Magazín
Proč je Zaklínač 2: Vrahové králů jedno z nejzajímavějších RPG své doby?
Slavné polské RPG Zaklínač 2: Vrahové králů patří mezi nejdůležitější videoherní kousky společnosti CD Projekt RED. A to hned z několika důvodů. Co všechno ale dělá ze hry tak vynikající zážitek?
Elden Ring Nightreign: The Forsaken Hollows - stojí DLC za návrat?
První a zdánlivě jediné plánované DLC už přišlo do Elden Ring Nightreign. Po půl roce je tak otázkou, zda jde o dostatečně pádný důvod se do téhle rogue-like hry vrátit.
Simpsonovi ve Fortnite? Tohle je více než 15 easter eggů, které jste přehlédli!
Simpsonovi dorazili do battle-royale titulu Fortnite a kromě battle-passu a skinů si přinesli také celou mapu Springfieldu. A my vám ukážeme ty nejlepší reference z populární dílů oblíbené rodinky.
Saudové nám zaplatili DLC pro Assassin's Creed Mirage - Stojí Valley of Memory za návrat?
Ubisoft překvapuje nečekaným a zdarma dostupným rozšířením pro Assassin’s Creed Mirage. Valley of Memory nás vede do saúdskoarabské Al-Uly a hlouběji do Basimovy minulosti.
Vše, co potřebujete vědět o příběhu Call of Duty: Black Ops
Black Ops odhaluje skrytou tvář války: tajné operace, výslechové místnosti a konspirace studené války. Ponoříme se do příběhu plného halucinací, zrady i dvojích identit.
„Bylo pro mě důležité zachovat frankofonní atmosféru,“ říká Filip Ženíšek k překladu Clair Obscur: Expedition 33
Nestává se často, aby velká hra obdržela dodatečně českou lokalizaci. O to překvapivější bylo oznámení studia Sandfall Interactive, které české texty přidá do Clair Obscur: Expedition 33.
O svůdně temném kouzlu Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Upírské hororové RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines je dnes již legendárním herním kouskem, který má opravdu velkou a oddanou fanouškovskou základnu. Proč je ale hra vlastně takovým klenotem?
Jak věrohodný je Ghost of Yōtei? Musíme si promluvit s japanologem Jakubem Zemanem
Letos byly vydané dva velké tituly s japonskou tematikou: Ghost of Yōtei a Assassin's Creed Shadows. Jak historicky přesné jsou? Meon o tom diskutoval s českým samurajem a japonologem Jakubem Zemanem.
The Neverhood: Proč je bláznivé dobrodružství z plastelíny pořád tak kouzelné
Příští rok bude legendární plastelínová adventura The Neverhood slavit 30 let od vydání. Pojďte s námi proto společně zavzpomínat na to, proč se jednalo o takovou nezapomenutelnou bláznovinu.
Jak a proč se DLSS a AI upscaling dostal do mainstreamu?
Společnost Nvidia stojí v čele grafických revolucí pomocí ray tracingu a upscalingu přes neurální renderování. Než k něčemu takovému došlo byla jen otázkou času. Ale proč a jak k tomu došlo?
Proč byl první Gothic tak výjimečné RPG?
Pomalými kroky se k nám blíží remake legendárního herního titulu Gothic od studia Piranha Bytes. Pojďme si proto připomenout, proč se jedná o jedno z nejlepších a nejunikátnějších RPG historie.
Kde se vzaly přenosné konzole? Jejich historie je delší, než byste čekali!
My si hrajeme rádi a to se blbě dělá, pokud zrovna nejste doma. Naštěstí už od samotného začátku výlučně herních zařízení se myslelo i na přenosné varianty.