Výsledky vyhledávání pro "Producent"
Konec střílečky XDefiant? Producent popírá spekulace z poslední doby
First-person střílečka XDefiant měla konkurovat zavedené sérii Call of Duty. Ubisoft spojil své největší značky a věřil, že může uspět. Ze začátku na tom nebyla hra vůbec špatně.
Producent Final Fantasy XVI prosí hráče, ať netvoří a neinstalují nevhodné modifikace
Ve světle vydání Final Fantasy XIV na PC producent Naoki Yoshida žádá hráče, ať netvoří nevhodné a urážlivé modifikace. Tím ale zapomíná na efekt Barbry Streisandové.
Kingdom Come: Deliverance 2 při 60 snímcích za sekundu? Není to nedosažitelné, říká producent
Před měsícem bylo Kingdom Come: Deliverance 2 odloženo z konce letošního roku na únor toho následující. Vývojáři z pražského studia Warhorse si vyžádali více času na opravu chyb/problémů a ladění.
Hlavní producent Assassin’s Creed: Shadows vysvětlil, proč jsme na Japonsko museli čekat tak dlouho
Dlouhé roky volají fanoušci po zasazení své oblíbené série do Japonska. Ubisoft je po dlouhé době vyslyšel a letos přinese hru Assassin’s Creed: Shadows odehrávající se ve feudálním Japonsku.
Producent Ryu Ga Gotoku Studio chce z Like a Dragon udělat transmediální značku
Na otázku, zda by chtěl, aby postavy z Like a Dragon hostovaly v bojových hrách, odpověděl Masayoshi Yokoyama, že víc než do dalších her, chce značku rozšířit do jiných médií.
Co rozhodně neuvidíme na Summer Game Festu? Producent krotí očekávání
Očekávání hráčů jsou před nadcházejícími prezentacemi obrovská. Někdo si přeje vidět druhý trailer na Grand Theft Auto 6, další se těší na oznámení nové Mafie a představení dalších novinek.
Everywhere od bývalého producenta GTA působí jako lepší Roblox
Robloxu roste konkurence. Producent Grand Theft Auto detailně ukázal Everywhere, ambiciózní platformu, která spojuje hratelnost, dobrodružství, kreativitu a objevování.
Producent Oppenheimera by rád natočil další filmovou adaptaci Uncharted
Dostane někdy filmová adaptace videohry Uncharted pokračování? Je to rozhodně možné, velice rád by ho každopádně vytvořil producent Charles Roven, který dohlížel na výrobu letošního Oppenheimera.
Producent Summer Game Festu odmítá vinu na zrušení E3
Moderátor Geoff Keighley vyvrátil, že jeho Summer Game Fest zavinil zrušení E3. Keighley tvrdí, že E3 se sama poškodila a Summer Game Fest byl reakcí na její nedostatky.
Studio Hangar 13, které vytváří Mafii, hledá výkonného producenta pro klíčovou sérii
V srpnu to bude už rok, co u příležitosti 20. výročí série Mafia byl potvrzen nový díl, který vyjde až za několik let. Přesto ve studiu Hangar 13 chodí po špičkách a v inzerátech Mafii nezmiňují.
Producent Metal Gear Solid láká na rok 2023 oznámením něčeho dlouho očekávaného
Dočkáme se v roce 2023 představení nové hry ze série Metal Gear Solid? Naději do žil fanouškům vliv Noriaki Okamura, veterán Konami Digital Entertainment a producent série Metal Gear Solid.
Proč je Sonic Frontiers takový, jaký je? O tom a více nám pověděl producent hry Takashi Iizuka
Modrý ježek Sonic je dnes neodmyslitelnou součástí herního průmyslu. Poslední titul Sonic Frontiers je ale něčím jiným, než co většina hráčů očekávala. Zjistíme, proč tomu tak je?
Tohle že je vyzyvatel GTA od bývalého producenta?
Ve videu uvidíme rozmanité světy, sci-fi architekturu, střílení z pohledu třetí osoby, závody a ještě něco, co připomíná nějaký psychologický horor. Vše zabaleno v jedné hře?
Legendární Pac-Man zazáří v hraném filmu od producenta Ježka Sonica
Pokud se vám líbil film Pixely z roku 2015 s Adamem Sandlerem v hlavní roli, tak legendární arkádový Pac-Man chce zazářit ve vlastním hraném snímku od producenta Ježka Sonica.
Producent Bloodborne se připojuje k Team Ninja
Producent hitů jako Tokyo Jungle, Deracine a Bloodborne po rozpadu japonského studia PlayStationu našel novou práci. Talentovaný Masaaki Yamagiwa se rozhodl připojit k Team Ninja.
Česká adventura Polda 7 odložena kvůli hospitalizaci producenta
Letos si sedmé dobrodružství svérázného a vtipného detektiva Pankráce nezahrajeme. Polda 7 byl oficiálně odložen na první čtvrtletí roku 2022. Petr Svoboda vysvětlil důvody.
Lootboxy nezmizí, budoucnost monetizace je v battle passech, říká vývojář a producent mobilních her
Producent Jakub Dočkal v druhé části rozhovoru pro Indiana promluvil o budoucnosti mobilních her ve znamení battle passů. Řekl, proč lootboxy nikdy nezmizí a jak mobilní hry získávají hráče.
Mobilní hry se mají přizpůsobit platformě, Diablo zpackalo marketing, říká vývojář a producent mobilních her
Vývojář a producent mobilních her Jakub Dočkal v rozhovoru pro Indiana vysvětlil, proč se velké společnosti zaměřují na trh mobilních her a jak Blizzard pokazil marketing Diabla Immortal.
Prioritou Assassin's Creed: Valhalla je oprava bugů a next-gen zážitek
Producent z řad Ubisoftu, Julien Laferrière, podal rozhovor magazínu Game Informer, kde se rozpovídal o budoucnosti posledního dílu série Assassin's Creed. Přednost má oprava bugů a next-gen zážitek.
SIE Japan Studio opouští producent Bloodbornu a Demon's Souls
Rok se blíží ke konci a společně s ním i kariéra producenta Teruyuki Toriyami v SIE Japan Studios. Ten totiž oznámil, že po několik letech toto studio opouští a pouští se na vlastní dráhu.
Výkonný producent seriálového The Last of Us odkrývá střípky z příprav
Práce na seriálové adaptaci hry The Last of Us, která se podívá na HBO, jsou v plném proudu. Pozadí tvorby seriálu nám nyní díky nedávnému rozhovoru odhaluje výkonný producent Johan Renck.
Nový trailer pro remake Final Fantasy 7 se zprávou od producenta hry tak nějak potvrzuje PC verzi
„Captured on PC” se ojevuje na začátku krátkého videa, v němž producent Yoshinori Kitase hru krátce představuje.
Producent The Simpsons: Hit & Run si přeje remake nebo remaster téhle klasiky
Podíváme se znovu do Springfieldu v akční hře ve stylu Grand Theft Auto?
Mapa Cyberpunk 2077 bude pravděpodobně menší než ve Witcher 3, za to ale bude více naplněná obsahem
Mapa Cyberpunk 2077 bude menší než mapa The Witcher 3, ale bude mít mnohem více obsahu, který bude nahuštěný do každého kouta, jak bylo odhaleno v rozhovoru pro GamesRadar.
BioWare ztrácí své zaměstnance, studio opouští i hlavní producent Dragon Age 4
Začalo to v roce 2017 Andromedou, která navzdory svému ucházejícímu zpracování, nepotěšila řadu zarytých příznivců. Anthem měl být cestou k vykoupení. Jenomže to se nestalo. A nyní tak studio opouští…