Společnost Sony odstranila rozhovor s Neilem Druckmannem z Naughty Dog poté, co se kreativní ředitel série The Last of Us a vedoucí studia ohradil proti prohlášení, které ve skutečnosti neřekl.

Podle původního rozhovoru Druckmann řekl, že další titul jeho týmu by mohl změnit to, jak mainstreamoví hráči vnímají hry. Jeho slova však byla překroucena. Druckmann se proti nim ohradil na sociálních sítích s tím, že jeho citace byly upraveny a tím ztratily správný kontext.

„Při úpravě mých chaotických odpovědí, které jsem poskytl v nedávném rozhovoru Sony, se bohužel ztratila některá slova, kontext a záměry,“ uvedl Druckmann v prohlášení. K tomu Druckmann zveřejnil původní prohlášení, v němž o redefinici mainstreamového vnímání her nic nenajdeme.

To pravděpodobně přimělo Sony k tomu, aby rozhovor odstranila ze svých stránek. Svůj krok vysvětluje tím, že v rozhovoru bylo nalezeno několik významných chyb a nepřesností, které neodrážejí úhel pohledu a hodnoty řečené Druckmannem. Plus se Sony omluvila hráčům a tvůrci The Last of Us.