Technologie DLSS (Deep Learning Super Sampling) je k dispozici ve více než 200 hrách a aplikacích, pochlubila se Nvidia v tiskové zprávě.

DLSS zvyšuje rozlišení pomocí umělé inteligence a dosahuje kvality obrazu srovnatelnou s nativním rozlišení. Společnost tvrdí, že DLSS se projevuje až dvojnásobným zvýšením herního výkonu.

„Je to jediná dostupná technologie škálování obrazu, která využívá sílu neuronové sítě pro deep learning a zajišťuje kvalitu obrazu srovnatelnou s nativním rozlišením. Škálování obrazu bez použitých technik temporálního upscalingu s podporou AI přináší často výraznější artefakty, mihotání obrazu a nevýrazné textury,“ uvádí Nvidie.

Mezi další tituly, které využijí DLSS, se řadí akční plošinovka Loopmancer a nezávislá hra Hell Pie. Tím hlavním je ale nadcházející podpora DLSS v očekávanějších projektech, konkrétně v akční stealth adventuře The Lord of the Rings: Gollum a akčním RPG Steelrising. Gollum bude mít navíc odrazy a stíny vykreslované pomocí ray-tracingu, zatímco Steelrising bude podporovat pouze ray-tracované odrazy.