Magazín · Novinky · v pondělí 21. 3. 2022 16:17
Ubisoft touží po ještě rozsáhlejších herních světech
Hry od Ubisoftu patří mezi hry s největšími otevřenými světy. Takové, že často hráči ani nevědí, co mají dělat dřív. Ať už jde o nejnovější díly Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs nebo The Division. Společnost chce ale ještě větší a složitější světy, ve kterých budou hráči trávit spoustu svého času. Za tímto účelem je vytvářena technologie Ubisoft Scalar. Nejde o nový herní engine ani streamovací službu. Místo toho je to cloud computing technologie, tedy technologie pro tvorbu her, jež nebude ovlivněna omezeními způsobenými vývojovým hardwarem.
Zdroj: UbisoftUbisoft spoléhá na Avatara, Skull & Bones a Mario + Rabbids
Ubisoft Scalar se má stát základem pro budování gigantických herních světů v měřítku daleko větším než cokoli předtím. Zatím ji využívá úplně nová herní značka od stockholmského týmu. Technologie má podporovat obrovské množství obsahu. Ubisoft mluví o schopnosti vytvářet živější a bohaté světy plné obrovského počtu hráčů, chytré umělé inteligence i simulace.
„Hry využívající Ubisoft Scalar mohou využívat prakticky neomezené množství výpočetního výkonu, a provozovat tak cokoli od virtuálních světů nebývalého rozsahu a hloubky až po nesmírně detailní simulace, které by jinak nebyly možné,“ uvedl Ubisoft v tiskové zprávě.
„Díky nezávislému umístění mikroslužeb v cloudu umožňuje Ubisoft Scalar vývojářům aktualizovat a vylepšovat jednu službu bez dopadu na ostatní, nebo dokonce přidávat nové funkce či komponenty do hry bez přerušení herních relací.“
„Účelem Ubisoft Scalar je odstranit technická omezení pro herní vývojáře a umožnit jim soustředit se na kreativitu a design pro dosud nevídané hráčské zážitky.“
V tiskové zprávě jsou ještě uvedena studia v Kyjevě, Malmö, Helsinkách a Bukurešti. Ty dle všeho spolupracují s Ubisoftem ve Stockholmu na zmíněné nové značce. Otázkou je, kdy bude nová značka představena. Jak vidno, je to hudba budoucnosti.