Zdroj: Techland
Magazín · Novinky · ve čtvrtek 19. 6. 2025 18:29
Techland urychlí vývoj svých her. Začátkem nové éry je Dying Light: The Beast
Polské studio Techland chce častěji vydávat své hry. Vedení firmy mění přístup k vývoji. Plánem je vydávat hru každé tři až čtyři roky. Prvním krokem v tomto směru je Dying Light: The Beast, které vznikalo tři a půl roku, zatímco první i druhý díl této zombie série se rodily zhruba sedm let.
Otázkou je, co to znamená pro kvalitu a obsah samotných her. Přece jen, The Beast původně vznikalo jako příběhové rozšíření pro Dying Light 2: Stay Human. Postupně ale projekt přerostl ambice a stala se z něho plnohodnotná hra. Kampaň je srovnatelná s tím, co hráči znají z předchozích dílů.
Techland bere Dying Light: The Beast jako ukázku toho, že lze tvořit ambiciózní hry i bez dlouholetého vývoje. Tymon Smektała, který má v Techlandu sérii Dying Light na starost, v rozhovoru pro Wccftech připomenul současný trend v AAA průmyslu. Vývoj často přesuje pět let, což je podle něj neudržitelné. Proto se Techland chce vydat jinou cestou: s menšími, ale soustředěnějšími týmy a kratšími cykly.
S ohledem na to lze očekávat, že Techland bude tvořit také menší hry, které ale mají být kvalitní.
Dying Light: The Beast vyjde 22. 8. na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S s českými titulky. Později by se hra měla dostat i na PS4 a Xbox One. Navzdory velkému obsahu majitelé Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition obdrží Dying Light: The Beast zcela zdarma.
Detail k označené hře