Xbox Series X/S: Z technologie FPS Boost těží dalších 74 her

Microsoft razantně rozšiřuje podporu svého FPS Boost. „Turbo“ pro snímkovou frekvenci bylo nově aktivováno u 74 her ze zpětné kompatibility Xboxu Series X a Xboxu Series S.

MetaHuman Creator od Epicu: Přichází revoluce ve vzhledu postav

Epic Games nabízí vývojářům vývojovou verzi nástroje MetaHuman Creator, který umožňuje vytvářet realisticky vypadající postavy. Mnozí nástroj označují za revoluci ve vzhledu herních postav.

DLSS míří do dalších her. Technologie Nvidie bude dostupná v enginu Unity

Nvidie oznámila dobrou zprávu pro všechny hráče využívající moderní grafické karty GeForce. V letošním roce se na nativní podporu technologie DLSS budou moci spolehnout vývojáři pracují v Unity.

Co když se současný koncept obtížnosti stane minulostí?

Electronic Arts mají patent zaměřující se na obtížnost. Podle dostupná informací má jít o systém s adaptivní obtížností, který dynamicky upravuje obtížnost celé hry.

Chytrý respirátor se sluchátky s aktivním potlačením zvuku

Raper Will.i.am v partnerství s firmou Honeywell a designérem SpaceX skafandrů představil respirátor XUPERMASK prošpikovaný moderními technologiemi. Kromě sluchátek s sebou nese i aktivní ventilaci.

AMD FidelityFX Super Resolution, odpověď na DLSS od Nvidie může dorazit letos

AMD pracuje na vlastní verzi vysoce oceňované technologie Deep Learning Super Sampling (DLSS), kterou vytvořila konkurenční Nvidia. DLSS se rychle stalo jednou z největších výhod grafických karet RTX.

Konzole Xbox Series X|S budou podporovat Dolby Vision pro ještě lepší obraz

Microsoft krok po kroku vylepšuje novou generaci konzolí Xbox. Na řadu se dostává technologie vylepšující HDR. Dolby Vision přináší vyšší kvalitu obrazu než HDR10.

Ovladač DualSense pro PS5 si drží stabilní latenci

DualShock 4 měl takový menší problém v tom, že se odezva ovladače lišila v závislosti na tom, zda je připojen pomocí kabelu či bezdrátově. DualSense se s tímto ale zvládl vypořádat.

PS5 a Xbox Series X/S mohou využít technologii AMD FidelityFX v reakci na DLSS od Nvidie

Společnost AMD připravuje konkurenci pro DLSS od Nvidie. Technologii FidelityFX Super Resolution by mohly podporovat všechny grafické karty s architekturou RDNA.

Sony patentovala ovládání banánem, Xbox Pro Controller, Shorts na YouTube

Na středu jsme si připravili několik novinek ze světa technologií. „Kopie“ TikToku míří na YouTube v podobě krátkých videí, streamovací služba od Microsoftu dostane velká vylepšení a další.

Modulární notebook, výpadek Xboxu a PlayStationu a úniky Androidu 12

Na víkend jsme si připravili řadu novinek ze světa technologií. Karta RTX 3060 se začala prodávat, konzole Xbox i PlayStation zažily výpadky služeb, nadcházející Android 12 se ukázal a další.

EA si nechalo patentovat novou technologii

Byl tu patent na chytřejší umělou inteligenci od Take-Two, následně patent na Nemesis systém od Warner Bros. a teď je tu EA s patentem na technologii, která umožní hrát hry ještě před jejich stažením.

Na CES 2021 bude představovat AMD, novinky se dovíme i od Nvidie a Intelu

CES každoročně přináší řadu technologických novinek. Na jedné z největších technologických akcí vystupují např. NVIDIA, AMD nebo Intel. Pojďme se podívat na to, co CES 2021 přinese.

Take-Two chce posunout grafiku na novou úroveň

Nasvědčuje tomu nedávný patent od společnosti Take-Two Interactive, který se zaměřuje na grafiku vody. Nová technologie by měla nejen zlepšit vizuální stránku, ale také zjednodušit software.

Detaily o rozlišení, technologiích a efektech u Gran Turismo 7

Důležité podrobnosti o Gran Turismu 7. Víme, v jakém rozlišení a při jaké frekvenci snímků za sekundu budeme závodit na PlayStationu 5. Vývojáři mají zužitkovat všechny své zkušenosti.

Unreal Engine 5 dokáže vykreslit až milion objektů ve filmové kvalitě v 60 snímcích

Epic Games detailněji promluvil o technologii nové generace svého enginu a tvrdí, že Unreal Engine 5 je ideální nástroj pro next-gen hry. Co vše umožní vývojářům?

60 snímků za sekundu bude na Xboxu Series X standard. Microsoft má technologii na zmenšení velikosti her

Microsoft upřesňuje informace o nové generaci Xboxu, chlubí se velkým množstvím studií, které připravují hry pro Xbox Series X, a přináší další detaily.

Crysis Remastered je skutečně na cestě, nabídne nové grafické technologie a vyjde na PC, PS4, Xbox One a Nintendo Switch

Informace před oficiální oznámení předčasně unikly z oficiálního webu hry. Dostupný je i teaser trailer.

Jedno z interních studií Xboxu pracuje s upscalingem textur pomocí umělé inteligence

Zdá se, že nás čeká další milník ve vývoji videoher, který by vývojářům mohl značně usnadnit náročnou tvorbu nových titulů.

Nvidia ukázala vylepšení technologie DLSS a vydala nové ovladače

Technologie, která využívá GPU NVIDIA RTX, od svého uvedení prošla zásadním vylepšením, což dokládají tituly Control, Deliver us the Moon nebo Wolfenstein: Youngblood.

Sledování paprsků v reálném čase je technologie budoucnosti

Za podporu ray-tracingu u nové generace konzolí PlayStation a Xbox vděčíme společnosti Nvidia, myslí si její prezident. Vývojáři o novou technologii projevili značný zájem.

PS5 a Xbox Scarlett mají zajistit největší mezigenerační skok v historii konzolí

Společnosti Sony a Microsoft se mají podle zdroje zaměřit na streamery. U Xboxu Scarlett má být na novou kameru kladen velký důraz.

Square Enix prezentují možnosti ray tracingu u svého enginu Luminous

Hra světel a stínů. Sledování paprsků v reálném čase razantně promlouvá do scény. Nad touhle kvalitou grafického zpracování můžeme ale akorát slintat.

Technologie pro hratelné NPC ve Watch Dogs Legion se vyvíjela roky

Velká ambice hrát za nespočet NPC ve Watch Dogs Legion je důkazem toho, že Ubisoft své hackerské značce věří. Že si to chce co nejvíce ošetřit, dokládá i tím, že na dané technologii pracoval několik…

Bethesda představila letmý pohled na techologii nového TES VI

Bethesda zveřejnila video, které nám přináší pohled ze zákulisí na nové technologie, na než se pravděpodobně můžeme těšit v novém dílu série TES.

Microsoft zjevně nemá zájem o virtuální realitu

Jak se před několika lety pokus o rozjezd 3D hraní úplně nepovedl, virtuální realita se chytla a je čím dál populárnější. Pokud se ale budeme bavit o Microsoftu, ten o ni dvakrát velký zájem…

Quantic Dream obdrželo čínskou investici

Čína pozvolna začíná investovat do herního průmyslu. Společnost NetEase, která má svůj podíl na Diablo Immortal, nově zainvestovala do francouzského studia Quantic Dream, které posledně přineslo…

Sekiro přijde s novými technikami

Sekiro: Shadows Die Twice se stalo hlavní hrou pro únorové vydání magazínu Game Informer a z rozsáhlého rozboru přišlo několik zajímavých informací, co se herních mechanik týče. From Software už…

Nejnovější technologie z CES 2019!

Právě teď v Las Vegas probíhá výstava Consumer Electronics Show, tedy CES 2019. Pokud s tímto názvem nejste seznámeni, vězte že se ve světe modernáích technologií jedná o podobnou bombu jako je E3…

Rockstar rozjíždí práce na budoucích projektech

Někdy hodně není dostatečně hodně. Říjnový titul Red Dead Redemption 2 ukázal, jak daleko se dají posunout technologické hranice v oblasti realističnosti. Ale zjevně je stále co zlepšovat, jelikož…

Cyberpunk 2077 s fotomódem

Fotomódy se pomalu stávají nedílnou součástí každé větší hry, poněvadž každého baví si krásnou scenérii nebo kuriozitu nasnímat a upravit. Logicky, ne? Jak se z technických důvodů nakonec nedostal…

Detroit: Become Human nakonec neobdrží fotomód

Chvíli po vydání výborného Detroit: Become Human bylo řečeno, že se dělá na oblíbené věcičce zvané fotomód. Sice již tehdy byl zdůrazněn fakt, že z technických důvodů se nejedná o lehký počin,…

Když realita dobíhá fikci: jak jsme prozkoumali dostupné VR technologie

Moderní VR periférie nás dost zaujali. Killer se tak vydal prozkoumat momentálně nejlépe vybavenou VR hernu na slovensku, aby si vyzkoušel nejen různé VR systémy, ale i třeba Virtualizér od Cyberithu…

Existuje technologie z Ready Player One už dnes? Když realita doběhne fikci, je možné vše

Ať už při čtení knihy nebo sledování filmu v kině: Ready Player One předpověděl jistým způsobem budoucnost. Podívali jsme se, jak moc jsme blízko před spuštěním opravdového OASIS. A výsledek našeho…

Cyberpunk 2077 bude mířit na hranice technologií

Polští vývojáři ze CD Projekt RED se opětovně rozrůstají díky otevření nového studia Vratislavi. Mimoto je čím dál více jasné, že očekávaný Cyberpunk 2077 bude mířit na hranice technologických…

Hraní Assassin's Creed pouze pomocí očí

Dnes si můžete doma vyzkoušet VR sady, které prohlubují herní zážitek, ale co kdyby jste hráli pouze pomocí pohybu očí? Společnost Tobii podobnou technologii vyvinula.

Nová support hrdinka Moira oživí hru svými kontroverzními technologiemi

Do Overwatche se blíží nový support hrdina... nebo spíš hrdinka. Moira dokáže se svými biologickými schopnostmi neuvěřitelné věci.

Další survival hra. Tentokrát z vás bude ... Město!

Frostpunk je nejnovějším počinem od tvůrců This War of Mine. Zavede nás do mrazivého prostředí, ve kterém půjde o přežití celého města.