V pondělí Microsoft oznámil novou éru Halo. Studio 343 Industries přejmenoval na Halo Studios a oznámil, že je ve vývoji několik projektů, které jsou stavěny v moderním Unreal Enginu 5 od Epic Games. Předtím tým využíval interní Slipspace. V něm mělo být vytvářeno Halo Infinite 2.

Insider Rebs se od bývalého vývojáře dozvěděl, že navzdory počátečním problém Halo Infinite bylo pokračování opravdu ve vývoji. Práce ale byly na konci roku 2022 zastaveny. V té době padlo rozhodnutí zahodit zastaralý Slipspace engine a začít vše budovat v Unreal Enginu 5. Tohle rozhodnutí mělo vyústit ve zrušení Halo Infinite 2 a na začátku roku 2023 v propuštění většího množství zaměstnanců 343 Industries. Zbytek se měl soustředit na to, aby se naučil s novými technologiemi a zjistil, co Unreal Engine 5 dokáže.

V současné době není jisté, zda se v Halo Studios k rozpracovanému projektu vrátili. V budoucnu máme očekávat několik her s odlišnými zážitky. Pravděpodobně dojde na další střílečku, dočkat se můžeme i strategie od jiného týmu. V Halo Studios mají totiž na vše dohlížet a řídit směr universa Halo. Všechny tyhle projekty mají být graficky atraktivní a mít skvělé zvuky díky využití pokročilé zvukové technologie Wwise od studia Audiokinetic, které vlastní Sony.

Alespoň to tvrdí Zuby_Tech. Wwise využívá mnoho vývojářů her pro interaktivní a realistické zvukové efekty. Díky této technologii mají být zážitky ve světě Halo lepší a více pohlcující.