Nástupce Titanfallu Apex Legends si vede lépe, než kdo čekal. Vypadá to tak, že se geniální marketingová strategie nakonec vyplatila. Jak se totiž výkonný producent Respawnu zmínil ve svém článku, nevytvářet hře hype a nechat ji mluvit za sebe, bylo úmyslné.

Udělali jsme záměrné rozhodnutí vyhnout se marketingové kampani se spoustou trailerů a náhledů na hru. Necítili jsme, že je třeba vytvářet hype. Víme, že Apex Legends není to, co lidé očekávali, že vytvoříme. Namísto trávení měsíců, abychom přesvědčili skeptické publikum, jsme chtěli udělat hru přístupnou pro všechny hned první den. Náš cíl byl dovolit hráčům vytvořit si svůj vlastní názor hraním a nechat hru mluvit za sebe.

Je asi v pořádku říci, že tento plán vyšel. Hra měla totiž za prvních 24 hodin 2,5 miliónů unikátních hráčů (aktuálně už přes 10 miliónů) a přes 200 000 diváků na Twitchi. Byla tak (a stále je) nejsledovanější hrou na zmíněné platformě. Za úspěch hry určitě může i dobrý systém monetizace, pro který se Respawn Entertainment rozhodlo. EA totiž prý nestálo za žádnými rozhodnutími ze strany vývoje hry.

Každé kreativní, designové, marketingové a tvůrčí rozhodnutí v Apex Legends přišlo od nás ze studia. Tečka. Jsme stále ten Respawn, který jste si vy (doufejme) zamilovali.

I přestože se tak Respawn Entertainment ponořil do free to play sféry, vypadá to, že má v úmyslu zůstat na straně hráčů a nestát se chamtivou korporací. Doufejme jen, že to tak i zůstane.