Z Immortals Fenyx Rising se může stát série

V Ubisoftu začínají přemýšlet nad tím, jak rozšířit svět akční adventury Immortals Fenyx Rising od autorů Assassin's Creed Odyssey. Stane se z řeckého dobrodružství série?

MetaHuman Creator od Epicu: Přichází revoluce ve vzhledu postav

Epic Games nabízí vývojářům vývojovou verzi nástroje MetaHuman Creator, který umožňuje vytvářet realisticky vypadající postavy. Mnozí nástroj označují za revoluci ve vzhledu herních postav.

Největším britský studiem se stávají tvůrci série Total War

Společnost Creative Assembly otevřela v britském městě Horsham novou pobočku, která bude spolupracovat s dvojicí již existujících týmů. Cílem nových kanceláří je podpořit další růst firmy.

Studio stojící za Uncharted a The Last of Us má problém pracovat na více hrách současně

Americké studio Naughty Dog se už několik let snaží pracovat na více hrách současně, ale nadále má s tímto plánem problémy a v současné době má několik projektů zaseklých v předprodukci.

Ze studia Digital Scapes se stává CD Projekt RED Vancouver

Digital Scapes je studio sídlící ve Vancouveru, které se podílelo na tvorbě Dying Light či Cyberpunku 2077. CD Projekt s ním má dobré vztahy a s jeho prací je spokojen, což vedlo k sjednocení.

„Dělat hry na dvě generace konzolí zároveň stojí za prd,“ říká vývojář z Remedy

Na podzim loňského roku se na trhu konečně objevily konzole nové generace. To ale neznamená, že některé nové hry nebudou vycházet na předchozí generaci, což není pro některá studia zrovna snadné.

Končí vývoj karetního Artifactu od Valve, hra je nyní zcela zdarma

To, co bylo dosud považováno za pravděpodobné, se stalo skutečností. Valve již nehodlá dál pracovat na nové verzi neúspěšného Artifactu, a tak je nyní hra na Steamu k dostání zdarma ve dvou verzích.

Oddworld: Soulstorm odhaluje užitečné předměty pro Abeho

V rámci Epic Games Store Spring Showcase jsme viděli nový trailer na Oddworld: Soulstorm. Video ukazuje některé herní sekvence a užitečné předměty, které bude hlavní hrdina Abe používat.

Srovnání Mass Effectu, Amazon podporuje vývoj her, úspěch tuzemského Beat Saberu

BioWare i fanoušci porovnávají remasterovanou trilogii Mass Effectu s originálem. Nový ředitel Amazonu podporuje vývoj her. Nová verze DualSense pro PS5? Metro Last Light Redux zdarma pro PC.

EA chystají přes 35 her a prodloužili licenci s FIFA

Týmy v rámci společnosti Electronic Arts chystají více než 35 her. Série FIFA může déle využívat licenci od UEFA a Apex Legends se konečně dostane na Nintendo Switch.

Google Stadia zavírá interní studia a mění obchodní zaměření

Stadia nevydělává a vývoj her je příliš drahý. Google se bude snažit najít partnery, kteří využijí technologii pro vlastní streamovací službu. Rozhodnutí ovlivní 150 vývojářů, včetně Jade Raymond.

Konami rozpouští tři vývojové divize

Japonská společnost Konami v rámci dlouhodobé restrukturalizace rozpouští tři hlavní divize, „aby reagovala na rychlý trh, který ji obklopuje“. K zavření Konami ale nedochází.

PS5 mění vývoj her. Ratchet & Clank: Rift Apart přinese jedinečné zážitky

Vývojáři z Insomniac Games si pochvalují vývoj her pro PlayStation 5. Next-gen konzole mění způsob práce a eliminuje zastaralé postupy při načítání hry. DualSense zprostředkuje jedinečné zážitky.

Hlavní tvůrci Days Gone opouštějí studio Bend

Oregonské studio společnosti Sony se bude muset obejít bez dvou veteránů. Už dříve odešel kreativní ředitel a nyní ho následuje herní ředitel. Zbytek má pracovat na Days Gone 2.

Vánoční koleda, Forza Horizon 5 dříve, nové hry ve vývoji

Dobré dopoledne. People Can Fly, Bungie a Creative Assembly pracují na nových hrách. Dabér Duke Nukema nazpíval netradiční vánoční koledu. Logo Crash Bandicoot 5. Tajné studio Sony nadále funguje.

Využíváme jen zlomek z pravého potenciálu PS5, říká vývojář Spider-Man: Miles Morales

Podle všeho hry, které zrovna vyšly na PlayStation 5, využívají úplné minimum z možností, které PS5 zvládne nabídnout. Vyjádřil se k tomu technologický ředitel ze studia Insomniac Mike Fitzgerald.

Tvůrci Cyberpunku 2077 a Zaklínače za vývoj her utratili přes 121 milionů dolarů

Polský CD Projekt RED investoval velké peníze do vývoje her a technologií s cílem vytvořit rozsáhlé kyberpunkové akční RPG a mít základ pro budoucí projekty, včetně značky Zaklínač.

Raději navýšit cenu her než mikrotransakce, říká vedoucí vývoje God of War

Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?

Cyberpunk 2077 přišel o část obsahu. Ve hře nebude úprava vozidel ani cestování metrem

CD Projekt RED z očekávané hry Cyberpunk 2077 odstranil některé části. Minimálně dvě jsme přitom v minulosti mohli vidět na oficiálních materiálech. Co tedy ve hře nebude?

Od bleepů a bloopů až po celý orchestr - vývoj videoherní hudby

Neoddělitelnou součástí videoher je i hudba, která hraje především roli zprostředkovatele jednotlivých myšlenek a vjemů probíhajících mezi hrou a hráčem. Proto jsme se právě na její vývoj zaměřili.

TT Games utratili přes milion dolarů na vývoj prototypu hry podle trilogie Pána prstenů

Vývojáři známí pro své LEGO hry chtěli ukázat, že mají i na víc a chtěli udělat hru podle tehdy nadcházející filmové série Hobit. Jenom to trochu přehnali.

Bývalý šéf Sony: Náklady na vývoj AAA her rostou a prodejní cena zůstává stejná, což je neudržitelné

Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.

Nedůvěra japonských šéfů zlomila studiu Capcom Vancouver vaz. Zrušeno bylo mnoho nadějných projektů, včetně Dino Crisis

Krom vývoje úplně nových značek se v kanadském studiu snažili o nové díly Dino Crisis, Resident Evil, Mega Man, a dokonce i Onimusha.

Zombie survival Dying Light 2 bude brzy dokončen

Techland popírá spekulace o problematickém vývoji. Článek polského magazínu měl obsahovat mnoho nepřesností. Vše je prý v pořádku a brzy se dozvíme datum vydání.

Na nové Saints Row a Dead Island 2 si počkáme. Embracer Group mají 69 dosud neohlášených her

118 her v aktivním vývoji a více než 3000 vývojářů po celém světě. To jsou čísla švédského holdingu Embracer Group, pod který spadá THQ Nordic, Koch Media, Deep Silver, Coffee Stain nebo Warhorse.

Mythic Quest: Raven’s Banquet prináša špeciálnu karanténnu epizódu

Tvorcovia seriálu Mythic Quest: Raven’s Banquet sa rozhodol využiť situáciu a prebiehajúcu karanténnu preniesli do seriálu v špeciálnej epizóde.

Vývoj vikingské hry Darkborn zrušen. Za loveného netvora si nezahrajeme

Dle oficiálního prohlášení švédského studia The Outsiders je vývoj vikingské hry Darkborn, ve které jsme se měli vžít do role loveného netvora, ukončen.

Přípravy Halo Infinite jsou v plném proudu, vývojáři pro hru nahrávali zvukové efekty

Vývojáři z 343 Industries zveřejnili videa, na kterých nám ukazují, jak probíhalo nahrávání zvuků různých dopravních prostředků, výbuchů a výstřelů pro Halo Infinite.

V Dreams můžete vytvořit nebo objevit emotivní díla i totální shitpost

Pokud jste někdy chtěli tvořit hry, stála před vámi překážka složitých enginů. Nyní ale Media Molecule přináší Dreams – jednoduchý způsob, jak tvořit, sdílet a objevovat nejen hry ale i jiná díla.

Oslavte s námi 5 let od vydání BLACKHOLE. Přinášíme vám exkluzivně dokument o vývoji hry

27. února to bude přesně 5 let od vydání naší hry BLACKHOLE. Rozhodli jsme se poděkovat za podporu tím, že vydáme dokument o vývoji hry všem, kdo o něj má zájem. O vývoji totiž máme co vyprávět.

U autorů The Division nadále probíhá vývoj hry na motivy Avatara

Producent studia Massive, Jesper Karabanov, potvrdil, že před téměř třemi lety oznámená hra inspirovaná filmem Avatar je stále ve vývoji a vývojáři o ní nesmí mluvit.

Sony uzavírá studio v Manchesteru, které se věnovalo vývoji her pro PlayStation VR

Studio Manchester původně North West Studio, jenž se zabývalo vývojem her pro PlayStation VR končí. Podle Sony jeho uzavření pomůže zefektivnit provoz společnosti.

Mythic Quest: Komediální seriál o vývoji hry s českou stopou má premiéru už tento pátek

Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.

Dle průzkumu 34 % vývojářů vytváří hry pro současné i nové konzole

Dle průzkumu je 34 % vývojářů pro obě generace, 22 % uvedlo, že se zaměřují výhradně na současné platformy. Co dalšího průzkum odhalil?

Tvůrce God of War brání Cyberpunk 2077. Vzkazuje, že během vývoje nejsou hry optimalizované

„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“

Vývoj battle royale hry Stormdivers pozastaven

Studio Housemarque pozastavuje všechny své projekty, aby se mohlo naplno věnovat novému AAA titulu, který je ve vývoji tři roky.

Komediální seriál Mythic Quest: Raven's Banquet odhalí strasti při vývoji videoher

Seriál od autorů It's Always Sunny in Philadelphia se zaměří na fiktivní studio, které připravuje největší masivně multiplayerou hru všech dob. V traileru jsou záběry z Kingdom Come: Deliverance.

Dokument o vývoji Star Wars Jedi: Fallen Order by si neměl nechat ujít žádný fanoušek Hvězdných válek

Pojďme společně nahlédnout pod pokličku jedné z nejlepších her letošního roku a zjistit, jak vznikala.

Programátoři chválí snadný vývoj her na PS5. Objevují se ale obavy o portování na PC

Naštěstí se neopakují problémy, kterými museli programátoři čelit při vývoji her pro PlayStation 3. Sony pokračuje ve strategii, kterou nastolila s příchodem PS4. Co ale SSD disky u nových konzolí?

Kojima během vánočních svátků pracuje na novém projektu

V Japonsku během vánočních svátků pilně pracují. Dokládá to i příspěvek od designéra, scénáristy, režiséra a producenta Hidea Kojimy. Ten se na Twitteru pochlubil fotografií z kanceláře.

EA změnili přístup ke hrám a zaměřují se na kvalitu, věří nový šéf studia EA Motive

Bývalý generální ředitel studia Ubisoft Quebec vede EA Motive a vytváří jedinečný zážitek ve světě Hvězdných válek a novou značku. Patrick Klaus věří, že EA změnili přístup ke hrám.

Vývoj nového BioShocku oficiálně potvrzen

Take-Two oficiálně potvrdili vývoj nového BioShocku. Hru má na starost nový tým v rámci společnosti 2K Games, který má dostatek potřebného času pod vedením ženy.

Capcom na Deep Down nezapomněl, ale ve vývoji hra není

Bohužel. I kdyby ve vývoji byla, tak původní koncept byl změněn a akční RPG by vypadalo odlišně od prezentace z roku 2013. Věděli jste, že se měla hra odehrávat v České republice?

Google chce vytvořit několik interních studií pro vývoj her na Stadii

Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.

CD Projekt dělá na celkem třech hrách ze světa Cyberpunku

OPRAVA: Nasledujúci článok vychádzal z nepresných zdrojov, opravu nájdete tu. Za nepresné informácie sa ospravedlňujeme... Polský tým opravdu nelení a kromě momentálně nejsledovanější hry Cyberpunk…

Ve vývoji je mobilní AR hra ze světa Minecraftu

Po úspěchu Pokemon GO, jeho předchůdce Ingress, a zároveň během čekání na vydání Harry Potter: Wizards Unite se Microsoft rozhodl přidat svůj titul do kategorie AR her.

Cliff Bleszinski definitivně končí s vývojem her

Cliff Bleszinski, svého času velký ďábel na videoherní scéně, podle všeho definitivně končí u vývoje her. Stalo se tak po hádce na twitteru, kterou zakončil zmíněným oznámením, že končí. Když byl…

Hráči by měli akceptovat vyšší cenu na vývoj her, tvrdí Bethesda

Zakladatel společnosti Bethesda, Christopher Weaver, se vyjádřil k tématu lootboxů či mikrotransakcí. Je k nim skeptický. Zároveň má ale zato, že by hráči měli akceptovat zvyšující se cenu her.

Podívali jsme se na festival LAG, kde studenti vytváří za 7 dní vlastní počítačové hry

Jak je těžké v dnešní době vytvořit vlastní počítačovou hru? Jednodušší než si myslíte. A pokud na to nejste sami, dokážete nemožné. Své o tom ví účastníci LAG festivalu - letního týdenního workshopu…