Výsledky vyhledávání pro "Rico"
Na PlayStation a Switch mohou vyjít všechny hry Xboxu, říká Phil Spencer a potvrzuje handheld
Díky akvizici Activisionu Blizzard King je na tom videoherní divize Microsoftu velice dobře, i když zájem o konzole Xbox nadále klesá. To je zřejmě důvod, proč vydává hry na jiné konzole.
Podpora PC není nic složitého, říká šéf Take-Two, ale GTA 6 na počítače nepotvrdil
Společnosti Rockstar Games a Take-Two Interactive v případě PC verze Grand Theft Auto VI se vyhýbají otázce stejně jako kdysi v případě GTA 5 a Red Dead Redemption 2.
Přestali jsme dělat podělané hry, říká režisér po vydání Silent Hillu 2 a oznámení hororu Cronos
Remake Silent Hillu 2 se povedl. V polském studiu Bloober Team předělávku kultovního akčního hororu berou jako odrazový můstek k lepším hrám. Jednou z nich je zajímavý Cronos.
Kingdom Come: Deliverance 2 při 60 snímcích za sekundu? Není to nedosažitelné, říká producent
Před měsícem bylo Kingdom Come: Deliverance 2 odloženo z konce letošního roku na únor toho následující. Vývojáři z pražského studia Warhorse si vyžádali více času na opravu chyb/problémů a ladění.
Udělali jsme hru, která může být úplně ta první, co si dítě zahraje, říká art director Astro Bota
Ve skupinovém rozhovoru s art direktorem Sebastianem Bruecknerem se řešilo, jak malý robůtek spojuje nové hráče s těmi ostřílenými a nostalgie k historii PlayStationu. Pracuje se i na DLC.
Blíží se PlayStation 5 Pro a State of Play, říká novinář Jeff Grubb
Včera jsme vás informovali, že na Gamescomu několik vývojářů mluvilo s novináři o PlayStation 5 Pro. Výkonnější model současné generace konzole od Sony Interactive Entertainment nebyl dosud oznámen.
Samozřejmě, že některé Lynchovy filmy byly inspiraci pro Silent Hill 2, říká art director původní hry
Masahiro Ito, umělec za většinou monster v sérii Silent Hill, včetně slavného Pyramid Heada, se rozpovídal o tom, jaký vliv na Silent Hill 2 měl slavný režisér David Lynch.
Časy se mění, říká šéf Xboxu v rozhovoru o hrách Microsoftu pro PlayStation
„Uvnitř Microsoftu je laťka pro nás vysoko, pokud jde o to, co musíme společnosti vrátit. Dostává se nám [od Microsoftu] podpora, která je prostě úžasná, pokud jde o to, co nám umožňuje dělat.“
Odklad Kingdom Come: Deliverance 2 má své dobré důvody, říká Daniel Vávra. Hru hraje každý den 12 hodin
Dnes ráno byl oznámen odklad Kingdom Come: Deliverance 2. Husitské akční RPG od českého studia Warhorse nevyjde do konce letošního roku, ale až na začátku toho nadcházejícího.
„Vývojáře to jen vyčerpává a demoralizuje,“ říká Josh Sawyer z Obsidianu o nereálných termínech pro nehotové hry
Hry, které do léta neukážou hratelnost, nestihnou vydání do konce roku, tvrdí RPG veterán Josh Sawyer z Obsidian Entertainment a varuje před vyhořením vývojářů.
S novou hrou od tvůrců Borderlands budou hráči spokojeni, říká hlava studia
Randy Pitchford, CEO The Gearbox Entertainment Company, firmy, která stojí za značkou Borderlands, láká na oznámení nové hry. Údajně přijde brzo a fanoušci studia budou velmi nadšení.
Metal Gear byl nadčasový díky vysílačce, říká Hideo Kojima
Po 37 letech od vydání Metal Gearu se Hideo Kojima vyjádřil, že největší invencí bylo využití vysílačky ve vyprávění příběhu, místo na výsluní si však pro sebe ukradla stealth akce.
Zdražení a degradace Game Passu poškozuje spotřebitele, říká americká FTC a žádá zastavení fúze
Federální obchodní komise (zkráceně FTC) byla a nadále je nejhlasitějším kritikem akvizice Activisionu Blizzard společností Microsoft. Spojení dvou velkých firem je trnem v oku.
Astro Bot musí běžet v 60 fps, říká vývojář a promluvil o dalších zajímavostech
Pro Team Asobi je nejdůležitější dobrý pocit z hraní hry, proto cílí na 60 fps. Jaká bude herní doba a bude lákavé dohrát hru vícekrát? Vývojáři uvažovali o otevřeném světě.
Česká akce Crime Boss si říká o druhou šanci. Vyjde na Steamu a dostane nový obsah
Vydání Crime Boss: Rockay City s hollywoodskými herci nebylo úplně nejlepší. V brněnském studiu Ingame ale nevyvěsili bílou vlajku. Místo toho začali pracovat na vylepšení a obohacení hry.
„Všichni příspíváme ke svému konci,“ říká účastnice Big Brothera: Barbara Hacsi
Jak dobře vás mohou videohry připravit na experimentálního Big Brothera a jak funguje psychologie tohoto sociálního experimentu? Do nového dílu PvP přijala pozvání Barbara „Babu“ Hacsi.
Vytvořit AAA střílečku pro jednoho hráče byl hrozný nápad, říká vývojář neúspěšné hry
V létě minulého roku vyšla zbrusu nová fantasy střílečka z pohledu první osoby, která měla přinést frenetické souboje ve stylu Call of Duty. Jen s tím rozdílem, že zbraně vyměnila za kouzla..
Hlavní výzvou je teď zvládnout Unreal Engine 5, říká vývojář nového Cyberpunku
Práce na novém Cyberpunku už běží, ale jeho vydání je vzdálené roky. Nejprve musí CD Projekt RED vybudovat nový tým v Bostonu kam se stěhuje část původních tvůrců.
„Nenávidět Cyberpunk 2077 se stalo módou,“ říká vývojář. CD Projekt má teď větší hodnotu než Ubisoft
CD Projekt RED si za poslední roky prošel těžkým obdobím, ke kterému se nyní vrací marketingový ředitel Michał Platkow-Gilewski. Po vydání Cyberpunku 2077 se slavné studio stalo nenáviděným.
Death Stranding 2 oznámeno… Je toho potřeba říkat víc?
Teda takhle, abychom k vám byli upřímní, my ani nevíme, co přesně k tomu víc říct. Hideo Kojima opět překvapuje šílenými nápady, které bez kontextu nedávají žádný smysl. Posuďte sami.
Moje nová hra je skoro jako nové médium, říká Hideo Kojima
Za posledních několik dnů se na oficiálním twitterovém účtu Hidea Kojimy objevily fotografie s hlavními zástupci PlayStationu. Teď ale nejspíš mluví o projektu ve spolupráci s Microsoftem.
Vývoj hry v jednom studiu je dávno pryč, říká šéf Xbox Game Studios
S každou generaci konzolí jsou hry větší a větší. S obsahem ale roste i množství práce, což je nápor na vývojáře. Nejen z toho důvodu se nemůžeme divit, že pro jedno studio je to už moc.
Většina kritiky na Diablo Immortal je kvůli dezinformacím, říká šéf vývoje
Diablo Immortal bylo terčem kritiky v době oznámení, kdy fanoušci volali po plnohodnotném novém dílu, a je terčkem kritiky i po vydání. Tentokrát za to může agresivní systém mikrotransakcí.
Polda 7 si už vede lépe než předchozí díl, říká Petr Svoboda ze Zima Software
Nejznámější česká adventurní série Polda si prošla značně trnitým startem, když na ni hned při vydání tvrdě zaútočili piráti. O tom, jak s nimi bojovat jsme mluvili s Pavlem Svobodou ze Zima Software.
„Nemyslím si, že Switch potřebuje výkonnější verzi,“ říká hlavní designér World War Z
V příštím týdnu vyjde pro Nintendo Switch další herní port. Jde o hru World War Z a jeden z hlavních designerů studia Saber Interactive se vyjádřil na téma, zda Switch potřebuje výkonnější verzi.
Apple lhali. Fortnite se na App Store nevrátí, říká šéf Epicu
Přestože soudní jednání, které proběhlo začátkem měsíce, dopadlo pro Epic alespoň trochu pozitivně, Apple z něj vyšel mnohem lépe. Ten se navíc rozhodl, že Fortnite na App Store rozhodně nevrátí.
Death Stranding 2 je v jednání, říká Norman Reedus
Death Stranding pro PS4 a PC se prodalo přes 5 milionů kopií. Nikoho by tak nemělo překvapit, že Hideo Kojima s největší pravděpodobností chystá pokračování příběhu Sama Portera.
Komiksová střílečka RICO London připomíná Smrtonosnou past a XIII
RICO London je pokračování arkádové komiksové first-person střílečky RICO, která vyšla před pár lety. Hra kombinuje prostředí Smrtonosné pasti se stylem připomínajícím XIII.
Scénář k seriálu The Last of Us je "dech beroucí", říká dabér Tommyho Jeffrey Pierce
V seriálu The Last of Us se také objeví dabér Tommyho z videoherní předlohy. Ten bohužel přišel o svoji roli z her. I tak ale mohl nahlédnout do scénáře, který je dle něj absolutně "dech beroucí".
Hráči si pamatují jen ty nejlepší hry, říká šéf PlayStationu a objasňuje strategii
First-party studia společnosti Sony se budou zaměřovat na vysokorozpočtové AAA hry, zatímco japonská společnost bude spolupracovat s menšími nezávislými studii.
V pandemii mohou hry zachránit sociální kontakt, říká herní expert z Masarykovy univerzity
Herní expert Silvester Buček v rozhovoru pro Indian vysvětlil, proč je Among Us v pandemii tak populární a proč by se hry měly stát neodmyslitelnou součástí vzdělávání.
Lidi nás k odměnám pro Bulánky 2.0 donutili, říká Jaroslav Wagner ze SleepTeam
Slavná éra Bulánků pokračuje! Po tom, co SleepTeam vybral na Startovači pro pokračování Bulánků více jak 7 miliónů korun, už není pochyb o tom, že hra vznikne.
Lootboxy nezmizí, budoucnost monetizace je v battle passech, říká vývojář a producent mobilních her
Producent Jakub Dočkal v druhé části rozhovoru pro Indiana promluvil o budoucnosti mobilních her ve znamení battle passů. Řekl, proč lootboxy nikdy nezmizí a jak mobilní hry získávají hráče.
Vývoj pro různé generace není nijak omezující, říká tvůrce Horizon Forbidden West
Mathijs de Jonge, hlavní vedoucí vývoje Horizon Forbidden West, se rozpovídal o vývoji na dvě generace konzolí a prozradil další detaily. Bude Aloy ve hře létat?
Mobilní hry se mají přizpůsobit platformě, Diablo zpackalo marketing, říká vývojář a producent mobilních her
Vývojář a producent mobilních her Jakub Dočkal v rozhovoru pro Indiana vysvětlil, proč se velké společnosti zaměřují na trh mobilních her a jak Blizzard pokazil marketing Diabla Immortal.
Balan Wonderworld není tak strašný, jak se říká
Přiznáme se, do této příšerné hry, která se stala novým měřítkem toho, jak moc se můžou věci pokazit, jsme se zamilovali. Jedná se tedy o velmi masochistickou lásku, ale je to tak.
Je důležité uchovat starší tituly naší herní historie, říká Microsoft a Sony smaže více než 2200 her
Microsoft se rozhovořil o tom, jak je důležité uchovat starší herní tituly, aby byly stále přístupné, a to jak novým, tak i vracejícím se hráčům. Nintendo a Sony na tohle mají jiný názor.
„Dělat hry na dvě generace konzolí zároveň stojí za prd,“ říká vývojář z Remedy
Na podzim loňského roku se na trhu konečně objevily konzole nové generace. To ale neznamená, že některé nové hry nebudou vycházet na předchozí generaci, což není pro některá studia zrovna snadné.
Oznámeno pokračování komiksové střílečky RICO
Smíšeně hodnocená komiksová first-person střílečka RICO z roku 2019 bude mít pokračování. Možná nám RICO London ukáže, jak měl vypadat nepovedený remake XIII z loňského roku.
Využíváme jen zlomek z pravého potenciálu PS5, říká vývojář Spider-Man: Miles Morales
Podle všeho hry, které zrovna vyšly na PlayStation 5, využívají úplné minimum z možností, které PS5 zvládne nabídnout. Vyjádřil se k tomu technologický ředitel ze studia Insomniac Mike Fitzgerald.
„Rozdíl mezi GPU nových konzolí nemá žádný dopad,“ říká vývojář hry DiRT 5
Hlavní designér pro hru DiRT 5 se rozpovídal o rozdílu mezi grafickými procesory konzolí nové generace. Výkonnostní rozdíl ve výsledku prý nebude hrát takovou roli, jak se na první pohled může zdát.
Raději navýšit cenu her než mikrotransakce, říká vedoucí vývoje God of War
Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?
"Já jsem také Duch," říká Punisher v nové misi pro TC Ghost Recon: Wildlands
Netflix nám nedávno zrušil Punishera, což ranilo naše, nejen herní dušičky. Nic však není ztracené! Jon Bernthal, herec, který ztvárnil tuto komiksovou postavu ve stejnojmenném seriálu, teď posloužil…
Just Cause 4 vypadá naprosto šíleně
Just Cause je neobvyklá série, ve které hráč dostane kompletní volnost. Letos se dočkáme dalšího dílu.
LOOTBOXY jsou zřejmě gambling, tvrdí Belgie. MIKROTRANSAKCE nejsou dobré, říká Hawaii
Problém lootboxů a mikrotransakcí se s herním průmyslem táhne už nějakou dobu. Kromě stížností, které se na hry valí ze všech stran, ve vzduchu stále visela otázka, zda jsou lootboxy doopravdy hazard…
RICO London
2021