LOGO

10. září vyjde nový herní balíček k The Sims 4 s názvem Relm of Magic.

Film Sonic the Hedgehog odložen na únor 2020.

THQ Nordiq: 'Dead Island 2 je stále ve vývoji.'

RAGE 2 je hotové.

A Apex Legends bylo zabanováno již přes 750,000 cheaterů.

World War Z za jeden týden prodala 1 milión kopií.

A Plague tale: Innocence je hotové.

Bloody Palace pro DMC 5 byl spuštěn.

Control vyjde 27. srpna.

PS VR slaví 4 milióny prodaných kusů.

Výsledky vyhledávání "vývoj"

Dead Island 2 je stále ve vývoji

Novinka publikována v pátek 6. 7. 2018 3

Nedávno se fanoušci zombie kultury chvilkově zaradovali, když byla oznámena nová hra z universa Dead Island s podtitulem Survivors. Radost velice rychle upadla, jakmile se zjistilo, že se jedná o mobilní tower defense hru. Komunita je nerudná kvůli Dead Island 2, o jehož vývoji se už neslyšelo dlouhou dobu. Nicméně ve vývoji by měl být pořád. Více »

Vývoj Anthem začal ještě před Destiny

Novinka publikována ve středu 16. 1. 2019 13

Anthem je často označován jako kopie, příživník série Destiny, protože toho mají hodně společného. BioWare si situaci uvědomuje, ale brání se tím, že vývoj jejich sci-fi MMORPG začal ještě předtím, než Destiny přišlo na svět. Více »

Vývoj Dragon Age 4 se začíná rozjíždět

Novinka publikována ve čtvrtek 10. 1. 2019 20

O dalším díle Dragon Age se pozvolna začíná mluvit, byť pro BioWare je maximální prioritou blížící se Anthem. Z maličkého teaseru, jenž byl zveřejněn v rámci The Game Awards, bylo akorát definitivně stvrzeno, že Dragon Age se blíží. A nově začíná situace vypadat tak, že vývoj zažívá první větší zážeh. Více »

Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy konečně blížící se vydání třetího dílu. Square Enix navíc promluvil o tom, proč vývoj trval tak dlouho. Více »

Mnohdy se kdejaká hra odloží s tím, že vývojáři potřebují více času na doladění co nejvíce detailů. Destiny 2 jako takové vyšlo včas, ale vývoj byl problematický. Ani ne rok a půl před vydáním se začínalo v podstatě nanovo. Více »

Jednou za čas se na internetu objeví dokument o vývoji dané hry. Tentokrát nám takovýto dokument přineslo 4A Games. Dozvíme se například, jaké momenty při vývoji Metra Exodus studio prožívalo nebo jak byla hra vytvářena. Více »

Vývoj The Last of Us: Part 2 se blíží ke konci

Novinka publikována v pondělí 13. 5. 2019 11

Momentálně zřejmě nejočekávanější exkluzivita pro konzoli PlayStation 4 je druhá část opěvovaného survival thrilleru The Last of Us. A přestože zatím stále není jasné, kdy se jí dočkáme, vývoj podle všeho finišuje. Více »

Vývoj Death Stranding se zpomalil

Novinka publikována ve středu 6. 3. 2019 13

Z posledního interview s Hideo Kojimou přišly dvě poměrně zásadní zprávy: jedna část vývoje je víceméně hotová, avšak celkově se produkce zpomalila a nestíhá se, jak se původně plánovalo. Více »

Cliff Bleszinski, svého času velký ďábel na videoherní scéně, podle všeho definitivně končí u vývoje her. Stalo se tak po hádce na twitteru, kterou zakončil zmíněným oznámením, že končí. Když byl posléze dotázán ještě jednou, jednoduše dodal, že je tomu tak. Více »

Pár zajímavostí z vývoje Death Stranding

Novinka publikována v pondělí 24. 9. 2018 0

Není nad to, když se tu a tam člověk dozví nějaké informace zpoza zavřených dveří kanceláří, kde se vyvíjejí naše oblíbené hry. V rámci akce Tokyo Game Show byl vyzpovídán Hideo Kojima s jeho prazvláštním titulem Death Stranding a sdělil pár zajímavostí o jeho vývoji. Více »

Vývoj Metroid Prime 4 byl zrestartován

Novinka publikována v neděli 27. 1. 2019 8

Metroid Prime rozeznají hlavně fanoušci konzolí Nintendo, s nimiž je odjakživa spjat. Oznámený návrat značky potěšil všechny její fanoušky, kteří si však počkají daleko déle, než se předpokládalo. Začíná se od nuly. Více »

Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např. Naughty Dog a jejich očekávané The Last of Us: Part 2. Více »

Po úspěchu Pokemon GO, jeho předchůdce Ingress, a zároveň během čekání na vydání Harry Potter: Wizards Unite se Microsoft rozhodl přidat svůj titul do kategorie AR her. Více »

EA nerozhodovalo při vývoji Apex Legends

Novinka publikována ve čtvrtek 7. 2. 2019 16

Nová free to play hra od tvůrců Titanfallu si vede skvěle a vypadá to, že Respawn Entertainment nebyl pohlcen EA a stále si drží svoji iniciativu. Více »

Nintendo mělo velký úspěch se Switchem a Breath of the Wild je stále nejprodávanější hra pro tuto konzoli. Nyní to vypadá, že se dočkáme dalšího dílu této legendární série. Více »

Neoficiální multiplayer mód pro KC:D je na cestě, nástrojů pro módování se však dočkáme až příští rok, nikdo si tak vlastně není jist, zda bude projekt dodělán. Zároveň se objevil bug v novém DLC. Více »

DICE prý nepracuje na ničem podobném. Kdo tedy stojí za touhle záhadou? Byl to pouze hoax, anebo se doopravdy dočkáme? Více »

Zakladatel společnosti Bethesda, Christopher Weaver, se vyjádřil k tématu lootboxů či mikrotransakcí. Je k nim skeptický. Zároveň má ale zato, že by hráči měli akceptovat zvyšující se cenu her. Více »

Každý nie úplne psychicky spôsobilý človek miluje smutno-vtipné komiksy a animované videá s názvom Cyanide & Happiness. Ja to musím vedieť, tiež nie som úplne zdravý. Tvorcovia tohto úspešného animáku už vyprodukovali niekoľko dodatočných produktov a teraz sa rozhodli ísť cestou videohry. Dočkáme sa tak point&click adventúry práve z tohto šialeného sveta. Více »

Ubisoft spouští možnost zapojení komunity do vývoje nadcházejícího dílu Watch Dogs. Pro vývojáře to jsou plusové body a kreativní fanoušci se aspoň budou moci zkusit do vývoje zapojit. Více »

Anthem měl být původně úplně jiný

Novinka publikována v úterý 2. 4. 2019 17

Po Mass Effect: Andromeda udělalo studio BioWare další botu, tentokrát s onlinovou záležitostí Anthem. Vývoj byl dlouhý, sliby nemalé a výsledek nikoho moc nepřesvědčil. Co je smutnější, původně to tak nemělo dopadnout. Více »

Lords of the Fallen 2 znovu ztratilo vývojáře

Novinka publikována v pondělí 20. 5. 2019 8

První díl hardcore rubačky Lords of the Fallen zaznamenal uspokojivé ohlasy, tudíž příprava dvojky nikoho nepřekvapila. Vývoj však prochází trnitou cestou, jelikož znovu ztratil produkční tým a původní datum vydání mešká už druhým rokem. Více »

Red Dead Redemption 2 vychází už příští pátek, což znamená, že kampaň je již naplno rozjetá a vytahují se poslední trumfy, které vás chtějí přinutit ke koupi. Zatímco nedávno vyšel druhý gameplay trailer, lákající nás na hraní jako takové, nyní se ven dostaly zajímavá čísla týkající se vývoje. Pohybují se ve řádů statisíců! Více »

O hre The Boss sme už dlho nič nepočuli. Okrem zopár screenshotov z pre-alpha verzie a sľubu že to "bude až to bude" sme sa už niekoľko rokov nedozvedeli nič nové. Prinesie Fiolasoft nejaké nové informácie na nadchádzajúcej E3? Více »

Čeká nás nový Splinter Cell?

Novinka publikována v úterý 9. 4. 2019 11

Už je to více jak pět let od vydání Splinter Cell: Blacklist a fanoušci jsou pochopitelně dychtiví zjistit, co bude dál s postavou Sama Fishera. Více »

Po Anthemu se slehla zem

Novinka publikována v úterý 28. 5. 2019 18

Jednou z nejočekávanějších her tohoto roku byla MMORPG záležitost Anthem studia BioWare, ale namísto úspěchu se jednalo o velký propadák. Po nedávné touze hráčů prohlásit jej za mrtvý tu máme další vlaštovku, jež nenaznačuje lepší budoucnost. Více »

Jak je těžké v dnešní době vytvořit vlastní počítačovou hru? Jednodušší než si myslíte. A pokud na to nejste sami, dokážete nemožné. Své o tom ví účastníci LAG festivalu - letního týdenního workshopu, při kterém jsou začínající vývojáři rozděleni do různých skupin a snaží se vytvořit vlastní projekt. Více »

Do simíků vychází nová kolekce!

Novinka publikována v pondělí 19. 6. 2017 4

Někteří si mysleli, že se kolem světa Simíků už moc neděje. Není tomu tak. Neustále vycházejí nová a nová rozšíření a celkový jejich počet, se za téměř tři roky vývoje, rovná počtu rozšíření pro předchozí díl jehož datum vydání bylo 5. června 2009 a vývoj skončil v roce 2013 vydáním posledního dodatku Do Budoucnosti, který všechno završil ohromným úspěchem u všech The Sims hráčů. A rozhodně tím vývoj pro The Sims 4 nekončí. Více »

Riot Games chystá bojovou hru

Novinka publikována v pondělí 5. 8. 2019 14

Riot Games, studio jenž se proslavilo Moba hrou League of Legend, oznámilo vývoj nové bojové hry. Půjde o hru ze stejného prostředí jako již zmíněné Leage of Legend nebo se jedné o obnovený vývoj hry Rising Thunder? Více »

OPRAVA: Nasledujúci článok vychádzal z nepresných zdrojov, opravu nájdete tu. Za nepresné informácie sa ospravedlňujeme... Polský tým opravdu nelení a kromě momentálně nejsledovanější hry Cyberpunk 2077 dělá ještě na dvou hrách z tohoto universa, byť informace prozrazují opravdu málo. Více »

Disney chce prodat herní divizi FoxNext

Novinka publikována ve středu 11. 9. 2019 7

Místo vývoje a vydávání her chce společnost Disney své značky, včetně Avatara a Vetřelce, licencovat jiným firmám. Stejně to udělala u Star Wars. Licenci na Hvězdné války si zakoupila Electronic Arts. Více »

Na dnes vycházející Blair Witch pro vás bohužel ještě nemáme připravenou recenzi, přesto jsme dostali možnost si hru v předstihu zahrát a dokonce i vyzpovídat příběhovou designérku Barbaru Kciuk, která se s námi podělila o pár zábavných detailů z vývoje. Více »

Na videoherní scéně není zrovna velký počet českých herních vývojářů. Proto jsme byli rádi, když nás oslovilo nově vznikající studio, jenž přichází se zajímavou 2D hrou. Jenže vývoj není ani zdaleka zadarmo, a proto spustili crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru. Více »

Kreativního ředitele The Division 2 Juliana Gerightyho zajímá, jak by se fanouškům hry líbil spin-off pro jednoho hráče ve světě The Division. Tim Spencer, level direktor z TT Games se v sobotu na Twitteru zmínil o jeho ideální teorii single-player hry ze světa The Division, která by se zaměřila na příběh a vývoj postav. Více »

90VTEŘIN: Morálka je již přežitek?

Epizoda 90VTEŘIN publikována v úterý 25. 6. 2019 13

Cyberpunk 2077 si nebude počítat jak dalece dobří či špatní jste, Heavy rain se po 10 letech konečně dostává na PC a neoficiálně se potvrdil vývoj Diabla 4 a porkačování Overwatch, to vše a mnohem více u 90VTEŘIN! Více »

BioWare odsouvá nadstavby obsahu pro Anthem

Novinka publikována ve středu 24. 4. 2019 13

Anthem nezažil dvakrát dobrý start a situaci nepomohly ani uniklé informace o velice trpkém vývoji. Plánovaný dodatečný obsah byl nyní odložen, neboť BioWare se chce nejdřív zaměřit na opravu hry jako takové. Více »

System Shock 3 se hlásí o pozornost

Novinka publikována ve středu 20. 3. 2019 8

Jak remake původního System Shock, který je ve vývoji už dlouhou dobu, tak regulérní třetí díl se nepřipravuje zrovna krátkou dobu. K trojce byl nově ukázán krátký teaser, z něhož vám ukápne slina. Tak je to prosté. Více »

Nacházíme se v době virtuální reality a velkého rozmachu vývoje mobilních, počítačových a konzolových her. Některá města Indie se však rozhodla, že se jim nelíbí, kam nová generace směřuje, a lidé se odhodlali k radikálnímu řešení. Více »

Beta pro Cyberpunk 2077 není zvažovaná

Novinka publikována v úterý 26. 2. 2019 11

Cyberpunk 2077 je ve vývoji již několik let a nadržení fanoušci jsou rádi za sebemenší informaci, screenshot či krátké video. CD Projekt nyní promluvil o tom, že pokud jste očekávali třeba betu, budete zklamaní. Více »

Scalebound je znovu ve hře

Novinka publikována ve středu 20. 2. 2019 7

Stylově vypadající Scalebound byl ohlášen už v roce 2014, avšak tři roky poté byl vývoj stornován. Xbox tato hra tak neobohatí, ale nyní svitla hvězdička naděje, že by mohla prorazit na Nintendu Switch. Více »