Výsledky vyhledávání pro "snimek"
Assassin's Creed: Syndicate byl vylepšen. Na konzolích si hru užijete v 60 snímcích
Ubisoft překvapil fanoušky série Assassin's Creed nečekanou aktualizací pro starší díl Syndicate, který se odehrává ve viktoriánském Londýně. Patch přichází téměř devět let po vydání hry.
Kingdom Come: Deliverance 2 při 60 snímcích za sekundu? Není to nedosažitelné, říká producent
Před měsícem bylo Kingdom Come: Deliverance 2 odloženo z konce letošního roku na únor toho následující. Vývojáři z pražského studia Warhorse si vyžádali více času na opravu chyb/problémů a ladění.
Vylepšené hry pro PlayStation 5 Pro nemusejí běžet při 60 snímcích za sekundu
Hlavní architekt PlayStationu v nedávné technologické prezentaci odhalil PS5 Pro. Díky vyššímu výkonu mohou hry běžet v lepší grafické kvalitě při 60 snímcích za sekundu. Má to ale své ALE.
Xbox Series S zvládá Stalkera 2 při 35 snímcích za sekundu
Tak to vypadá, že i majitelé Xboxu Series S se mohou těšit na kvalitní zážitek při hraní S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Postapokalyptická akce s otevřeným světem vyjde v listopadu.
Hra pro jednoho hráče z pohledu první osoby nepotřebuje 60 snímků, tvrdí tvůrci Avowed
Některé hry na současné generaci konzolí zvládají 60 snímků za sekundu, jiné běží jen při 30 snímcích za sekundu. Někdo tvrdí, že druhý případ poukazuje na lenost vývojářů.
STALKER 2 překvapí svou kvalitou. Na Xboxu Series X poběží v 60 snímcích
Že by se nakonec ty odklady přece jen vyplatily? Mnozí hráči mají z postapokalyptické akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl strach a bojí se technických nedostatků a problémů.
Kingdom Come: Deliverance 2 na konzolích s omezením na 30 snímků za sekundu
Středověké RPG Kingdom Come: Deliverance 2 je v plánu na letošní rok pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Na všech platformách bude český dabing a české titulky.
Unreal Engine 5.4 nabízí vylepšení výkonu, aby hry běžely při 60 snímcích za sekundu
V Epic Games pokračují ve zdokonalování Unreal Enginu 5, který si pro vývoj her vybírá stále více vývojářů. Ti ale mají často problém dosáhnout na stabilních 60 snímků za sekundu.
Hellblade 2 má být první next-gen hrou, ale s omezením 30 snímků na Xboxu
Senua's Saga Hellblade 2 je podle novinářů první skutečnou next-gen hrou. Studiu Ninja Theory se za podpory Microsoftu mělo podařit vytvořit velice kvalitní a propracovaný zážitek.
Dragon’s Dogma 2 na konzolích jen při 30 snímcích za sekundu
Obavy hráčů se potvrdily. Nepřímé odpovědi vývojářů vyústily v poměrně očekávanou informaci. Konzolové verze Dragon’s Dogma 2 nebudou mít výkonnostní ani grafický režim.
EA Sports WRC si na konzolích zahrajeme v 60 snímcích za sekundu
EA Sports WRC se nezařadí k hrám, které na současné generace konzolí nepoběží při 60 snímcích za sekundu. Společnost Codemasters potvrdila, že na všech konzolích cílí na 60 fps.
60 snímků při budování města nepřináší výhody, tvrdí vývojář Cities: Skylines 2
Na Cities Skylines 2 se snáší kritika. Po rozporuplných recenzích, kdy některým novinářům nevadila špatná optimalizace hry, promlouvají hráči. Pokračování úspěšné simulace města kupují, ale kritizují.
Redfall nově i na Xboxu podporuje víc snímků za sekundu, než kolik ho nejspíš hraje lidí
Poprvé od června se kooperativní střílečka Redfall od Arkane Studios dočkala většího patche, který i na Xboxu umožňuje hraní při 60 fps. To jistě udělá radost těm několika málo zbývajícím hráčům.
Red Dead Redemption si nově můžete zahrát v 60 snímcích za sekundu na PS5
Snaží si Rockstar udobřit fanoušky? Bez velkého humbuku vydal aktualizaci 1.03 pro nedávný port Red Dead Redemption, která potěší hráče hrající na PlayStationu 5.
Alan Wake 2 na Xboxu Series S poběží jen v 30 snímcích za sekundu
Informace o výkonu na konzolích lezou ze zástupců Remedy jako z chlupaté deky. To nikdy neznačí nic dobrého. Před týdnem jsme byli ujištěni, že na konzolích bude výkonnostní režim.
Star Wars Jedi: Survivor konečně udrží 60 snímků. Vylepšení se dočkala i PC verze
Trvalo to více než čtyři měsíce, ale nakonec se majitelé PlayStationu 5 a Xboxu Series X dočkali. V pořadí sedmá aktualizace Star Wars Jedi: Survivor přináší klíčová vylepšení výkonu.
Starfield v 30 snímcích je tvůrčí rozhodnutí. Výkonnější Xbox není potřeba
Hráči volají po výkonnějších konzolích současné generace. Takzvaného Pro modelu se začala část komunity dožadovat poté, co vyšlo najevo, že Starfield poběží pouze při 30 snímcích za sekundu.
HW nároky Starfieldu nejsou příliš krvavé, na Xboxu hra poběží jen při 30 snímcích
Pokud chcete masivní RPG od Bethesdy Game Studios hrát na PC, připravte si SSD se 125 GB volného místa. S lepšími edicemi hry můžete také Starfield hrát o 5 dnů dříve a získat příběhové rozšíření.
Atlas Fallen bude mít dynamické rozlišení pro udržení snímkové frekvence
Německé studio Deck13 s hrou Lords of the Fallen z roku 2014 a dvoudílnou sérií The Surge už dokázalo, že žánr Soulslike vcelku umí. S akčním RPG Atlas Fallen se chtějí vývojáři posunout.
Evil West: Systémové požadavky a cílené rozlišení a snímky na konzolích
Už příští úterý se budeme moci vypravit na lov upírů do nevšedního Divokého západu v third-person střílečce Evil West, která vyjde s českými titulky. Teď se dozvídáme důležité detaily.
Ani A Plague Tale: Requiem nemá výkonností režim a běží na 30 snímků za sekundu
A Plague Tale Requiem na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S běží při pouhých 30 snímcích za sekundu a nemá žádný výkonnostní (performance) režim. Co se to děje s vývojáři?
Režisér filmové adaptace Ghost of Tsushima chce snímek natočit v japonštině
Režisér Chad Stahelski, slavný kaskadér a jeden z tvůrců série John Wick, by velice rád natočil nadcházející filmovou adaptaci hry Ghost of Tsushima v japonštině, ideálně také s rodilými Japonci.
Snímek Uncharted se dostal do pětice nejvýdělečnějších videoherních filmů všech dob
Filmová adaptace slavné herní série Uncharted zaznamenala další parádní úspěch. Dostala se totiž do TOP 5 nejvýdělečnějších filmů na motivy videoher, čímž z pátého místa srazila Prince z Persie.
GTA V pro nové konzole bude podporovat 4K při 60 snímcích za sekundu
Nová verze Grand Theft Auto V se pomalu blíží. Už nyní lze zahájit migraci uložených pozic z verzí pro PlayStation 4 a Xbox One. Nové informace prozrazují, na jaké grafické módy se můžeme těšit.
Ubisoft zvažuje vylepšit Assassin's Creed Origins na 60 snímků
Assassin's Creed Origins z roku 2017 může brzy obdržet aktualizaci, která umožní hru na konzolích nové generace spustit při 60 snímcích za sekundu. Stejný patch dříve obdržel Assassin's Creed Odyssey.
Uncharted: Legacy of Thieves pro PlayStation 5 nabídne i režim s podporou 120 snímků za sekundu
Remasterované Uncharted 4 a Uncharted: The Lost Legacy se bude pyšnit využíváním možností next-gen konzole. Mezi to patří například režim pro 120 snímků za sekundu. Známe i datum vydání. A co PC?
Alan Wake Remastered má přinést ray-tracing a 60 snímků za sekundu
Portál NintendoPal měl získat další informace od svých zdrojů. Podle nich hra na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S má podporovat ray-tracing a 60 snímků za sekundu. A co Switch verze?
PC verze Far Cry 6 se bude pyšnit odemknutými snímky i podporou více monitorů
Ubisoft společně s vydáním speciálního traileru zaměřeného na PC verzi Far Cry 6 vydal i detailní systémové požadavky. Nechybí minimální, doporučené i ty pro hraní s raytracingem.
FPS Boost odemyká 120 snímků za sekundu u mnoha her od EA
Díky technologii od Microsoftu si na Xboxu Series X/S můžete zahrát spoustu her od Electronic Arts při 120 snímcích za sekundu. Mimo jiné poslední díly Battlefieldu nebo sérii Titanfall.
Snímek podle Tom Clancy's The Division dostal nového režiséra
Snímek na motivy této herní série byl oznámen již na videoherní konferenci E3 v roce 2019. Tehdy byl jakožto režisér představen David Leitch, známý díky filmu Deadpool 2. Ten ale bude vystřídán.
Xbox Series X/S výrazně vylepší snímky za sekundu u zpětně kompatibilních her
Společnost Microsoft vylepšila svou zpětnou kompatibilitu. Inženýři vyvinuli nástroj FPS Boost, který bude schopen u konzolí Xbox Series X/S téměř zdvojnásobit snímky za sekundu u vybraných her.
První snímky z připravovaného Mortal Kombat filmu
WB Pictures se s fanoušky podělili o pár snímků z připravovaného Mortal Kombat filmu, který za pár měsíců dorazí do kin. Navíc režisér McQuoid prozradil podrobnosti ohledně příběhu a fatalities.
Produkce sequelu akčního sci-fi Ready Player One je oficiálně potvrzena, snímek se nachází v rané fázi vývoje
Hra pokračuje. Americký spisovatel Ernest Cline začal pracovat na scénáři k filmu Ready Player Two, studio Warner Bros. dalo projektu oficiálně zelenou.
První oficiální snímky z filmového Uncharted
Dobrodružství, poklady a tajemství. Podívejte se na první oficiální fotografie z natáčení filmového Uncharted, které k nám zavítá během letošního roku. V hlavní roli Tom Holland.
Spider-Man: Miles Morales na PS5 v 60 snímcích s ray-tracingem
Insomniac Games bez velkého oznámení přidali do pavoučího dobrodružství nové nastavení, které vám umožní zahrát si Spider-Man: Miles Morales v 60 snímcích za sekundu s podporou ray-tracingu.
Ghost of Tsushima si na PS5 zahrajete při 60 snímcích
Funkce Game Boost se postará o odemknutí frekvence snímků za sekundu až na 60fps, prozradili tvůrci samurajské akční adventury Ghost of Tsushima. Potvrdili také přenos uložených pozic.
Xbox Series X ukazuje starší hry ve 4K při 60 snímcích
První lidé si již mohli vyzkoušet nový Xbox Series X a slyšeli jsme tak slova o neuvěřitelné rychlosti a vylepšeních, kterými nový Xbox obohatí hry formou zpětné kompatibility.
Ratchet & Clank: Rift Apart si na PS5 užijete i při 60 snímcích, ale ne ve 4K
Na konzoli PlayStation 5 od Sony si v akční skákačce budete moci zvolit mezi dvěma režimy. Jeden upřednostňuje rozlišení hry, druhý zase frekvenci snímků za sekundu.
V Demon’s Souls na PS5 si vyberete mezi snímky a rozlišením
V remaku klasického hardcore RPG titulu Demon’s Souls si budete moci vybrat mezi snímky a rozlišením. Na PlayStationu 5 bude mít hra režimy High Frame Rate a 4K.
Xbox Series X výrazně zkracuje načítání her a drží snímky
Xbox Series X disponuje rychlým SSD diskem o kapacitě 1 TB. Kolik místa ale bude určeno pro instalaci aplikací a her? I to se dozvídáme z nových informací o příští generaci konzole od Microsoftu.
V Ratchet & Clank: Rift Apart na PS5 si vyberete mezi rozlišením a snímky
Akční plošinovka Ratchet & Clank: Rift Apart dá hráčům na výběr mezi vyšším rozlišením a nižšími snímky za sekundu nebo nižším rozlišením a vyššími snímky.
PS5 nemá problém s nativním rozlišení 4K při 60 snímcích
Zvěsti o údajných technických potížích PlayStationu 5 jsou vyvráceny. Next-gen konzole od Sony podporuje nativní 4K při 60 snímcích za sekundu. Známý insider lhal.
PS5 zvládne hry v rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu. Co budou muset vývojáři obětovat?
První potvrzenou hrou je Marvel's Spider-Man: Miles Morales, který bude mít speciální Performance Mode, který umožní si hru zahrát v rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu.
Unreal Engine 5 dokáže vykreslit až milion objektů ve filmové kvalitě v 60 snímcích
Epic Games detailněji promluvil o technologii nové generace svého enginu a tvrdí, že Unreal Engine 5 je ideální nástroj pro next-gen hry. Co vše umožní vývojářům?
Nabídnou hry pro novou generaci konzolí 60 snímků za sekundu?
Valná většina her určených pro současnou generaci konzolí běží ve 30fps. Je však otázkou, jestli nadcházející generace nabídne vyšší snímkovací frekvenci a zároveň naplno využije sílu konzolí.
PC verze Death Stranding podporuje DLSS 2.0 a 100 snímků za sekundu
Decima Engine od Guerrilla Games oficiálně podporuje technologii Nvidia DLSS 2.0. Pravděpodobně ji využije i PC verze Horizon Zero Dawn, která se k nám chystá během léta.
Hry optimalizované pro Xbox Series X cílí na 60 snímků za sekundu v rozlišení 4K
Bezkonkurenční časy načítání, vylepšená grafika a stabilnější počet snímků s možností až 120fps. Vývojáři mají plně využít sílu nové generace Xboxu.
Xbox Series X zdvojnásobí počet snímků u vybraných titulů ve zpětné kompatibilitě
Microsoft prozradil nové detaily o zpětné kompatibilitě, která využije sílu nové generace Xboxu, včetně automatického přidání podpory HDR i pro hry z Xboxu 360.
Revoluce se (prozatím) nekoná. Assassin's Creed Valhalla poběží na Xboxu Series X v 30 snímcích
Microsoft u Xboxu Series X sliboval, že 60 snímků za sekundu se stane standardem. Nějaký čas to ale potrvá.
60 snímků za sekundu bude na Xboxu Series X standard. Microsoft má technologii na zmenšení velikosti her
Microsoft upřesňuje informace o nové generaci Xboxu, chlubí se velkým množstvím studií, které připravují hry pro Xbox Series X, a přináší další detaily.
Bude 60 snímků za sekundu standard na PS5 a Xboxu Series X? Malá studia mohou mít s optimalizací problém
Myslí si to tvůrce detektivního hororu The Sinking City ze studia Frogwares.
Snímky ze zrušeného projektu Star Wars 1313
Zrušený projekt od studia LucasArts, Star Wars 1313, mohl být opravdu zajímavý. Na internetu se objevilo pár obrázků.
S dostatečně výkonným hardwarem může Doom Eternal běžet při 1000 snímcích za sekundu
Pokud by takový hardware existoval, nebyl by to problém. Na PAX East 2020 předvedla Bethesda multiplayerový BattleMode. V něm Slayer bojuje proti dvěma démonům.
Filmový Uncharted získal režiséra Ulice Cloverfield 10
Filmová verze Uncharted to má nelehké, neboť v přípravách už je nějakou dobu a stále se nemůže dvakrát posunout. Smůla je zejména na postu režiséra, který byl už několikrát vyměněn. Momentálně se na…