Německé studio Deck13 s hrou Lords of the Fallen z roku 2014 a dvoudílnou sérií The Surge už dokázalo, že žánr Soulslike vcelku umí. S akčním RPG Atlas Fallen se chtějí vývojáři posunout a přinést hráčům kvalitní zážitek v odlišném prostředí, s příslibem napínavých soubojů a dle všeho i s pěknou vizuální stránkou.

V rozhovoru pro GamingBolt kreativní ředitel Jan Klose prozradil, že Atlas Fallen bude mít na PlayStationu 5 a Xboxu Series X režim kvality a výkonu. V prvním jmenovaném poběží v rozlišení 4K při 30 snímcích. V druhém potom v rozlišení 1440p při 60 snímcích za sekundu. Na konzoli Xbox Series S má běžet ve stabilním rozlišení 1080p při 60 snímcích za sekundu.

Ve všech případech mají tvůrci připravenou podporu dynamického rozlišení, kdy hra automaticky sníží rozlišení, aby se udržela snímková frekvence v datově náročných situacích. Pravděpodobně při velkých soubojích s mohutnými bossy.

Atlas Fallen vyjde 10. 8. letošního roku na PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC. Už dříve byly potvrzeny české titulky.