Výsledky vyhledávání pro "vyvoj"
Tvůrce Michel Ancel poprvé promluvil o problémovém vývoji Beyond Good & Evil 2 a zrušení WiLD
Vývoj dlouho očekávaného titulu Beyond Good & Evil 2 byl podle tvůrce série Michela Ancela poznamenán rozpory mezi „vášnivými manažery“, kteří se nedokázali dohodnout na směru hry.
Český artbook poodhalí zákulisí vývoje Kingdom Come: Deliverance 2
Pokud toužíte po tom nahlédnout do zákulisí vývoje očekávaného středověkého RPG titulu Kingdom Come: Deliverance 2 od Warhorse Studios, tak budete mít tuhle možnost hezky v češtině.
Tvůrci Silent Hill 2 Remaku se pustili do vývoje další hry
Polské studio Bloober Team, které se specializuje na psychologické horory, oficiálně oznámilo zahájení práce na dalším projektu. Tato informace přichází krátce poté, co vyšel Silent Hill 2 Remake.
Nový Zaklínač vstoupil do plnohodnotného vývoje
V CD Projektu RED jde vše podle plánu. V polském studiu začal plnohodnotný vývoj očekávaného začátku nové trilogie Zaklínače. Na sociální síti se touhle skvělou zprávou pochlubil game director.
Nové studio šéfa vývoje Mass Effectu neuspělo. Humanoid Origin zavírá brány
Nečekaný nedostatek financí zapříčinil konec studia Humanoid Origin, které před třemi roky založil Casey Hudson. Veterán BioWare byl šéfem vývoje původní trilogie Mass Effectu.
Half-Life 2 v Praze? Dokument odhaluje zajímavé detaily z vývoje i první záběry z Half-Life 2: Episode Three
V pátek vydaný dokumentární film k 20. narozeninám Half-Life 2 ukrývá víc detailů a zajímavostí, než se může zdát. Kromě české stopy jde zejména o množství materiálů z vývoje zrušené třetí epizody.
Microsoft razí multiplatformní strategii, ale s vývojem konzolí Xbox nepřestane
Herní divize Microsoftu už není jen Xbox. Po akvizici Activisionu Blizzard King se americký gigant začal měnit ve vydavatele, který se nebojí přinést své hry na konkurenční konzole.
South of Midnight ukazuje zákulisí vývoje a nové záběry z hraní. Bude v češtině
Studio Compulsion Games nás v půlhodinovém dokumentu bere do zákulisí vývoje připravované dobrodružné akční hry South of Midnight. Ve videu vidíme nejen záběry ze zákulisí.
Šéf vývoje Devil May Cry a Dragon’s Dogma vede nové studio
Fanoušci Devil May Cry a Dragon’s Dogma nemusejí kvůli odchodu Hideakiho Itsuna z Capcomu smutnit. Známý videoherní režisér a designér zůstane ve videoherním světě.
Vývoj Ylands po téměř 10 letech končí, další obsah čekat nemáme
Tým z Bohemia Interactive zodpovědný za Ylands neplánuje další obsah, herní prvky ani speciální události. Nadále se ale bude věnovat řešení možných kritických chyb a servery zůstávají v provozu.
Příští rok začne plnohodnotný vývoj Control 2
Filmová společnost Annapurna Pictures bude financovat 50 % nákladů na vývoj Control 2, který naplno začne během příštího roku. Alan Wake 2 však pro Remedy stále není ziskový.
Kreativní ředitel Wolverina od PlayStationu převlékl dres. Vede vývoj Perfect Darku
Vývoj Marvel's Wolverine se bude muset obejít bez zvučných jmen. Vyšlo najevo, že studio Insomniac Games opustili Mary Kenney a Brian Horton. Každý zamířil jinam.
Subnautica 2 nabídne jedinečná prostředí, ale bude dlouho ve vývoji
Nadšení z prvního traileru na podmořské dobrodružství Subnautica 2 malinko ochladne. Fanoušci budou muset být trpěliví, protože na plnou verzi si ještě počkají.
Slovenský herní vývoj se propadá
Nechce se vám do práce? No tak nechoďte! Beztak je ostuda že po vás zaměstnavatel něco takového chce. Zaměstnanci Ubisoftu protestují a Pokémoni mají velmi nezdravé vztahy s mladými dívkami.
Americký Amazon otevírá první evropské studio zaměřené na vývoj her
Amazon se hodlá prosadit také ve videoherním světě. Po vývojových studiích ve své domovině otevírá první studio v Evropě. Vede ho zkušený producent, který pracoval na akčních hrách.
EA chce v brzké době do vývoje her více zapojit umělou inteligenci
Umělá inteligence bude brzy velice přínosná při vývoji her. Generální ředitel společnosti Electronic Arts hodlá v nadcházejících letech vsadit na algoritmy strojového učení.
Vyšší rozpočty na vývoj způsobily, že exkluzivní hry jsou neudržitelné
Když se diskutovalo o zdražení her ze šedesáti na sedmdesát dolarů, tak bývalý šéf PlayStationu upozorňoval, že součástný model AAA her je neudržitelný. Rozpočty mu teď dávají za pravdu.
Umělá inteligence má z hráčů vytáhnout více peněz a pomoct s vývojem her
Generativní umělá inteligence bude mít v příštích pěti letech velký dopad na videoherní průmysl. Myslí si to generální ředitel Electronic Arts. Ten vidí AI jako nástroj, který pomůže s vývojem her.
Tvůrci The Callisto Protocol potvrzují vývoj nové hry v Unreal Enginu 5
Pro někoho je The Callisto Protocol dobrý sci-fi survival horor, pro jiné zklamání. Zklamáním byl také pro společnost Krafton, která do ambiciózního projektu Glena Schofielda investovala.
Level chystá knihu 50 let videoher se strhujícími příběhy o vývoji herních legend
Po sbírce rozhovorů s herními legendami, která se jmenuje O hrách a lidech, je tady další poklad od Levelu. Redakce známého českého papírového časopisu si pro hráče připravila knihu 50 let videoher.
Hogwarts Legacy 2 ve vývoji, tvrdí spolehlivý leaker. Oficiálně vzniká dokument o hře
O Hogwarts Legacy se už tolik nemluví, ale začátek letošního roku bez debat patřil výpravě do škol čar a kouzel v Bradavicích. Ve Warner Bros. jsou nadšeni a jednotlivé inzeráty naznačovaly dvojku.
Nový šéf Square Enix chce zkrátit dobu vývoje
Nový generální ředitel Square Enix tvrdí, že se podařilo identifikovat hlavní problémy a po jejich vyřešení budou schopni vstoupit do nové éry. V té se má společnost soustředit na nejdůležitější hry.
Vývoj her trvá déle, vysvětluje čekání na hity Microsoft
Hry jsou stále větší, komplexnější, detailnější, složitější... Hráči vyžadují kvalitu, což má pochopitelně vliv na dobu, jak dlouho je hra ve vývoji. Průmysl a fanoušci si to ale ještě neuvědomují.
Inzerát naznačuje vývoj pokračování God of War Ragnarök
Několik známých insiderů i novinářů se podivovalo nad tím, proč Sony neukázala na PlayStation Showcase více her, které má ve vývoji. Množí se spekulace o další prezentaci.
Vývoj nového BioShocku měl být počtvrté restartován
Vývojové peklo. Tak lze shrnout dosavadní práce na novém BioShocku, který možná nikdy nespatří světlo světa. Přitom očekávaný projekt byl potvrzen už na konci roku 2019.
Náklady na vývoj a marketing velkých her se vymkly kontrole
Vydavatelské společnosti za své blockbustery utrácejí stále více peněz, které jdou nejen do vývoje, ale také do marketingu. Znepokojivý trend odhalují dokumenty britského úřadu.
Alan Wake 2 v závěrečné fázi vývoje a pokročil vývoj Control 2 a remaků Max Payne
Tero Virtala, generální ředitel Remedy Entertainment, znovu uklidnil fanoušky spisovatele thrillerů, když v nedávno zveřejněné čtvrtletí fiskální zprávě poskytl aktuální informace.
The Last of Us Part 3 má být ve vývoji na PS5 s ohledem na PS6
Koncem ledna Neil Druckmann překvapil. Spoluprezident Naughty Dog prohlásil, že The Last of Us Part 3 nevznikne, pokud nevymyslí dostatečně přesvědčivý příběh. Teď to ale vypadá, že hra je ve vývoji!
Beyond Good and Evil 2 je stále ve vývoji, ujišťuje znovu Ubisoft
Dobrá zpráva. Beyond Good and Evil 2 přežil řádění Ubisoftu, kdy francouzská společnost od července 2022 zrušila nejméně sedm různých projektů. Kdy můžeme hru očekávat?
Problém pro nové značky. Vývoj nové hry trvá více než 4 roky
Dávno pryč je doba, kdy vývoj hry trval několik měsíců, maximálně rok. Dnes studia zaměstnávající stovky lidí potřebují několik let, aby dokázala vytvořit titul nejvyšší kvality.
Vývoj tajemného survivalu od Blizzardu je v plném proudu
Nepojmenovaná survival hra, která bude novou značkou Blizzardu od Overwatche v roce 2016, je nadále v plánu. Vývoj vede bývalý šéf Far Cry Dan Hay. Plus statistiky Blizzardu.
Game Access Connect ukáže zákulisí vývoje her a zajímavé tituly, včetně Matcha
Nejen pro současné a budoucností herní vývojáře, ale také pro nadšence z řad hráčů je určen velmi přístupný Game Access Connect 2022. Na co se můžete těšit a kolik akce stojí?
Vývoj hry v jednom studiu je dávno pryč, říká šéf Xbox Game Studios
S každou generaci konzolí jsou hry větší a větší. S obsahem ale roste i množství práce, což je nápor na vývojáře. Nejen z toho důvodu se nemůžeme divit, že pro jedno studio je to už moc.
Vývoj akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl pokračuje
Ukrajinské studio GSC Game World je stále relativně potichu, avšak vývoj druhého Stalkera po přesunu vývojářů do České republiky pokračuje. Očekávat lze i bohaté nastavení obtížnosti.
Sony vyrobí o polovinu více PS5 a značně investuje do studií a vývoje her
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Hangar 13 opouští zakladatel studia a šéf vývoje nepovedené Mafie 3
Ve studiu Hangar 13 došlo k velké změně. Se studiem se rozloučil dosavadní šéf a zakladatel Haden Blackman, který opouští rovněž společnost 2K Games. Blackman byl vedoucím Mafie 3.
Šéf vývoje Days Gone pracuje v Crystal Dynamics, nejspíš na Tomb Raider
Do Crystal Dynamics nastoupil Ross jako vedoucí designu. S novinkou se pochlubil na svém twitterovém účtu s tím, že je nadšen z projektu a připomenul téměř 50 volných míst ve studiu.
Další Dragon Age je v polovině plnohodnotného vývoje. Co Mass Effect?
Studio BioWare však opouští Christian Dailey, výkonný producent nového Dragon Age. Dailey pracoval v BioWare od roku 2018. Přesto na hře nadále pracuje množství veteránů.
Ken Levine, tvůrce BioShocku, má při vývoji nové hry problémy
Ken Levine po dokončení BioShock Infinite v roce 2017 rozpustil americké studio Irrational Games, aby vzápětí ve spolupráci s Take-Two (2K Games) založil Ghost Story Games.
GTA 6 má velké problémy? Chaotický vývoj a mnoho hráčů má být zklamáno
Musí být nový díl série Grand Theft Auto jiný, aby dostatečně zaujal hráče? Značka od studia Rockstar Games patří mezi jedny z nejznámějších a poslední díl trhá prodejní rekordy.
Remake Dead Space vede šéf vývoje Assassin’s Creed Valhalla
Veterán Eric Baptizat, který 16 let pracoval v Ubisoftu, se začátkem letošního roku připojil k Motive Studios. Mezitím fanoušci objevili easter egg a srovnávají remake s originálem.
Vývoj pro různé generace není nijak omezující, říká tvůrce Horizon Forbidden West
Mathijs de Jonge, hlavní vedoucí vývoje Horizon Forbidden West, se rozpovídal o vývoji na dvě generace konzolí a prozradil další detaily. Bude Aloy ve hře létat?
Cyberpunk 2077 má nového šéfa vývoje
Společnost CD Projekt RED oznámila personální změny v týmu Cyberpunku 2077. Vývoje hry se ujal Gabriel Amatangelo, který nahradil quest directora Mateusze Tomaszkiewicze.
Obrázky z vývoje Cyberpunku 2077 demonstrují vývoj Johnnyho Silverhanda
Narcistický rockerboy se stříbrnou rukou a armádní minulostí, známý již ze stolního Cyberpunku, neměl vždy tvář herce Keanu Reevese, jeho zevrubný vzhled byl ale zjevně dlouho jasně daný.
Od bleepů a bloopů až po celý orchestr - vývoj videoherní hudby
Neoddělitelnou součástí videoher je i hudba, která hraje především roli zprostředkovatele jednotlivých myšlenek a vjemů probíhajících mezi hrou a hráčem. Proto jsme se právě na její vývoj zaměřili.
Bývalý šéf Sony: Náklady na vývoj AAA her rostou a prodejní cena zůstává stejná, což je neudržitelné
Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.
Mythic Quest: Komediální seriál o vývoji hry s českou stopou má premiéru už tento pátek
Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.
Tvůrce God of War brání Cyberpunk 2077. Vzkazuje, že během vývoje nejsou hry optimalizované
„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“
Komediální seriál Mythic Quest: Raven's Banquet odhalí strasti při vývoji videoher
Seriál od autorů It's Always Sunny in Philadelphia se zaměří na fiktivní studio, které připravuje největší masivně multiplayerou hru všech dob. V traileru jsou záběry z Kingdom Come: Deliverance.
Dokument o vývoji Star Wars Jedi: Fallen Order by si neměl nechat ujít žádný fanoušek Hvězdných válek
Pojďme společně nahlédnout pod pokličku jedné z nejlepších her letošního roku a zjistit, jak vznikala.
Vývoj nového BioShocku oficiálně potvrzen
Take-Two oficiálně potvrdili vývoj nového BioShocku. Hru má na starost nový tým v rámci společnosti 2K Games, který má dostatek potřebného času pod vedením ženy.
Vývoj The Elder Scrolls: Legends je ukončen
„Stále si můžete hru stáhnout a hrát na všech existujících platformách a soutěžit online i v režimech pro jednoho hráče,“ objasnil komunitní manažer Christian Van Hoose.
Vývoj Divinity: Fallen Heroes zmražen, přednost má Baldur's Gate 3
XCOM ze světa Divinity: Original Sin zatím nevznikne. Larian Studios se budou věnovat Baldur’s Gate 3, zatímco Logic Artists se zaměřují na vývoj třetího dílu Expeditions.
Vývoj Metroid Prime 4 byl zrestartován
Metroid Prime rozeznají hlavně fanoušci konzolí Nintendo, s nimiž je odjakživa spjat. Oznámený návrat značky potěšil všechny její fanoušky, kteří si však počkají daleko déle, než se předpokládalo.…
Vývoj Anthem začal ještě před Destiny
Anthem je často označován jako kopie, příživník série Destiny, protože toho mají hodně společného. BioWare si situaci uvědomuje, ale brání se tím, že vývoj jejich sci-fi MMORPG začal ještě předtím,…
Vývoj Dragon Age 4 se začíná rozjíždět
O dalším díle Dragon Age se pozvolna začíná mluvit, byť pro BioWare je maximální prioritou blížící se Anthem. Z maličkého teaseru, jenž byl zveřejněn v rámci The Game Awards, bylo akorát definitivně…
Proč se vývoj Kingdom Hearts 3 tolik protáhnul
Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy…
Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2
Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…
Dead Island 2 je stále ve vývoji
Nedávno se fanoušci zombie kultury chvilkově zaradovali, když byla oznámena nová hra z universa Dead Island s podtitulem Survivors. Radost velice rychle upadla, jakmile se zjistilo, že se jedná o…
Vývoj Destiny 2 byl rok před oznámením zrestartován
Mnohdy se kdejaká hra odloží s tím, že vývojáři potřebují více času na doladění co nejvíce detailů. Destiny 2 jako takové vyšlo včas, ale vývoj byl problematický. Ani ne rok a půl před vydáním se…