
Magazín · Novinky · ve čtvrtek 27. 2. 2025 11:38
Zrušená Wonder Woman měla být vizuálně nádherná a ambiciózní, říká autorka komiksů
Psal se konec roku 2021 a my jsme na The Game Awards mohli vidět krátkou upoutávku. Ta nám sdělila, že ve studiu Monolith Productions vzniká hra s Wonder Woman v hlavní roli. Akční adventura měla nabídnout epické bitvy, ve kterých jsme měli využít božskou sílu k rozdávání ničivých úderů a roztrhání nepřátel. Souboje měly být frenetické s volným pohybem, ničivými komby a s použitím slavných zbraní Wonder Woman, jako je laso pravdy.
Titul se měl pochlubit originálním příběhem, v němž měla hlavní hrdinka obnovit vztah se svou matkou, královnou Hippolytou, a ostatními Amazonkami, které se cítí zrazeny jejím rozhodnutím opustit Themysciru před mnoha lety. Jejich vztahy mohla ovlivňovat vylepšená verze unikátního systému Nemesis. Díky tomuto systému si nepřátelé v předešlých titulech Monolithu pamatovali předchozí souboje, postupovali v hierarchii a dokázali se pomstít.
Bohužel z toho nic nebude. Po oznámení se po Wonder Woman slehla zem a tento týden byl projekt společně se studiem Monolith Productions zrušen. Teď se o něm rozpovídala komiksová scenáristka Gail Simone, která se po práci pro DC a Marvel na Wonder Woman podílela jako konzultantka.
Podle Simone se vývojáři nesnažili vytvořit skvělou hru, ale také hru, která by byla věrná odkazu Wonder Woman a jejímu komiksovému univerzu. „Každý člen týmu do toho dal maximum – programátoři, umělci, designéři… Všichni chtěli, aby byla hra dokonalá,“ napsala v sérii příspěvků na sociálních sítích.
Simone označila práci na Wonder Woman za splněný sen, jelikož sama patří mezi velké fanoušky Middle-earth: Shadow of Mordor a Shadow of War. Titul popsala jako úžasný a ambiciózní. Vývojáři podle ní dělali vše pro to, aby projekt odpovídal komiksovému kánonu a zachytil podstatu ikonické superhrdinky.
Leč se nehodil do nové strategie Warner Bros. Ta spoléhá na značky Harry Potter, Mortal Kombat, DC a Game of Thrones.