Trvalo to více než čtyři měsíce, ale nakonec se majitelé PlayStationu 5 a Xboxu Series X dočkali. V pořadí sedmá aktualizace Star Wars Jedi: Survivor přináší klíčová vylepšení výkonu. Optimalizaci a opravu chyb obdržela i PC verze.

Podle vývojářů ze studia Respawn má nový patch výrazně vylepšovat výkonnostní režim na konzolích. Ten má nyní umožnit zahrát si akční dobrodružství při konzistentních 60 snímcích za sekundy. Pochopitelně bez ray tracingu a některých dalších grafických efektů. Optimalizován je také režim kvality. Cílem bylo snížit kolísání plynulosti hry a současně vylepšit vizuál.

PS5 verze nově podporuje variabilní obnovovací frekvenci (Variable Refresh Rate, zkráceně VRR), zatímco PC verze konečně umožňuje oficiální cestou využívat DLSS od Nvidie, včetně DLSS 3 Super Resolution a DLSS 3 Frame Generation. U všech platforem došlo na opravu různých chyb, vylepšení systému ukládání hry s cílem zabránit poškození uložených pozic a zamezení pádů hry. Více zde.

Připomínáme, že někdy v budoucnu vyjde Star Wars Jedi: Survivor na PlayStation 4 a Xbox One.