
Magazín · Novinky · v úterý 18. 2. 2025 14:30
Tvůrce The Last of Us, Neil Druckmann, při vývoji hry nemyslí na pokračování
Neil Druckmann, hlavní tvůrce série The Last of Us a spolurežisér Uncharted 4, odhalil svůj přístup k vývoji her. Zdůraznil, že se snaží do každého titulu vložit všechny nápady, protože pokračování nemusí nikdy vzniknout.
Druckmann na konferenci DICE Summit vysvětlil, že během vývoje se plně soustředí na aktuální hru a nepřemýšlí o dalším dílu. Nechce si schovávat dobré nápady „do šuplíku“, protože nikdy není jisté, zda dostane šanci vytvořit pokračování.
„Při práci na The Last of Us Part II se občas objevil nápad, kam by se mohla série dál ubírat. Ale říkal jsem si: Co když už nikdy nebudu mít možnost vytvořit další díl? Nechci si schovávat silné momenty do budoucna. Pokud mám dobrý nápad, musí se do hry dostat hned,“ vysvětlil šéf Naughty Dog.
Zdroj: SonyNad PlayStationem přebírají kontrolu Japonci. Hermen Hulst už není šéfem herní divize
Mnoho studií se snaží zakončit své hry tak, aby si nechala otevřená vrátka pro další díly. Ale ne vždy k nim dojde – důvodem mohou být například slabé prodeje. To se mimochodem stalo PlayStation 4 exkluzivitě Days Gone. Druckmann věří, že příběh musí být uzavřený už v první hře a případné pokračování musí dávat smysl.
To platí i pro The Last of Us Part 3, které dosud nebylo potvrzeno. Tvůrce dříve uvedl, že by se k sérii vrátil jen tehdy, pokud by našel dostatečně silný příběh – a ten by se klidně mohl zaměřit na úplně jiné postavy. A to v případě, kdy konkrétní postava už nemá prostor pro další vývoj.
Další hrou od Naughty Dog bude Intergalactic: The Heretic Prophet. Jde o futuristickou akci vyprávějící příběh Jordan A. Mun, lovkyně odměn, která se ocitá uvězněná na tajemném vzdáleném planetě Sempiria. Tento svět je odříznut od zbytku vesmíru už stovky let a kdokoli, kdo se pokusil jeho záhady odhalit, zmizel beze stopy. Jordan se vydává na nebezpečnou misi s cílem jako první za 600 let planetu opustit.