Magazín · Novinky · v sobotu 19. 3. 2022 12:12
Hideo Kodžima opět využívá technologie PlayStationu
Hideo Kodžima má velmi dobré vztahy se Sony. Při vývoji netradiční akce Death Stranding využil Decima engine od Guerrilla Games a mohl se spolehnout také na podporu tohoto nizozemského studia. Spolupráci s japonskou společností tvůrce série Metal Gear Solid navázal i v případě jeho nového titulu.
Kodžima obdržel od Sony prototyp telekonferenční technologie MADO, kterou používá k dohledu nad motion capture probíhající ve Spojených státech. Nahrávání pohybu podle všeho probíhá ve studiu Sony Santa Monica, kde vzniklo God of War. Tenhle tým své prostory a technologii pro motion capture běžně pronajímá jiným firmám, natáčely se zde například cut-cény pro Resident Evil 8: Village od Capcomu. Přednost ale vždy mají studia Sony, což malinko podporuje spekulace, že do nového projektu japonského tvůrce je opět zapojena Sony.
MADO has been very useful! pic.twitter.com/A4knp90Ikx
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 16, 2022
Kodžima údajně pracuje na nejméně dvou velkých projektech, podle neoficiálních zpráv jeden vzniká ve spolupráci se Sony a druhý ve spolupráci s Microsoftem.
Že má Hideo Kodžima dobré vztahy s vedoucími Sony, dokládá blahopřání od Jima Ryana (prezident Sony) a Kiichira Urata (vedoucí oddělení vztahů s externími partnery Sony). Oba poblahopřáli japonskému tvůrci za jeho poslední ocenění. Kodžima získal jednu z nejprestižnějších japonských kulturních cen za vynikající úspěchy v různých oblastech umění. Šéfové PlayStationu mu poslali dvě kytice a víno.
Received the flowers and a bottle of wine. Thank you🙏 pic.twitter.com/xnJHvdjsD0
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 16, 2022