Magazín · Novinky · v pondělí 5. 6. 2023 09:09
Atlas Fallen bude mít dynamické rozlišení pro udržení snímkové frekvence
Německé studio Deck13 s hrou Lords of the Fallen z roku 2014 a dvoudílnou sérií The Surge už dokázalo, že žánr Soulslike vcelku umí. S akčním RPG Atlas Fallen se chtějí vývojáři posunout a přinést hráčům kvalitní zážitek v odlišném prostředí, s příslibem napínavých soubojů a dle všeho i s pěknou vizuální stránkou.
V rozhovoru pro GamingBolt kreativní ředitel Jan Klose prozradil, že Atlas Fallen bude mít na PlayStationu 5 a Xboxu Series X režim kvality a výkonu. V prvním jmenovaném poběží v rozlišení 4K při 30 snímcích. V druhém potom v rozlišení 1440p při 60 snímcích za sekundu. Na konzoli Xbox Series S má běžet ve stabilním rozlišení 1080p při 60 snímcích za sekundu.
Zdroj: Focus EntertainmentAtlas Fallen od tvůrců The Surge má mouchy, ale bavil nás
Ve všech případech mají tvůrci připravenou podporu dynamického rozlišení, kdy hra automaticky sníží rozlišení, aby se udržela snímková frekvence v datově náročných situacích. Pravděpodobně při velkých soubojích s mohutnými bossy.
Atlas Fallen vyjde 10. 8. letošního roku na PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC. Už dříve byly potvrzeny české titulky.