Společnost Microsoft překvapila řadou oznámení, které přicházejí pouhé tři dny před velkou prezentací, kde nám ukáže připravované hry od Xbox Game Studios, Bethesdy a partnerů.
PlayStation hitům na počítačích se daří. O PC verze Horizon Zero Dawn, God of War a Days Gone je u hráčů zájem. Sony si uvědomuje příležitost a chce na tyto trhy výrazně expandovat.
Dobrá zpráva pro fanoušky Beyond Good & Evil 2. Akční adventura žije. Špatnou zprávou je, že v dohledné době nejspíš nevyjde. Studio Ubisoftu v Barceloně hledá nového animátora.
Ukrajinské studio GSC Game World je stále relativně potichu, avšak vývoj druhého Stalkera po přesunu vývojářů do České republiky pokračuje. Očekávat lze i bohaté nastavení obtížnosti.
Sony myslí pouze na peníze, zatímco Microsoft na hráče. To jsou slova některých hráčů poté, co japonská společnost oznámila novou verzi PlayStation Plus. Lidem vadí podstatný rozdíl.
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Ve studiu Hangar 13 došlo k velké změně. Se studiem se rozloučil dosavadní šéf a zakladatel Haden Blackman, který opouští rovněž společnost 2K Games. Blackman byl vedoucím Mafie 3.
Chceš se živit hraním her? Tak právě pro tebe je určen online kurz Herní testování od GameDevHub.cz. Během 11 týdnů získáš reálnou zkušenost a znalosti.
Sega začala shánět nové vývojáře pro svou iniciativu SuperGame. V inzerátech vysvětlila, že se jedná o několik her a potvrdila potenciální zapojení NFT a cloudových technologií.
Do Crystal Dynamics nastoupil Ross jako vedoucí designu. S novinkou se pochlubil na svém twitterovém účtu s tím, že je nadšen z projektu a připomenul téměř 50 volných míst ve studiu.
Jeden tajemný videoherní projekt s otevřeným světem vzniká v nové divizi Electronic Arts v Seattlu. Pravděpodobně jde o akční adventuru pod vedením bývalého manažer tvůrců Shadow of Mordor.
Stejně jako má Česká či Slovenská republika své vývojáře, zrovna tak Ukrajina dala světu celou řadu skvělých her. A proto jsme si řekli, že by byl dobrý nápad se na herní scénu Ukrajiny podívat.
Studio BioWare však opouští Christian Dailey, výkonný producent nového Dragon Age. Dailey pracoval v BioWare od roku 2018. Přesto na hře nadále pracuje množství veteránů.
Zhruba šest měsíců bylo potřeba k dokončení akvizice Bungie společností Sony, nejde tedy o přímou reakci na Microsoft, který kupuje Activision Blizzard za téměř 70 miliard dolarů.
Ken Levine po dokončení BioShock Infinite v roce 2017 rozpustil americké studio Irrational Games, aby vzápětí ve spolupráci s Take-Two (2K Games) založil Ghost Story Games.
V roce 2019 jsme se dočkali remasteru původní Ghostbusters videohry z roku 2009. Tomu se sice moc nedařilo, ovšem dle herce Ernieho Hudsona to vypadá, že nová hra z tohoto univerza je již na cestě.
Enfusion je multiplatformní engine, který bude pohánět budoucí projekty Bohemia Interactive. Kromě pokročilé vizuální stránky nabídne také nadstandardní podporou pro tvůrce modů.
Musí být nový díl série Grand Theft Auto jiný, aby dostatečně zaujal hráče? Značka od studia Rockstar Games patří mezi jedny z nejznámějších a poslední díl trhá prodejní rekordy.
Fanouškům menších, děsivých příběhů by se mohl líbit survival horor Wronged Us. Vývojář ze studia Delusional se inspiroval hrami Dark Souls, Silent Hill a Resident Evil.
Společnost Take-Two Interactive se připravuje na změnu strategie, která souvisí s výrazným nárůstem připravovaných her od všech týmů a samostatné vydavatelské divize.
Vydavatelé a vývojáři postupně mění svůj marketing a přestávají o hrách mluvit v raných stádiích vývoje, kdy dokončení titulu bude trvat několik let. Stejně se měl zachovat Xbox.
Nikoho nepřekvapí, že rozpočty na vývoj her se neustále zvyšují. Přesto mnohé překvapilo prohlášení veterána Shawna Laydena, bývalého šéfa Sony Worldwide Studios (dnes PlayStation Studios).
Veterán Eric Baptizat, který 16 let pracoval v Ubisoftu, se začátkem letošního roku připojil k Motive Studios. Mezitím fanoušci objevili easter egg a srovnávají remake s originálem.
Streamovací gigant Netflix potvrdil expanzi do světa her. Plán nabídnout předplatitelům nový obsah se nachází v počátečních fázích a navazuje na dřívější snahy společnosti.
V posledních letech v Atari experimentovali a zkoušeli bezplatné a mobilní hry založené na klasických značkách. Po neúspěšných projektech se společnost vrací ke svým kořenům.
Producent Jakub Dočkal v druhé části rozhovoru pro Indiana promluvil o budoucnosti mobilních her ve znamení battle passů. Řekl, proč lootboxy nikdy nezmizí a jak mobilní hry získávají hráče.
Mathijs de Jonge, hlavní vedoucí vývoje Horizon Forbidden West, se rozpovídal o vývoji na dvě generace konzolí a prozradil další detaily. Bude Aloy ve hře létat?
Společnost CD Projekt RED oznámila personální změny v týmu Cyberpunku 2077. Vývoje hry se ujal Gabriel Amatangelo, který nahradil quest directora Mateusze Tomaszkiewicze.
Vývojář a producent mobilních her Jakub Dočkal v rozhovoru pro Indiana vysvětlil, proč se velké společnosti zaměřují na trh mobilních her a jak Blizzard pokazil marketing Diabla Immortal.
Z životopisu jednoho z vývojářů studia MachineGames se dozvídáme, že se rozběhl vývoj hry Indiana Jones. Rik Niewdorp aktualizoval svůj profil. Na jaké dobrodružství se můžeme těšit?
Bude Stargate: Timekeepers konečně hrou ze světa Hvězdné brány, která bude za něco stát? Nebo která alespoň vyjde? To asi ví jen Antikové. Příběh má každopádně navazovat na konec sedmé série seriálu.
To, co bylo dosud považováno za pravděpodobné, se stalo skutečností. Valve již nehodlá dál pracovat na nové verzi neúspěšného Artifactu, a tak je nyní hra na Steamu k dostání zdarma ve dvou verzích.
BioWare i fanoušci porovnávají remasterovanou trilogii Mass Effectu s originálem. Nový ředitel Amazonu podporuje vývoj her. Nová verze DualSense pro PS5? Metro Last Light Redux zdarma pro PC.
Týmy v rámci společnosti Electronic Arts chystají více než 35 her. Série FIFA může déle využívat licenci od UEFA a Apex Legends se konečně dostane na Nintendo Switch.
Vývojáři z Insomniac Games si pochvalují vývoj her pro PlayStation 5. Next-gen konzole mění způsob práce a eliminuje zastaralé postupy při načítání hry. DualSense zprostředkuje jedinečné zážitky.
Dobré dopoledne. People Can Fly, Bungie a Creative Assembly pracují na nových hrách. Dabér Duke Nukema nazpíval netradiční vánoční koledu. Logo Crash Bandicoot 5. Tajné studio Sony nadále funguje.
Polský CD Projekt RED investoval velké peníze do vývoje her a technologií s cílem vytvořit rozsáhlé kyberpunkové akční RPG a mít základ pro budoucí projekty, včetně značky Zaklínač.
Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?
Neoddělitelnou součástí videoher je i hudba, která hraje především roli zprostředkovatele jednotlivých myšlenek a vjemů probíhajících mezi hrou a hráčem. Proto jsme se právě na její vývoj zaměřili.
Vývojáři známí pro své LEGO hry chtěli ukázat, že mají i na víc a chtěli udělat hru podle tehdy nadcházející filmové série Hobit. Jenom to trochu přehnali.
Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.
118 her v aktivním vývoji a více než 3000 vývojářů po celém světě. To jsou čísla švédského holdingu Embracer Group, pod který spadá THQ Nordic, Koch Media, Deep Silver, Coffee Stain nebo Warhorse.
Dle oficiálního prohlášení švédského studia The Outsiders je vývoj vikingské hry Darkborn, ve které jsme se měli vžít do role loveného netvora, ukončen.
27. února to bude přesně 5 let od vydání naší hry BLACKHOLE. Rozhodli jsme se poděkovat za podporu tím, že vydáme dokument o vývoji hry všem, kdo o něj má zájem. O vývoji totiž máme co vyprávět.
Producent studia Massive, Jesper Karabanov, potvrdil, že před téměř třemi lety oznámená hra inspirovaná filmem Avatar je stále ve vývoji a vývojáři o ní nesmí mluvit.
Studio Manchester původně North West Studio, jenž se zabývalo vývojem her pro PlayStation VR končí. Podle Sony jeho uzavření pomůže zefektivnit provoz společnosti.
Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.
„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“
Studio Housemarque pozastavuje všechny své projekty, aby se mohlo naplno věnovat novému AAA titulu, který je ve vývoji tři roky.
Seriál od autorů It's Always Sunny in Philadelphia se zaměří na fiktivní studio, které připravuje největší masivně multiplayerou hru všech dob. V traileru jsou záběry z Kingdom Come: Deliverance.
Pojďme společně nahlédnout pod pokličku jedné z nejlepších her letošního roku a zjistit, jak vznikala.
Naštěstí se neopakují problémy, kterými museli programátoři čelit při vývoji her pro PlayStation 3. Sony pokračuje ve strategii, kterou nastolila s příchodem PS4. Co ale SSD disky u nových konzolí?
Take-Two oficiálně potvrdili vývoj nového BioShocku. Hru má na starost nový tým v rámci společnosti 2K Games, který má dostatek potřebného času pod vedením ženy.
Bohužel. I kdyby ve vývoji byla, tak původní koncept byl změněn a akční RPG by vypadalo odlišně od prezentace z roku 2013. Věděli jste, že se měla hra odehrávat v České republice?
Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.
Po úspěchu Pokemon GO, jeho předchůdce Ingress, a zároveň během čekání na vydání Harry Potter: Wizards Unite se Microsoft rozhodl přidat svůj titul do kategorie AR her.
Cliff Bleszinski, svého času velký ďábel na videoherní scéně, podle všeho definitivně končí u vývoje her. Stalo se tak po hádce na twitteru, kterou zakončil zmíněným oznámením, že končí. Když byl…
Zakladatel společnosti Bethesda, Christopher Weaver, se vyjádřil k tématu lootboxů či mikrotransakcí. Je k nim skeptický. Zároveň má ale zato, že by hráči měli akceptovat zvyšující se cenu her.
Indian je herní projekt sdružující hráče a hráčky všeho věku kolem témat o počítačových a konzolových hrách.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas.
MediaRealms s.r.o. © 2022
Americano 1.5.34 | IN | 167 ms |