Francouzské studio Sandfall Interactive, které si letos získalo srdce hráčů i kritiků díky skvělé RPG hře Clair Obscur: Expedition 33, potvrdilo, že už rozjíždí práce na novém titulu.

Zakladatel a šéf studia Guillaume Broche v rozhovoru pro The Washington Post uvedl, že ačkoliv tým stále aktivně podporuje svůj debutový titul — mimo jiné chystá nový obsah jako poděkování za více než pět milionů prodaných kopií (zahrne i české titulky) — vývojáři už paralelně připravují další projekt.

Podrobnosti zatím drží v tajnosti, ale Broche naznačil, jakým směrem se studio chce vydat: „Nechceme se svazovat žádným konkrétním žánrem, stylem nebo herními pravidly. Cílem je vytvořit něco autentického, co vzniká z opravdové vášně,“ prohlásil.

Jeho slova potvrzují i nedávné informace od zaměstnanců, podle nichž je Sandfall Interactive aktuálně ve fázi „uměleckého hledání“ – zkoumá nové nápady a vizuální směry, které by mohly definovat jejich další tvorbu.

Jak víme z dřívějška, tak Clair Obscur nemá být jednorázovým příběhem. „Expedition 33 je jen jednou z mnoha historek, které chceme v tomto univerzu vyprávět. Zároveň už ale přemýšlíme o naší další velké hře. Máme spoustu nápadů, ale nechceme se uspěchat,“ vysvětlil v rozhovoru pro PCGamesN.

„Chceme dělat hry, které mají duši. Trochu jako umělecké filmy – šílené, osobité a dělané z čiré radosti z tvorby,“ dodal s tím, že chtějí zůstat malým, flexibilním týmem s jasnou vizí a důrazem na kreativitu.

Můžeme tak zatím pouze debatovat nad tím, zda se dočkáme další expedice, nebo něčeho úplně jiného. Vzhledem k úspěchu dává smysl pokračovat v tomhle universu.