Remake Silent Hillu 2 se povedl. V polském studiu Bloober Team předělávku kultovního akčního hororu berou jako odrazový můstek k lepším hrám. Spolurežisér Jacek Zieba férově přiznává, že ne všechny tituly dopadly podle jejich představ. Aniž by jmenoval, tak některé označil za blbé. V rozhovoru pro GameSpot dokonce řekl, že vytvořili několik sraček.

Cílem Bloober Teamu je stát se králi hororových her. Z jejich pohledu se jim to povedlo s Layers of Fear z roku 2016 i v případě remaku Silent Hillu 2. Ten se chlubí vynikajícím průměrem 87 bodů na serveru Metacritic, což je nejvyšší metascore, jakého kdy Bloober Team dosáhl.

Vynikající výsledky si polská firma slibuje od své nové značky Cronos: The New Dawn, která byla nedávno představena. Má jít o další krok v evoluci kvality. Vývojáři využijí zkušenosti, co se naučili u Silent Hillu 2. Zejména zkušenosti s pohledem ze třetí osoby. Také jsou plní optimismu a vedení hrdé na tým, co všechno zvládl. Především jak se popral s nenávistí na internetu, která se v průběhu posledních dvou let na internetu objevovala kvůli předělávce druhého Silent Hillu.

The Medium, Blair Witch nebo Observer jsou další hry od Bloober Team. Všechny mají kladná hodnocení. Takže těmi sračkami musí myslet něco z dávnější historie, jako třeba Brawl, Basement Crawl, A-Men nebo Double Bloob.

Cronos: The New Dawn si zahrajeme v roce 2025 na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S. Mezitím Silent Hill 2 obdržel patch, který na PC zlepšuje DLSS, FSR a výkon na Steam Decku. Všude pak opravil kritickou chybu z přibližně poloviny hry, která hráčům bránila v dalším postupu. Docházelo k ní na konci kapitoly v lokalitě Brookheaven Hospital.