v neděli 3. 5. 2020

Resident Evil ve hrách - série, která zažila vavříny i pády

Roku 1996 se naprosto změnil celý žánr hororových her. Žánr, který pomalu zanikal byl z ničeho nic oživen malou a naprosto novou hrou Biohazard, později ve zbytku světa známý jako Resident Evil.

ve čtvrtek 2. 4. 2020

Jak vypadá dungeon, který nemá existovat? Červ ho vyzkoušel

Dungeon Master je hrou, která vás sama o sobě dokáže připoutat k monitoru na dlouhé hodiny díky mnoha propracovaným tajemstvím. Jedním z nich je, že hra v sobě ukrývala jeden celý dungeon navíc.

ve čtvrtek 16. 11. 2017

Legendární iluze, Wolfenstein 3D nebyl doopravdy 3D

Flashback na téma Wolfensteina jsme už dělali několikrát v rámci minulých let, nikdy jsme se ale nezaměřili na iluzi, kterou Wolfenstein 3D od Id Software představil. 3D, které není 3D ohromilo celý…

v sobotu 11. 11. 2017

Shinji Mikami: zvrácená mysl návrháře, která dala prostor novým herním experimentům

V dnešním flashbacku se zaměříme na celkem opomíjenou postavu herního průmyslu. Shinji Mikami má za sebou řadu známých her, za svou kariéru pracoval například na sérii Resident Evil, Dino Crisis, God…

v neděli 29. 10. 2017

Vývojáři Shadow of Mordor riskovali s uvedením nemesis systému, hráči ho přitom okamžitě milovali

Připomeňte si s námi ty nejdůležitější okamžiky studia Monolith Productions při uvedení hry Shadow of Mordor. V dnešním flashbacku se podíváme zpět sice jen o pár let, i tak ale výprava bude stát za…