Dokument ukazuje svérázný vývoj Samorostu 3

Výborná adventura od českého studia Amanita Design slaví páté narozeniny. Při této příležitosti vývojáři vydali půlhodinový dokument, který mimo jiné ukazuje, za jakých okolností hra vznikala.

Vývoj PGA Tour bude pokračovat. 2K podepsali smlouvu s Tigerem Woodsem

Příznivci golfu se mohou těšit na další díly série PGA Tour. Společnost 2K oznámila dlouhodobé partnerství s Tigerem Woodsem a zahájila akvizici firmy HB Studios.

Vývoj plnohodnotného remaku Gothicu je v plném proudu

Po úspěšném hratelném prototypu vzniká plnohodnotný remake Gothicu pro počítače a konzole nové generace. Společnost THQ Nordic kvůli projektu založila v Barceloně úplně nové studio.

Vývoj jednoho hrdiny v Marvel's Avengers bude delší

Hráči budou muset více grindovat, aby si odemkli nové dovednosti a schopnosti superhrdinů. Tvůrci hodlají upravit systém získávání úrovní a odemykání kosmetických předmětů.

Vývoj Hogwarts Legacy opouští vedoucí designér

Vedoucí designér Hogwarts Legacy Troy Leavitt byl koncem minulého měsíce obviněn z extrémismu, což celému projektu rozhodně nepomohlo. Leavitt se nakonec rozhodl, že vývoj raději opustí.

Končí vývoj karetního Artifactu od Valve, hra je nyní zcela zdarma

To, co bylo dosud považováno za pravděpodobné, se stalo skutečností. Valve již nehodlá dál pracovat na nové verzi neúspěšného Artifactu, a tak je nyní hra na Steamu k dostání zdarma ve dvou verzích.

Vývoj Dying Light 2 ohrožen. Zaměstnanci nejsou spokojeni s vedením

Bude to už nějakou chvíli, co jsme naposled slyšeli o Dying Light 2 a není se čemu divit, když ve studiu Techland panuje nepříjemná atmosféra. Vedení nemá žádný pořádný plán a nic není jasně dáno.

Možný návrat českého Vietcongu, nové Halo ve vývoji

Kultovní česká first-person akce Vietcong se může vrátit. Disco Elysium: Final Cut Update přinese očekávané funkce a nové úkoly. Mass Effect Andromeda měl obsahovat více mimozemských ras.

Vývoj nové Army se neobejde bez spolupráce s komunitou

Přechod od dosavadního enginu Real Virtuality k nové technologii Enfusion si vyžádá čas i účast modderů, výsledkem však má být dynamický engine, který vývojářům a komunitě umožní vytvořit cokoliv.

Remake Prince of Persia zůstane ve vývoji trochu déle

Sezóna plná odkladů nám pokračuje a jako další na řadu přišel remake Prince of Persia Sands of Time. Perský princ se tak už dočkává svého druhého odkladu, který si dosti hraje s datem vydání.

Srovnání Mass Effectu, Amazon podporuje vývoj her, úspěch tuzemského Beat Saberu

BioWare i fanoušci porovnávají remasterovanou trilogii Mass Effectu s originálem. Nový ředitel Amazonu podporuje vývoj her. Nová verze DualSense pro PS5? Metro Last Light Redux zdarma pro PC.

Vývoj nového Battlefieldu jde lépe než podle plánu

Vývojáři z DICE jsou na tom s vývojem nového Battlefieldu lépe, než se očekávalo. Jejich aktuální pokrok přesahuje interní milníky. Od hry máme očekávat například největší mapy v historii.

EA založila nové studio pro vývoj Skate 4

Společnost Electronic Arts oznámila vznik nového studia. Jmenuje se Full Circle, sídlí v kanadském Vancouveru a dostalo na starost vývoj Skate 4. Návrat skateboardingové série bude ale trvat.

Obrázky z vývoje Cyberpunku 2077 demonstrují vývoj Johnnyho Silverhanda

Narcistický rockerboy se stříbrnou rukou a armádní minulostí, známý již ze stolního Cyberpunku, neměl vždy tvář herce Keanu Reevese, jeho zevrubný vzhled byl ale zjevně dlouho jasně daný.

Activision Blizzard stoupá, nové Metro, ve vývoji prý Fallout New Vegas 2

Vývoj nového projektu ve studiu 4A Games jde dobře. Ghost Recon Breakpoint na vyzkoušení. Peter Moore se vrací do videoherního světa. Epic Games Store rozdává vesmírnou 4X strategii.

Simulátor Ježíše Krista rekapituluje rok vývoje

I Am Jesus Christ je stále ve vývoji. Nevšední simulátor si budou moci zájemci brzy vyzkoušet a vžít se do role samotného Ježíše Krista a pomáhat potřebným. Plná verze je v plánu na letošní rok.

EA ztratila exkluzivitu na Star Wars. Do vývoje se pouští Ubisoft

Tak tohle nikdo nečekal. Společnost Electronic Arts ztratila exkluzivitu na Star Wars, oznámila firma Lucasfilm. Zároveň avizuje, že do vývoje hry ze světa Hvězdných válek se pouští Ubisoft.

PS5 mění vývoj her. Ratchet & Clank: Rift Apart přinese jedinečné zážitky

Vývojáři z Insomniac Games si pochvalují vývoj her pro PlayStation 5. Next-gen konzole mění způsob práce a eliminuje zastaralé postupy při načítání hry. DualSense zprostředkuje jedinečné zážitky.

Produkce sequelu akčního sci-fi Ready Player One je oficiálně potvrzena, snímek se nachází v rané fázi vývoje

Hra pokračuje. Americký spisovatel Ernest Cline začal pracovat na scénáři k filmu Ready Player Two, studio Warner Bros. dalo projektu oficiálně zelenou.

V Respawnu skládají malý tým. Jeho úkolem bude vývoj nové značky

Tvůrci úspěšného battle royale titulu Apex Legend a série Titanfall se připravují na práci na zbrusu nové značce. Kam s Respawn Entertainment vyrazíme po úspěšném výletu do předaleké galaxie?

Vánoční koleda, Forza Horizon 5 dříve, nové hry ve vývoji

Dobré dopoledne. People Can Fly, Bungie a Creative Assembly pracují na nových hrách. Dabér Duke Nukema nazpíval netradiční vánoční koledu. Logo Crash Bandicoot 5. Tajné studio Sony nadále funguje.

Skull & Bones najelo na mělčinu. Vývoj opustil generální ředitel

Skull & Bones od francouzského Ubisoftu to rozhodně nemá lehké. Vývoj hry byl od E3 2017 už několikrát restartován a datum vydání také nezůstalo stejné. Z hlubin se ale vynořil další problém.

Jak je na tom vývoj Dying Light 2?

Fanoušci Dying Light mají více důvodů pro obavy o stavu druhého dílu. Polské studio Techland ale ujišťuje, že vývoj probíhá hladce. Snad se brzy dočkáme dalších informací.

Halo Infinite přišlo o druhého šéfa vývoje, Xbox Series X lednička

Dobré poledne. Outward čeká nové DLC, Control a Hitman 3 pro Switch, posila z Naughty Dog do nového studia Sony, SpellForce 3: Fallen God ve veřejné betě a další zprávičky.

Pohlcující sci-fi RPG od otce BioShocku je v pokročilé fázi vývoje

Ken Levine už šest let pracuje na menším projektu, který nás má pohltit. Jde o sci-fi akci z pohledu první osoby s RPG prvky, jež má být jedinečná. Co vše nabídce?

EA zrušili demoverzi pro FIFA 21 a soustředí se na vývoj

Electronic Arts oznámili, že nevydají demoverzi pro FIFA 21. Společnost poruší tradici, kdy pravidelně v září zveřejnila demo před uvedením plné verze na trh. Vývojáři se soustředí na vývoj.

Outsourcing u Gran Turisma zrychlil práci. Vývoj aut je hotov za poloviční čas

V Polyphony Digital změnili přístup k práci. Japonské studio po téměř dvou desetiletích se rozhodlo využít outsourcingu a zrychlit vývoj Gran Turisma, konkrétně přípravu automobilů.

Tvůrci Cyberpunku 2077 a Zaklínače za vývoj her utratili přes 121 milionů dolarů

Polský CD Projekt RED investoval velké peníze do vývoje her a technologií s cílem vytvořit rozsáhlé kyberpunkové akční RPG a mít základ pro budoucí projekty, včetně značky Zaklínač.

Vývoj druhé části remaku Final Fantasy VII je v plném proudu

To potvrdil sám ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu. Podle jeho slov chce Square Enix udělat vše pro to, aby hru mohli vydat co nejdříve.

Raději navýšit cenu her než mikrotransakce, říká vedoucí vývoje God of War

Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?

Od bleepů a bloopů až po celý orchestr - vývoj videoherní hudby

Neoddělitelnou součástí videoher je i hudba, která hraje především roli zprostředkovatele jednotlivých myšlenek a vjemů probíhajících mezi hrou a hráčem. Proto jsme se právě na její vývoj zaměřili.

TT Games utratili přes milion dolarů na vývoj prototypu hry podle trilogie Pána prstenů

Vývojáři známí pro své LEGO hry chtěli ukázat, že mají i na víc a chtěli udělat hru podle tehdy nadcházející filmové série Hobit. Jenom to trochu přehnali.

Bývalý šéf Sony: Náklady na vývoj AAA her rostou a prodejní cena zůstává stejná, což je neudržitelné

Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.

Historická tahová strategie Humankind chce zapojit hráče do vývoje

Vývojáři ze studia Amplitude Studios vás zvou, abyste se zapojili do tvorby jejich hry v tak zvaném Open Dev. projektu. Můžete si tak zahrát až 3 rozdílné scénáře v předběžném přístupu zcela zdarma.

Vývoj Cyberpunku 2077 už pomalu finišuje

Další důkaz, že k odložení už s největší pravděpodobností nedojde.

Ke zrušení vývoje Bayonetty 3 nedošlo, ujišťuje Hideki Kamiya

Game director Hideki Kamiya se v rozhovoru nechal slyšet, že se na hře stále tvrdě pracuje.

Čínský gigant Tencent převzal vývoj problémového System Shocku 3

Indie studio OtherSide Entertainment vývoj náročného projektu samo nezvládlo.

Dan Vávra vysvětluje odchod z vývoje Mafie 2. Podle něho by si remake zasloužil druhý díl

„Odešel jsem sám. Hra se rozhodně neodkládala kvůli mým megalomanským plánům,“ přibližuje Vávra situaci ohledně původní Mafie 2. A co říká na remake první Mafie?

Vývoj vikingské hry Darkborn zrušen. Za loveného netvora si nezahrajeme

Dle oficiálního prohlášení švédského studia The Outsiders je vývoj vikingské hry Darkborn, ve které jsme se měli vžít do role loveného netvora, ukončen.

Doména pro Prince of Persia 6, nový zážitek v sérii DiRT, vývoj Stalkera 2 jde podle plánu

Dnes pro vás ještě máme informace o Shenmue 4 a novém Skate, novinky pro Xbox Game Pass, 500 tisíc dolarů do GTA Online, hry do Tesly a další zprávičky z herního světa.

Ve vývoji má být nová akční adventura s Tintinem

Kromě oficiálního oznámení, že je ve vývoji, o ní ovšem víme jen pramálo.

Rockstar pracuje na šestém GTA. Razantně však mění svůj přístup k vývoji

Dočkali jsme se potvrzení prací na GTA VI. Zároveň se dozvídáme, že Rockstar zásadně mění svoji vývojářskou politiku, která se neslavně váže k vývoji Red Dead Redemtion 2. A k všudypřítomnému crunchi.

Activision má mít ve vývoji projekty ze sérií Crash Bandicoot, Tony Hawk a Call of Duty

Je libo kompetitivní Crash, remaster Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex, remaster Tony Hawk Pro Skater, Modern Warfare 2 Remastered nebo free-to-play Call of Duty od Sledgehammer Games?

Oslavte s námi 5 let od vydání BLACKHOLE. Přinášíme vám exkluzivně dokument o vývoji hry

27. února to bude přesně 5 let od vydání naší hry BLACKHOLE. Rozhodli jsme se poděkovat za podporu tím, že vydáme dokument o vývoji hry všem, kdo o něj má zájem. O vývoji totiž máme co vyprávět.

V MotoGP 20 bude důležitá strategie, analýza dat a vývoj motorky

Už za dva měsíce vyjde nový díl oficiálních závodů MotoGP. Italské studio Milestone připravilo několik zajímavých novinek.

Mythic Quest: Komediální seriál o vývoji hry s českou stopou má premiéru už tento pátek

Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.

Tvůrce God of War brání Cyberpunk 2077. Vzkazuje, že během vývoje nejsou hry optimalizované

„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“

Komediální seriál Mythic Quest: Raven's Banquet odhalí strasti při vývoji videoher

Seriál od autorů It's Always Sunny in Philadelphia se zaměří na fiktivní studio, které připravuje největší masivně multiplayerou hru všech dob. V traileru jsou záběry z Kingdom Come: Deliverance.

Dokument o vývoji Star Wars Jedi: Fallen Order by si neměl nechat ujít žádný fanoušek Hvězdných válek

Pojďme společně nahlédnout pod pokličku jedné z nejlepších her letošního roku a zjistit, jak vznikala.

Vývoj nového BioShocku oficiálně potvrzen

Take-Two oficiálně potvrdili vývoj nového BioShocku. Hru má na starost nový tým v rámci společnosti 2K Games, který má dostatek potřebného času pod vedením ženy.

Vývoj The Elder Scrolls: Legends je ukončen

„Stále si můžete hru stáhnout a hrát na všech existujících platformách a soutěžit online i v režimech pro jednoho hráče,“ objasnil komunitní manažer Christian Van Hoose.

Vývoj Divinity: Fallen Heroes zmražen, přednost má Baldur's Gate 3

XCOM ze světa Divinity: Original Sin zatím nevznikne. Larian Studios se budou věnovat Baldur’s Gate 3, zatímco Logic Artists se zaměřují na vývoj třetího dílu Expeditions.

Vývoj Metroid Prime 4 byl zrestartován

Metroid Prime rozeznají hlavně fanoušci konzolí Nintendo, s nimiž je odjakživa spjat. Oznámený návrat značky potěšil všechny její fanoušky, kteří si však počkají daleko déle, než se předpokládalo.…

Vývoj Anthem začal ještě před Destiny

Anthem je často označován jako kopie, příživník série Destiny, protože toho mají hodně společného. BioWare si situaci uvědomuje, ale brání se tím, že vývoj jejich sci-fi MMORPG začal ještě předtím,…

Vývoj Dragon Age 4 se začíná rozjíždět

O dalším díle Dragon Age se pozvolna začíná mluvit, byť pro BioWare je maximální prioritou blížící se Anthem. Z maličkého teaseru, jenž byl zveřejněn v rámci The Game Awards, bylo akorát definitivně…

Proč se vývoj Kingdom Hearts 3 tolik protáhnul

Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy…

Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2

Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…

Dead Island 2 je stále ve vývoji

Nedávno se fanoušci zombie kultury chvilkově zaradovali, když byla oznámena nová hra z universa Dead Island s podtitulem Survivors. Radost velice rychle upadla, jakmile se zjistilo, že se jedná o…

Vývoj Destiny 2 byl rok před oznámením zrestartován

Mnohdy se kdejaká hra odloží s tím, že vývojáři potřebují více času na doladění co nejvíce detailů. Destiny 2 jako takové vyšlo včas, ale vývoj byl problematický. Ani ne rok a půl před vydáním se…