolu a jistotu v pozdějších fázích.

Cyberpunk 2077 mimo jiné doplatil na to, že CD Projekt RED velkou část testoval na PC, což vedlo ke špatně optimalizovaným a silně zabugovaným konzolovým verzím. Na PS4 a Xboxu One byla hra v den vydání de facto nehratelná (Sony dokonce vracela peníze za digitální verze). Přitom vedení studia před vydáním titulu informovalo, že Cyberpunk 2077 je v dobrém stavu jak na PC, tak na konzolích. Tady se CD Projekt RED dříve bránil s tím, že byl uveden v omyl společností Quantic Lab, jež měla na starost testování. Ta měla podcenit velikost a zkušenosti týmu, který dostal testování Cyberpunku 2077 na starost.

CD Projekt RED v současné době pracuje na příběhovém rozšíření pro Cyberpunk 2077, plnohodnotném pokračování Cyberpunku, nové zaklínačské trilogii, dvou velkých zaklínačských spin-offech a na nové značce, nemluvě o založení nového studia v Severní Americe.

Právě do Bostonu se přesouvá hlavní tým zodpovědný za Cyberpunk 2077, aby vybudoval nové studio a vytvořil tam pokračování akčního RPG. To má kódové označení projekt Orion a pracovat na něm bude 350 až 500 lidí. To je podle finančního ředitele Piotra Nielubowicze bezpečný odhad založený na předchozím titulu.

„Severoamerické studio se bude skládat z týmu pracujícího v Bostonu a z týmu pracujícího ve Vancouveru. Na projektu se budou podílet také vývojáři z Polska,“ uvedl Nielubowicz při debatě s investory ohledně nového Cyberpunku.