Obavy hráčů se potvrdily. Nepřímé odpovědi vývojářů vyústily v poměrně očekávanou informaci. Konzolové verze Dragon’s Dogma 2 nebudou mít výkonnostní ani grafický režim. Capcom neumožní na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S hráčům, aby si vybrali, zda dají přednost grafické kvalitě před 60 snímky za sekundu. Místo toho bude mít pokračování akčního RPG odemknutou snímkovou frekvenci.

Ještě se ale neradujte. Na konzolích se totiž tvůrci snaží dosáhnout na 30 snímků nebo více. Konzolisté tak mohou zapomenout na 60 snímků. Pravděpodobně budou rádi, když hra pojede stabilně při 30 FPS. Na nižší snímkovou frekvenci už dříve poukazovaly systémové požadavky PC verze. U nich Capcom uváděl vždy sestavu schopnou dosáhnout rozlišení 1080p při 30 FPS nebo 2160i při 30 FPS.

Pro hraní v rozlišení 2160i/30 snímků za sekundu Capcom doporučil procesor Intel Core i7-10700 nebo AMD Ryzen 5 3600X s 16 GB RAM a grafickou kartou NVIDIA GeForce RTX 2080 nebo AMD Radeon RX 6700, a to bez ray tracingu. U minimálních se uvádí Intel Core i5 10600 nebo AMD Ryzen 5 3600, 16 GB RAM a grafická karta NVIDIA GeForce GTX 1070 nebo AMD Radeon RX 5500 XT s 8 GB VRAM.

Pokud byste si chtěli užít hru na ultra detaily, tak musíte mít Intel Core i9 12900KS nebo AMD Ryzen 9 5950X a GeForce RTX 4080 nebo AMD Radeon 7900XT. Zajímavé je, že při této sestavě Capcom slibuje také jen 30 FPS. Nikde nezmiňuje 60 FPS.

Při uvedení na trh bude Dragon’s Dogma 2 podporovat DLSS 3, konkrétně Super Resolution a Frame Generation. Vyjde 22. března/marce na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.