Společnost Unity, která stojí za stejnojmenným enginem, se pochlubila novou technologickou ukázkou s pokroky ve vykreslování digitálních lidí. Ukázka nazvaná Enemies se mimo jiné zaměřuje na realistickou kůži, oči, simulaci toku krve a vrásky.

Můžeme si tak udělat dobrou představu o tom, kam se technologie za poslední dva roky posunuly. Právě v roce 2020 jsme se od Unity dočkali technologické ukázky nazvané The Heretic (video úplně dole).

„Odrazy v reálném čase, ray tracing ambient occlusion a nativní podpora technologie Deep Learning Super Sampling (DLSS) od společnosti Nvidia umožňují přehrávání dema ve 4K s kvalitou obrazu srovnatelnou s nativním rozlišením,“ píše Unity detailněji o Enemies.

„Pro vysoce realistické kadeře hlavní hrdinky jsme pracovali na zcela novém řešení vlasů pro autorizaci, import, simulaci a vykreslování vlasů založených na pramenech. Funguje se všemi autorskými nástroji s výstupnými s daty ve formátu Alembic. U Enemies tým použil Maya XGen a spolupracoval s Weta Barbershop.“