Výsledky vyhledávání pro "rozhovor"
Živá NPC?! Vyzkoušeli jsme českou hru AI People
S nástupem generativní AI už nebudou NPC tím, čím bývaly. O tom by nás měla přesvědčit česká hra AI People. Více o zákulisí vývoje nám na letošním Game Accessu řekl zakladatel GoodAI Marek Rosa.
Časy se mění, říká šéf Xboxu v rozhovoru o hrách Microsoftu pro PlayStation
„Uvnitř Microsoftu je laťka pro nás vysoko, pokud jde o to, co musíme společnosti vrátit. Dostává se nám [od Microsoftu] podpora, která je prostě úžasná, pokud jde o to, co nám umožňuje dělat.“
NVIDIA ACE, Covert Protocol a umělá inteligence ve hrách v rozhovoru s Igorem Staňkem
GeForce podcast 2.0 slaví třetí titul, celkově se jedná o 41. povídání Mikoláše Tučka pro NVIDII. Tentokrát si pozval oblíbeného hosta, Igora Staňka.
Sony kvůli manipulaci odstranila rozhovor s Neilem Druckmannem z Naughty Dog
Společnost Sony odstranila rozhovor s Neilem Druckmannem z Naughty Dog poté, co se kreativní ředitel série The Last of Us a vedoucí studia ohradil proti prohlášení, které ve skutečnosti neřekl.
Vše o Kingdom Come: Deliverance 2 s vedoucím designérem hry
Prokop Jirsa je vedoucím designérem nadcházejícího Kingdom Come: Deliverance 2, který se do Warhorse Studios dostal před deseti lety, ještě před zahájením původní kampaně na Kickstarteru.
„Všichni příspíváme ke svému konci,“ říká účastnice Big Brothera: Barbara Hacsi
Jak dobře vás mohou videohry připravit na experimentálního Big Brothera a jak funguje psychologie tohoto sociálního experimentu? Do nového dílu PvP přijala pozvání Barbara „Babu“ Hacsi.
Hráči obhajují pirátství, autorovi české plošinovky Bzzzt vadí však něco jiného
Včera se na tuzemských webech začaly objevovat články, že si autor české hry Bzzzt stěžuje na slabé prodeje. Rozhodli jsme se tak Karla Matějku vyzpovídat a dát mu prostor se vyjádřit.
Může Little Nightmares 3 uspět bez původních vývojářů? Vyzpovídali jsme nové autory
Už je to pět let, co vyšla dnes velmi oblíbená hororová hra, kde hrajete za malinké dítě uprostřed děsivého světa obřích dospěláků. Co vše můžeme čekat od třetího dílu této děsivé série?
České Bzzzt sbírá výborná hodnocení. Zeptali jsme se autora na nový obsah a konzolové verze
Nejsou to ani dva týdny a Bzzzt se podařilo zazářit natolik, že si této české plošinovky všimnuli i větší zahraniční média. Jaké má další plány tvůrce hry Karel Matějka? Zeptali jsme se ho!
Dokážou dezinformace fyzicky ublížit? V Dustborn ano!
Dezinformace je silným tématem, kolem kterého se točí zajímavě vypadající akční adventura Dustborn, na kterou jsme se spolu s jejím design directorem, Martinem Bruusgaardem, podívali.
"Nedokážu si představit, že za mě bude psát AI," svěřuje se Radek Starý
V nejnovější epizodě našeho podcastu PVP se bavíme s YouTuberem a Influencerem Radkem Starým nejen o hrách, ale také o jeho knížkách, pohledu na aktuální svět a řešíme jeho osobní život spisovatele.
Exkluzivní rozhovor s režisérem hry Miasma Chronicles
Využili jsme možnosti vyzpovídat herního režiséra Lee Varleyho, který pracoval na taktickém postapokalyptickém dobrodružství Miasma Chronicles od autorů Mutant Year Zero.
Tempest Rising ukazuje, jak mělo EA pečovat o Command & Conquer
Od té doby co EA zmasakrovalo sérii Command & Conquer pomocí Tiberian Twilightu a free to play paskvilů, máme v srdci prázdné místo a vypadá to, že by do něj mohlo zapadnout právě Tempest Rising.
Rozhovor s technickým designérem Outcast 2
Na posledním Gamescomu jsme měli možnost položit několik otázek jednomu z vývojářů dlouho očekávaného titulu Outcast 2: A New Beginning. Konkrétně Arno Vanden Brandenovi.
Hrůza první světové z pohledu doktora - War Hospital
Nezávislý tým z Brave Lamb Studio se rozhodl vydat do dob minulých. A to přímo do první světové války, což musíme uznat… je docela zajímavé období ke zvolení pro simulátor nemocnice.
Legendární Alone in the Dark se vrací
Jíž delší dobu víme, že je ve vývoji restart série Alone in the Dark. Kreativním ředitelem celého projektu a zároveň scenáristou se stal Mikael Hedberg. A právě s ním jsme udělali krátký rozhovor.
Česká Duna? Rozhovor o novém FPS/RTS kříženci Silica
Pod záštitou Bohemia Incubatoru přichází Silica, primárně multiplayerový sci-fi kříženec first-person střílečky a real-time strategie. My jsme to měli možnost vidět a vyzkoušet.
Proč je Sonic Frontiers takový, jaký je? O tom a více nám pověděl producent hry Takashi Iizuka
Modrý ježek Sonic je dnes neodmyslitelnou součástí herního průmyslu. Poslední titul Sonic Frontiers je ale něčím jiným, než co většina hráčů očekávala. Zjistíme, proč tomu tak je?
Rozhovor s level designéry God of War Ragnarök
Společně s dalšími evropskými novináři jsme měli možnost vyzpovídat dva level designéry ze studia Santa Monica, kteří pracovali na letošním God of War Ragnarök.
V prosinci vyjde knižní sbírka rozhovorů s herními legendami od Levelu
Časopis Level ve spolupráci s herním obchodem Xzone představil svoji první knižní publikaci – O hrách a lidech. Půjde o knižní sbírku nejlepších rozhovorů, které vznikly exkluzivně pro Level.
Rozhovor s vývojáři Goat Simulator 3
Ještě před vydáním hry jsme si popovídali se šéfem vývojářského studia Coffee Stain a tamním kreativním ředitelem o chystaném Goat Simulatoru 3 a dozvěděli se řadu věcí.
Vlaada Chvátil a jeho cesta k úspěchu - Rozhovor
Před nějakou dobou jsme měli možnost vyzpovídat jednoho z nejznámějších českých vývojářů Vlaadu Chvátila. O jaké tajemství se s námi podělil a jak se k vývojářství vlastně dostal?
Jak vznikalo Night City? - Rozhovor s vývojářem Cyberpunku 2077
Věřte tomu nebo ne, letos v prosinci už tomu budou dva roky, co vyšel Cyberpunk 2077. Proto bychom se rádi podívali na to, jak se designuje obří město, jako je právě Night City.
České RPG s nemalými ambicemi – dojmy a rozhovor o The Last Oricru
Na svůj kus koláče slávy se snaží nalákat české studio GoldKnights. To připravuje akční RPG The Last Oricru se zaměřením nejen na akční souboje, ale hlavně příběh. Vyzpovídali jsme i hlavního tvůrce.
Polda 7 si už vede lépe než předchozí díl, říká Petr Svoboda ze Zima Software
Nejznámější česká adventurní série Polda si prošla značně trnitým startem, když na ni hned při vydání tvrdě zaútočili piráti. O tom, jak s nimi bojovat jsme mluvili s Pavlem Svobodou ze Zima Software.
Vyzpovídali jsme scenáristku Horizon Forbidden West
Dostalo se nám příležitosti vyzpovídat scenáristku Annie Kitain, která stojí společně s týmem z Guerrilla Games za titulem Horizon Forbidden West. Co zajímavého prozradila? Čtěte dál!
Gabe Newell o vlastním předplatném na Steamu a možném příchodu Game Passu
Spoluzakladatel a šéf Valve se rozpovídal o tom, zda mají v plánu vlastní herní předplatné. Vyjádřil se také k možnému příchodu PC Game Passu od Microsoftu do Steamu. Co tomu brání?
Josef Fares se vyjádřil k NFT: „To mě radši střelte do kolena“
The Washington Post vyzpovídal zakladatele Hazelight Studios Josefa Farese. V rozhovoru přišla řeč na technologii NFT, ale i na dnes již legendární vystoupení vývojáře během The Game Awards 2017.
Lidi nás k odměnám pro Bulánky 2.0 donutili, říká Jaroslav Wagner ze SleepTeam
Slavná éra Bulánků pokračuje! Po tom, co SleepTeam vybral na Startovači pro pokračování Bulánků více jak 7 miliónů korun, už není pochyb o tom, že hra vznikne.
Šéf PlayStationu vysvětlil, proč stáhl Cyberpunk 2077 z prodeje
Výkonný ředitel Sony Interactive Entertainment Jim Ryan se v rozhovoru pro Axios rozpovídal o budoucnosti PS5, poučení z chyb, expanzi na mobily, ale i o kauze Cyberpunk 2077.
Lootboxy nezmizí, budoucnost monetizace je v battle passech, říká vývojář a producent mobilních her
Producent Jakub Dočkal v druhé části rozhovoru pro Indiana promluvil o budoucnosti mobilních her ve znamení battle passů. Řekl, proč lootboxy nikdy nezmizí a jak mobilní hry získávají hráče.
Exkluzivní ukázka a rozhovor s vývojáři Humankind - Nový král strategií?!
Kdo by neslyšel o civilizaci?! Humankind je nejen duchovní nástupce, ale také evolucí samotného žánru. Svými mechanikami můžete přitáhnout jak nováčky, tak zaryté fanoušky 4X strategií.
Far Cry 6: Exkluzivní rozhovor s ředitelem herního světa
V rámci spolupráce s českým distributorem Playman vám přinášíme exkluzivní rozhovor s ředitelem herního světa hry Far Cry 6, Benjaminem Hallem nejen o hlavní postavě, zbraních a tropickém ráji Yara.
Mobilní hry se mají přizpůsobit platformě, Diablo zpackalo marketing, říká vývojář a producent mobilních her
Vývojář a producent mobilních her Jakub Dočkal v rozhovoru pro Indiana vysvětlil, proč se velké společnosti zaměřují na trh mobilních her a jak Blizzard pokazil marketing Diabla Immortal.
Žádný Johnny Cage!? Prvních 12 minut z Mortal Kombat filmu
Vybraným médiím bylo dovoleno zhlédnout prvních 12 minut z Mortal Kombat filmu, takže víme, čím snímek započne. Součástí byla také diskuze s režisérem Simonem McQuoidem a producentem Toddem Garnerem.
Oznámení nového Silent Hill již v létě?
Akira Yamaoka je známý japonský skladatel, který pracoval na hudbě pro slavnou hororovou sérii Silent Hill. Yamaoka nedávno podal interview, ve kterém naznačil návrat této hororové klasiky.
Henry Cavill kvôli Zaklínačovi zmenil celé svoje správanie, vyjadril sa aj ku kostýmu
Herecká hviezda Henry Cavill, ktorý si okrem Netflixovského Zaklínača zahral aj Supermana, sa v rozhovore pre Variety vyjadril k charakteru svojej postavy a tomu, ako ho táto rola zmenila.
Náš rozhovor s Halley Gross vám poodhalí zákoutí příběhu The Last of Us: Part II
V minulých dnech jsme měli možnost vyzpovídat vývojářku Halley Gross podílející se na příběhu The Last of Us: Part II a přinést vám tak exkluzivní rozhovor o tom, co stojí za příběhem The Last of Us.
BBC přímo ve hře vyzpovídalo kreativního ředitele Watch Dogs: Legion
BBC natočilo rozhovor s Clintem Hockingem, kreativním ředitelem nadcházejícího titulu Watch Dogs: Legion, přímo ve hře. Jedná se tak o historicky první rozhovor tohoto typu.
Hra, co běží na 666 FPS, návrat Heroes a Factorio na kokainu
Zahráli jsme si retro střílečku quakovského typu Wrath, prototyp legendární strategie King's Bounty 2, objevovali jsme nepřátelskou planetu v Riftbreakeru a dozvěděli jsme se také něco o plánech pro…
Udělal Wargaming Fortnite pro boomery? Rozhovor o nové hře - Caliber
Wargaming můžete znát jako tvůrce akčních vozidlových onlinovek World of Tanks nebo třeba World of Warships. Nyní ale rozšiřují svůj repertoár o taktickou střílečku ze třetí osoby jménem Caliber. Čím…
Red Dead Redemption 2 se nejspíše nedočká příběhového DLC
V Rockstar Games se u westernové akce Red Dead Redemption 2 rozhodli jít cestou online aktualizací a nemají zatím v úmyslu rozšířit příběh hry. Stejnou cestou kráčí i úspěšné Grand Theft Auto V.
Nový GRID nabídne 400 umělých inteligencí jezdců?!
Letošní GRID o sobě dal vědět teprve nedávno a to už pomalu klepá na dveře. Na Gamescomu jsme tak dostali unikátní možnost si ho vyzkoušet a popovídat si o novinkách se samotným vedoucím projektu,…
Může vůbec Predator: Hunting Grounds uspět? Snahu jsme na Gamescomu viděli.
Predator: Hunting Grounds je sice zatím pouze v rané vývojové fázi, i tak nám ovšem vývojáři dovolili se na něj na Gamescomu podívat a řekli nám i pár slov o tom, čím je výjimečný.
Dnes vychází Blair Witch, přinášíme exkluzivní rozhovor!
Na dnes vycházející Blair Witch pro vás bohužel ještě nemáme připravenou recenzi, přesto jsme dostali možnost si hru v předstihu zahrát a dokonce i vyzpovídat příběhovou designérku Barbaru Kciuk,…
Včely vymírají, Bee Simulator Vám ukáže proč
Vyzkoušeli jsme si blížící se výukový titul Bee Simulator a měli jsme možnost promluvit si i se samotnými tvůrci hry. Ti nám vysvětlili čím vším vlastně včely ve svém životě procházejí a že jejich…
Elden Ring nabídne novou vizi oproti Souls hrám
Nedávno postupně prosakující informace ohledně nové hry, na níž dělá studio From Software ve spolupráci s George R. R. Martinem, se definitivně potvrdily. Elden Ring se bude oproti Souls hrám svým…
Nejdřív Starfield a potom Elder Scrolls VI, vzkazuje Todd Howard
Vloni na E3 Bethesda zveřejnila dva teaser trailery představující jejich vzdálené projekty Starfield a The Elder Scrolls VI. Na jejich vydání si máme ještě dlouhou dobu počkat, ale už teď je jasné,…
Anthem měl být původně úplně jiný
Po Mass Effect: Andromeda udělalo studio BioWare další botu, tentokrát s onlinovou záležitostí Anthem. Vývoj byl dlouhý, sliby nemalé a výsledek nikoho moc nepřesvědčil. Co je smutnější, původně to…
Sony bude pokračovat v příběhových hrách
Poslední roky plete Sony pěkně dlouhou šňůru příběhových her, z nichž spousta skončila s dávkou ocenění. Plánuje Sony na toto zanevřít? Kdepak, v této strategii bude pokračovat i nadále.
Miyazaki by souhlasil s remasterem Demon's Souls
První z tzv. Soulslike her je Demon's Souls z roku 2009. Hra sesbírala velice dobrá hodnocení a kdyby mělo dojít na remaster, režisér Hidetaka Miyazaki by za správných podmínek nebyl proti.
Proč se vývoj Kingdom Hearts 3 tolik protáhnul
Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy…
Počítejte s betou Warcraft 3: Reforged
Zřejmě tou nejlepší zprávou z proběhlé akce BlizzCon 2018 bylo oznámení remaku kultovního Warcraft 3 s podtitulem Reforged. Blizzard slíbil nejen spoustu vylepšení oproti původnímu dílu, ale také…
Viděli jsme nový Dying Light 2, ještě otevřenější svět se nám neuvěřitelně líbí
Na vydání Dying Light 2 budeme nějaký ten pátek ještě čekat, ale nové informace z vývoje přesto máme! Hlavní designér Dying Light 2 - Tymon Smektala se pro nás na 3 minuty uvolnil ze svého nabitého…
Herní doba Darksiders 3 neoslní a neurazí
Pomalu se nám blíží příchod třetího dílu Darksiders na herní pulty a eshopy. Na co se ale můžeme zhruba připravit? V rozhovoru pro server WCCFTech byla sdělena očekávaná herní doba, která nikterak…
The Witcher 4 nebude jednou z nadcházejících her CD Projektu
CD Projekt sice soustředí téměř veškerý svůj čas na nový Cyberpunk 2077, ale už se ví, že začínají pracovat na nové hře. Co chystají, samozřejmě prozradit ještě nechtějí, ovšem máme počítat s tím, že…
Rozhovor o tvorbě české lokalizace do PS her
Česká lokalizace do her je chtěnou věcí, ale zároveň poměrně složitou. Jsme malý kus trhu, čili každá otitulkovaná hra je potěšující. Jak ale průběh lokalizace probíhá? To můžete zjistit ze…
Bethesda skončí s vydáváním Skyrimu, až jej hráči přestanou kupovat
Sesumírujeme si to: Skyrim doposud vyšel na PC, koznolích staré generace, Xboxu One, PS4, Nintendu Switch, v přípravě je údajně verze pro mikrovlnky, pračku a chytré hodinky. A Bethesda jej bude, jak…