Majitelé platforem mají více způsobů, jak si zaháčkovat zajímavé hry. Vedle plnohodnotné exkluzivity a konzolové exkluzivity je tady marketingová exkluzivita. Tu měla dříve Sony u Call of Duty a podobné smlouvy čas od času uzavírá také Microsoft, například u série Battlefield od Electronic Arts.

Exkluzivní marketingová smlouva znamená, že daná hra může být propagována pouze ve spojení s danou konzolí. A právě tuhle dohodu si měla zajistit Sony pro Grand Theft Auto VI. V reklamních materiálech tak má být očekávaná gangsterská akce od Rockstar Games spojována výhradně s konzolemi PS5 a PS5 Pro, i když vyjde na Xbox Series X/S.

Tvrdí to leaker MAGG. Informace poté potvrdil RedGamingTech. Ani jeden není zrovna důvěryhodným zdrojem. Tahle myšlenka ale dává smysl a Sony by mohla GTA 6 využít k tomu, aby propagovala PlayStation 5 Pro. Konzole by se tak objevovaly v trailerech a různých reklamách související s touto hrou.