LOGO

10. září vyjde nový herní balíček k The sims 4 s názvem Relm of Magic

Film Sonic the Hedgehog odložen na únor 2020.

THQ Nordiq: 'Dead Island 2 je stále ve vývoji.'

RAGE 2 je hotové.

A Apex Legends bylo zabanováno již přes 750,000 cheaterů.

World War Z za jeden týden prodala 1 milión kopií.

A Plague tale: Innocence je hotové.

Bloody Palace pro DMC 5 byl spuštěn.

Control vyjde 27. srpna.

PS VR slaví 4 milióny prodaných kusů.

Výsledky vyhledávání "marketing"

Ubisoft chtěl být v emailu propagující private betu druhého dílu The Division trochu vtipný, jenže marketingové oddělení zapomnělo, že jsme v roce 2019, a tak se muselo omlouvat. Více »

TOP 5 - Herních kampaní, které špatně skončily

Epizoda TOP 5 publikována v úterý 7. 8. 2018 11

Marketingové akce mohou dosti prospět hrám a pokuázat tak na ně většímů publiku. Ne všechny marketingové akce mohou ale hře prospět a to zjistilo již nekolik herních studií. Proto si dnes ukážeme TOP 5 - Herních kampaní, které špatně skončily. Více »

90VTEŘIN: EA se zbavuje zaměstnanců

Epizoda 90VTEŘIN publikována v úterý 26. 3. 2019 17

Co takhle se zbavit celého svého marketingu a udělat rekonstrukci své společnosti? Ideální čas ohlásit to v pondělí, potom se to úterý daleko lépe vstřebává. A k tomu Apple Arcade, Fallout 76 míří na Steam a blíží se vydání ultimátní retro konzole. Vítejte u dalších 90VTEŘIN! Více »

EA nerozhodovalo při vývoji Apex Legends

Novinka publikována ve čtvrtek 7. 2. 2019 16

Nová free to play hra od tvůrců Titanfallu si vede skvěle a vypadá to, že Respawn Entertainment nebyl pohlcen EA a stále si drží svoji iniciativu. Více »

Neill Blomkamp natočil stylový kraťas o Anthem

Novinka publikována ve čtvrtek 14. 2. 2019 7

Poslední marketingové trumfy pro Anthem se sází mezi hráče a ten nejnovější je vskutku nádherný. Neill Blomkamp, slavný režisér několika sci-fi filmů, ve spolupráci s BioWare natočil o Anthem stylový kraťas. Více »

Poľská spoločnosť G2A rozoslala niekoľkým herným médiám e-mail, v ktorom od nich žiadala zverejnenie nimi napísaného článku bez toho, aby ho označili ako PR, reklamu či sponzorský obsah. A to je problém hneď na niekoľkých úrovniach. Více »