Budoucnost Assassin's Creed později. Ubisoft dal přednost Valhalle

Fanoušci Assassin's Creed: Valhalla se mohou těšit na další sezónní festivaly, dočkají se dalších zbraní a brnění, postaví se novým výzvám a navštíví dříve nepřístupné dungeony. Dojde i na nový režim!

Bohemia Interactive příští týden odhalí budoucnost série Arma

Zatím oficiálně nevíme, co můžeme čekat, s jistotou ale uvidíme první plody nového herního enginu Enfusion, který byl formálně představen na konci minulého roku.

Brýle budoucnosti pro každého? - Jak pokročila technologie AR

Svět rozšířené reality se stále posouvá, i když to možná není tak dobře vidět. Jak vypadají současná zařízení, která vás do AR ponoří a kdy je na nosech budeme moct mít všichni?

Budoucnost Uncharted a trpělivost při čekání na God of War Ragnarök

V Naughty Dog myslí na Uncharted. Nová náborářka mluví o odkazu Uncharted při budování nového týmu. Cory Barlog u příležitosti výročí promluvil o God of War Ragnarök.

Budoucnost No Man's Sky? Nekonečný seznam nových možností a vylepšení

No Man's Sky od svého katastrofického vydání v létě roku 2016 ušlo pořádný kus cesty. Před pár dny do vesmírného dobrodružství dorazila devatenáctá velká aktualizace.

NFT a blockchain jsou budoucností herního průmyslu, věří ve Square Enix

Podle prezidenta Square Enix jsou hlavními směry herního průmyslu NFT, blockhainové hry, metaverzum a cloud. Napsal to v novoročním otevřeném dopise. Co to pro firmu znamená?

Budoucnost je tady. Takhle mají vypadat multiplatformní hry na Unreal Enginu 5

Budoucnost je tady, hlásí společnost Archosaur Games, která se řadí mezi přední čínské videoherní firmy vyvíjející mobilní hry v Unreal Enginu. Co dokáže nová verze technologie Epicu?

Budoucnost série Battlefield je v rukou Vince Zampelly a autora Halo

Tvůrce Medal of Honor, Call of Duty a Titanfall má důležitý úkol. Na jeho bedrech leží budoucnost Battlefieldu. Autor Halo zase připravuje nový tým, který bude mít na starost příběh Battlefieldu.

O budoucnosti a nezávislosti CD Projektu RED. Co čeká tvůrce Zaklínače a Cyberpunku?

Polská společnost CD Projekt RED se hodlá soustředit na své dvě značky, které nabízejí největší potenciál. Vývoj nových projektů začne paralelně v nadcházejícím roce.

EA vidí v NFT a blockchainu budoucnost, zatímco vydavatel GTA věří v NFT

Mají virtuální unikáty ve hrách své místo? Společnosti Electronic Arts a Take-Two ve virtuální vlastnictví zboží, tzv. NFT, věří. EA dokonce NFT a blockchain označuje za budoucnost.

Facebook se přejmenovává na Meta a ukazuje nám svoji vizi o budoucnosti virtuálního světa

Mark Zuckerberg, zakladatel přejmenovaného Facebooku, má grandiózní vizi budoucnosti plnou virtuálních a rozšířených realit. Zní to sice jako sci-fi, ale něco to sebe má. Jak to tedy celé funguje?

Microsoft a Sega chtějí společně vytvářet hry nové generace

Společnosti Microsoft a Sega v neděli oznámily uzavření strategické aliance. Skrz partnerství chtějí vytvářet hry nové generace. Sega bude možnosti zkoumat s využitím cloudové infrastruktury.

Xbox nás futuristickým videem přenese do budoucnosti s konzolí v rozlišení 32K

Tohle je Xbox 2042. Futuristické video Microsoftu abstraktním způsobem propaguje nadcházející futuristickou střílečku Battlefield 2042. Co by Xbox mohl v budoucnu nabídnout?

Úspěch Assassin’s Creed Valhalla a plány pro Assassin's Creed Infinity

Assassin’s Creed Valhalla navázala na silný start a stala se druhou nejziskovější hrou v historii Ubisoftu. Co jsme se dozvěděli o tajemné budoucnosti série Assassin’s Creed?

Po úspěchu Kena: Bridge of Spirits už Ember Lab nebudou dělat reklamy

V kancelářích malého studia Ember Lab mohou slavit, jejich prvních hra se povedla, recenze jsou pozitivní a náklady na vývoj se vrátily. Spokojená je také Sony, hlásí tvůrci.

Herní PC budoucnosti je podle Gigabyte přenosné a modulární

Společnost Gigabyte představila pod značkou Aurus svoji vizi herního PC budoucnosti. Má 5G anténu a skládá se ze tří modulů, které se dají upravovat podle konkrétní příležitosti.

QR kódy v Alan Wake Remastered možná odkazují na budoucnost série

Tři QR kódy, které v originální PC verzi odkazovaly spíše na vtípky, mají v remasteru větší význam. Nový obsah na první pohled připomíná útržky z DLC AWE pro Control, avšak může znamenat mnohem víc.

HARDWARE TEST Epizoda

Budoucnost monitorů? - Samsung Odyssey Neo G9

LCD a OLED bylb velký skok, co se týče kvality displejů. Ale co když tu máme něco, co kombinuje bonusy obou technologií a značně je vylepšuje? Mini LED nejspíše bude budoucností monitorů.

Battlefield 2042 přibližuje katastrofy filmečkem Exodus

Navzdory zaměření striktně na multiplayer bude mít Battlefield 2042 příběh. Budoucnost, katastrofy a nepatriotickou válku nám vývojáři z DICE přibližují speciálním krátkým filmečkem nazvaným Exodus.

Battlefield 2042 ukáže v krátkém filmu nepatriotickou světovou válku

Společnost Electronic Arts chystá Battlefield 2042 Exodus, oficiální krátký film, který ukáže nepatriotickou světovou válku budoucnosti. Ta se týká USA, Ruska a jejich spojenců.

Assassin's Creed se bude po vzoru Fortnite a GTA Online neustále vyvíjet

Ubisoft má v plánu udělat z Assassin's Creed live-service hru, která nabídne různé historické období a hráče připoutá pravidelnými aktualizacemi. Na projektu pracují dvě studia.

Sony vs. Microsoft: PlayStation Studios se neúčastní „závodu ve zbrojení“

„Vždy hledáme lidi, kteří vyznávají podobné hodnoty, mají podobné tvůrčí ambice a dobře spolupracují s naším týmem, abychom do nich mohli dále investovat a pomáhat jim růst jako tvůrcům.“

Cloudové hraní od Microsoftu: Zahrajte si Xbox Series X hry na PC i mobilu a tabletu

„Chceme, abyste měli možnost hrát ty nejzajímavější a nejúchvatnější hry kdykoli a kdekoli se rozhodnete. Jednoduše řečeno, přinášíme zážitek z Xboxu přímo do zařízení, která používáte nejčastěji.“

Lootboxy nezmizí, budoucnost monetizace je v battle passech, říká vývojář a producent mobilních her

Producent Jakub Dočkal v druhé části rozhovoru pro Indiana promluvil o budoucnosti mobilních her ve znamení battle passů. Řekl, proč lootboxy nikdy nezmizí a jak mobilní hry získávají hráče.

God of War slaví třetí narozeniny. Jaká je budoucnost studia Sony Santa Monica?

Hra vdechla oblíbené PlayStation sérii nový život a za tři dny se prodalo 3,1 milionu kopií. Vývojáři kromě pokračování God of War pracují na nové značce, která bude...

PUBG: New State nás vezme do budoucnosti

Nová hra ze světa PUBG nás zavede několik let do budoucnosti. Čeká nás tak známý battle royale, tentokrát však plný moderních technologií. Bohužel bude vycházet pouze na mobilních zařízeních.

Budoucnost her od Ubisoftu: Čeká nás více free-to-play her?

Zhodnocení třetího čtvrtletí fiskálního roku přineslo celou řadu zajímavých dat ze strany francouzské společnosti. Při takové příležitosti jsme se však dozvěděli i plány pro její budoucnost.

Jaká je budoucnost Borderlands po akvizici Gearboxu firmou Embracer Group?

Mluvčí společnosti 2K Games promluvil o vztahu s americkým studiem Gearbox Software. Společně pracují na několika projektech, kterých se akvizice nedotkne. Kdo vlastní Borderlands?

THQ Nordic se chce více zaměřit na licencované hry

Vypadá to, že se v budoucnu dočkáme více licencovaných her od THQ Nordic, a to především díky titulu SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated, který byl obrovským úspěchem.

Prioritou Assassin's Creed: Valhalla je oprava bugů a next-gen zážitek

Producent z řad Ubisoftu, Julien Laferrière, podal rozhovor magazínu Game Informer, kde se rozpovídal o budoucnosti posledního dílu série Assassin's Creed. Přednost má oprava bugů a next-gen zážitek.

Observer: System Redux je kyberpunk, co sám sebe vylepšil

Před třemi lety vyšel výtečný psycholgický horor ze světa cyberpunku jménem Observer. S příchodem nové generace konzolí byl titul remasterován a konečně dosáhl toho, o čem vývojáři snili.

Microsoft je hodně zaměřen na hraní, prozradil výkonný ředitel Satya Nadella

Tuto středu proběhlo každoroční setkání akcionářů Microsoftu, kteří se o budoucnosti společnosti pobavili s výkonným ředitelem Satyou Nadellem. Ten prozradil řadu zajímavých informací.

Sony o budoucnosti PS5 a hrách definujících novou generaci

Když na trh vypouštíte novou generaci konzolí, máte v plánu ji podporovat několik dalších let. Stejně to vidí i výkonný ředitel SIE Jim Ryan, který se rozpovídal o budoucnosti jejich nové konzole.

Využíváme jen zlomek z pravého potenciálu PS5, říká vývojář Spider-Man: Miles Morales

Podle všeho hry, které zrovna vyšly na PlayStation 5, využívají úplné minimum z možností, které PS5 zvládne nabídnout. Vyjádřil se k tomu technologický ředitel ze studia Insomniac Mike Fitzgerald.

Phil Spencer mluví o budoucnosti značky Xbox

Vedoucí obchodní značky Xbox Phil Spencer se rozpovídal o její budoucnosti. Jaké exkluzivní tituly nás čekají? Kam se dále bude rozšiřovat Game Pass? Jak postupuje akvizice do společnosti ZeniMax?

V Cyberpunku 2077 bude mít zbraň téměř každý

Vývojáři situaci ve hře popisují jako extrémnější verzi nošení zbraní v Americe. Vzhledem k tomu, že v Night City potkáte nebezpečí takřka na každém rohu, jsou jeho obyvatelé po zuby ozbrojeni.

Střílečka Disintegration od bývalého tvůrce Halo není špatná, ale ani nejlepší

V nedaleké budoucnosti lidé dojdou k podstatnému rozhodnutí – zbaví se sami sebe. Teda jen do určité míry. Kvůli dopadům na ekosystém Země se lidé rozhodnou přesunout svou mysl do strojů.

Dystopická budoucnost je tajemná. Pragmata od Capcomu odhaluje několik nových scén

Podívejte se na novinku od japonského studia Capcom. Pragmata připomíná nevšední akční adventuru Death Stranding od Hidea Kojimy. Jde o sci-fi dobrodružství, které je zatím hodně tajemné.

Temná budoucnost Želv ninja v komiksové minisérii The Last Ronin

Scénárista Tom Waltz a kreslíř Andy Kuhn oprášili 30 let starý námět od Kevina Eastmana, rozšířili ho a vytvořili dospělou a temnou budoucnost Želv ninja.

Ve slovenské taktické RTS střílečce Gray Zone prožijete příběh otroka

Studio East Works z Košic se chystá v předběžném přístupu na Steamu spustit svou taktickou RTS střílečku s RPG prvky.

Tvůrce LEGO her čeká vzrušující budoucnost

Britské studio TT Games, které se pod záštitou Warner Brosu. specializuje na LEGO videohry, má velmi zkušenou posilu. Michael Denny byl jmenován viceprezidentem a vedoucím TT Games.

V Mech Mechanic Simulatoru budete opravovat, upravovat a konstruovat obří roboty

Trochu jiný simulátor mechanika. V této hře se budete starat o obří roboty, opravovat je, upravovat a konstruovat vlastní roboty.

Nová generace konzolí bude mít mnohonásobně větší světy a vylepšenou volumetriku

Že bychom se konečně dočkali hyperrealistické grafiky a obřích, živoucích světů, ve kterých utopíme stovky, ne-li tisíce hodin? V rozhovoru pro server IGN se o tyto myšlenky podělil Elijah Freeman.

Jedno z interních studií Xboxu pracuje s upscalingem textur pomocí umělé inteligence

Zdá se, že nás čeká další milník ve vývoji videoher, který by vývojářům mohl značně usnadnit náročnou tvorbu nových titulů.

Herní židle jsou přežitek. Budoucností je herní postel

Herní židle jsou přežitek. V budoucnu budeme pařit ve speciální herní posteli. Alespoň tak si to představuje japonský specialista na nábytek Bauhutte.

Valorant od tvůrců League of Legends je Counter-Strike z budoucnosti

Dnes byl světu detailně představen Project A od Riot Games. Tvůrci League of Legends chystají bezplatnou taktickou střílečku Valorant, která má ambice ohrozit Counter-Strike.

INDIAN SHOWTIME Epizoda S4E6

Budoucnost jsou mikrotransakce

Začíná již tradiční INDIAN SHORTIME! Tentokrát se sejde ve studiu Lukáš, Havlis, Červ a Terka. Proberou společně události, které hýbou aktuálním děním. A nezapomeneme opět na super téma! Sledujte…

Panasonic představuje virtuální brýle budoucnosti. Bude s nimi možné sledovat i sport a kochat se přírodou

Společnost Panasonic představila nové virtuální brýle, které kromě minimální velikosti nabízí i ultra vysoké rozlišení (UHD), zároveň ale umí pracovat i s klasickým HDR.

Hideo Kojima má v plánu několik nových projektů. Jedním z nich je velká hra

Japonský producent promluvil, na čem by rád pracoval. Doufá, že si při vývoji velké, finančně náročné hry najde čas i na menší tituly.

Sledování paprsků v reálném čase je technologie budoucnosti

Za podporu ray-tracingu u nové generace konzolí PlayStation a Xbox vděčíme společnosti Nvidia, myslí si její prezident. Vývojáři o novou technologii projevili značný zájem.

4K je na počítačích hudba budoucnosti, dokazuje Steam

Výsledky Valve ukazují, že nejčastějším rozlišením je stále 1920x1080. Jak jsou na tom grafické karty, procesory a operační paměti?

Inovovaný Nvidia Shield TV má představit budoucnost streamované zábavy

Novinka se může pochlubit novými procesory Tegra X1 +, pokročilým AI upscalingem poháněným technologií deep learningu. Nechybí ani podpora Dolby Atmos a Dolby Vision.

Ochranné známky na další PlayStationy naznačují pokračování v číslování konzolí

Zatímco čekáme na plnohodnotné představení pátého PlayStationu, které proběhne v příštím roce, tak si Sony pojistila ochranné známky pro další generace svých konzolí.

90VTEŘIN Epizoda S5E61

Kojima už myslí na budoucnost

Hideo Kojima už začíná myslet na stabilizování žánru "Stranding games", který nám bude teprve představen, World of Tanks bude hostit koncert světové velikosti a fanoušci Borderlands pláčí na špatném…

Ubisoft vidí svou budoucnost ve hrách s rozsáhlým otevřeným světem

Assassin’s Creed Odyssey je krásným důkazem. Ubisoft chce, abychom si ve hrách našli to své. Pro někoho je to jen příběhová linka na desítky hodin, zatímco pro jiné velké dobrodružství s herní dobou…

Budoucnost PC verzí Metro je zřejmě ohrožena

Vlnu rozpaků a nevolí rozpoutala náhlá zpráva o přesunu Metro Exodus na platformu Epic Games Stores. Navíc je zřejmě budoucnost PC verzí této série poněkud ohrožena, pakliže prodeje nepůjdou podle…

Sony láká na budoucnost cross-platformního hraní

Před nedávnem médii prolétla zpráva o tom, že Sony odmítá hraní napříč konzolemi, pouze z finančních důvodů. Netrvalo však dlouho a samotná společnost se rozhodla k celé problematice vyjádřit.

Letošní Call of Duty má být Black Ops 4

O existenci Call of Duty: Black Ops 4 mluvila už na podzim jedna analytická společnost. Teď se o ní mluví opět, tentokrát však už s prvními podrobnostmi o podobě hry.