Electronic Arts i užívá zájem o FIFA 23 a dobré přijetí Star Wars Jedi: Survivor. Akční adventuru od Respawnu navíc plánuje v budoucnu vydat také na PlayStation 4 a Xbox One, což je poněkud překvapivé. Generální ředitel Andrew Wilson před investory mluvil o budoucnosti a lehce se zmínil o Battlefieldu. Ten je pro EA nadále jednou z nejdůležitějších značek a všichni jsou odhodláni se po neúspěchu Battlefieldu 2042 postarat o to, že v dalších letech bude akční série úspěšná.

Nový Battlefield má přetvořit sérii a přinést propojený ekosystém. Wilson bohužel neupřesnil, co tím přesně myslí, ale je dost možné, že se vývojáři snaží o styl Call of Duty, kdy je jedna hlavní hra propojena s dalšími.

Změny u Battlefieldu oznámila EA už na konci roku 2021, kdy začala velká restrukturalizace pod dohledem Vince Zampelly, bývalého tvůrce Call of Duty a spoluzakladatele Infinity Ward a Respawnu.

Zampella do vývoje nového Battlefieldu zapojil více studií. V DICE dostali na starost multiplayer, zatímco o příběhovou kampaň se stará Ridgeline Games. Ripple Effect (dříve DICE LA) chystají ještě nějaký zcela nový a samostatný zážitek ve světě Battlefieldu. Ridgeline Games vede Marcus Lehto, designér a spolutvůrce Halo. Připravovat má nové příběhy, které vezmou hráče na neuvěřitelná dobrodružství, jež jsou možná pouze ve světě Battlefieldu.

Začátkem tohoto roku EA zrušila Battlefield Mobile.

Electronic Arts má za sebou nejlepší první čtvrtletí ve své historii, kdy čisté tržby činily 1,578 miliardy dolarů. To je o 21 % více než ve stejném období předchozího finančního roku. Hlavním tahounem je pokračující popularita hry FIFA 23 a vydání Star Wars Jedi: Survivor.

„Do FIFA Ultimate Team se zapojily desítky milionů fanoušků a průměrný denní počet uživatelů vzrostl o 15 %,“ pochlubil se generální ředitel Andrew Wilson před investory.

„FIFA Mobile jen v tomto čtvrtletí přilákala více než 65 milionů nových hráčů. FIFA Online dosáhla dvouciferného růstu v měsíčním, týdenním i denním průměru uživatelů,“ dodal.