EA zrušili demoverzi pro FIFA 21 a soustředí se na vývoj

Electronic Arts oznámili, že nevydají demoverzi pro FIFA 21. Společnost poruší tradici, kdy pravidelně v září zveřejnila demo před uvedením plné verze na trh. Vývojáři se soustředí na vývoj.

Outsourcing u Gran Turisma zrychlil práci. Vývoj aut je hotov za poloviční čas

V Polyphony Digital změnili přístup k práci. Japonské studio po téměř dvou desetiletích se rozhodlo využít outsourcingu a zrychlit vývoj Gran Turisma, konkrétně přípravu automobilů.

Tvůrci Cyberpunku 2077 a Zaklínače za vývoj her utratili přes 121 milionů dolarů

Polský CD Projekt RED investoval velké peníze do vývoje her a technologií s cílem vytvořit rozsáhlé kyberpunkové akční RPG a mít základ pro budoucí projekty, včetně značky Zaklínač.

Vývoj druhé části remaku Final Fantasy VII je v plném proudu

To potvrdil sám ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu. Podle jeho slov chce Square Enix udělat vše pro to, aby hru mohli vydat co nejdříve.

Raději navýšit cenu her než mikrotransakce, říká vedoucí vývoje God of War

Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?

Od bleepů a bloopů až po celý orchestr - vývoj videoherní hudby

Neoddělitelnou součástí videoher je i hudba, která hraje především roli zprostředkovatele jednotlivých myšlenek a vjemů probíhajících mezi hrou a hráčem. Proto jsme se právě na její vývoj zaměřili.

TT Games utratili přes milion dolarů na vývoj prototypu hry podle trilogie Pána prstenů

Vývojáři známí pro své LEGO hry chtěli ukázat, že mají i na víc a chtěli udělat hru podle tehdy nadcházející filmové série Hobit. Jenom to trochu přehnali.

Bývalý šéf Sony: Náklady na vývoj AAA her rostou a prodejní cena zůstává stejná, což je neudržitelné

Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.

Historická tahová strategie Humankind chce zapojit hráče do vývoje

Vývojáři ze studia Amplitude Studios vás zvou, abyste se zapojili do tvorby jejich hry v tak zvaném Open Dev. projektu. Můžete si tak zahrát až 3 rozdílné scénáře v předběžném přístupu zcela zdarma.

Vývoj Cyberpunku 2077 už pomalu finišuje

Další důkaz, že k odložení už s největší pravděpodobností nedojde.

Ke zrušení vývoje Bayonetty 3 nedošlo, ujišťuje Hideki Kamiya

Game director Hideki Kamiya se v rozhovoru nechal slyšet, že se na hře stále tvrdě pracuje.

Čínský gigant Tencent převzal vývoj problémového System Shocku 3

Indie studio OtherSide Entertainment vývoj náročného projektu samo nezvládlo.

Dan Vávra vysvětluje odchod z vývoje Mafie 2. Podle něho by si remake zasloužil druhý díl

„Odešel jsem sám. Hra se rozhodně neodkládala kvůli mým megalomanským plánům,“ přibližuje Vávra situaci ohledně původní Mafie 2. A co říká na remake první Mafie?

Vývoj vikingské hry Darkborn zrušen. Za loveného netvora si nezahrajeme

Dle oficiálního prohlášení švédského studia The Outsiders je vývoj vikingské hry Darkborn, ve které jsme se měli vžít do role loveného netvora, ukončen.

Doména pro Prince of Persia 6, nový zážitek v sérii DiRT, vývoj Stalkera 2 jde podle plánu

Dnes pro vás ještě máme informace o Shenmue 4 a novém Skate, novinky pro Xbox Game Pass, 500 tisíc dolarů do GTA Online, hry do Tesly a další zprávičky z herního světa.

Ve vývoji má být nová akční adventura s Tintinem

Kromě oficiálního oznámení, že je ve vývoji, o ní ovšem víme jen pramálo.

Rockstar pracuje na šestém GTA. Razantně však mění svůj přístup k vývoji

Dočkali jsme se potvrzení prací na GTA VI. Zároveň se dozvídáme, že Rockstar zásadně mění svoji vývojářskou politiku, která se neslavně váže k vývoji Red Dead Redemtion 2. A k všudypřítomnému crunchi.

Activision má mít ve vývoji projekty ze sérií Crash Bandicoot, Tony Hawk a Call of Duty

Je libo kompetitivní Crash, remaster Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex, remaster Tony Hawk Pro Skater, Modern Warfare 2 Remastered nebo free-to-play Call of Duty od Sledgehammer Games?

Oslavte s námi 5 let od vydání BLACKHOLE. Přinášíme vám exkluzivně dokument o vývoji hry

27. února to bude přesně 5 let od vydání naší hry BLACKHOLE. Rozhodli jsme se poděkovat za podporu tím, že vydáme dokument o vývoji hry všem, kdo o něj má zájem. O vývoji totiž máme co vyprávět.

V MotoGP 20 bude důležitá strategie, analýza dat a vývoj motorky

Už za dva měsíce vyjde nový díl oficiálních závodů MotoGP. Italské studio Milestone připravilo několik zajímavých novinek.

U autorů The Division nadále probíhá vývoj hry na motivy Avatara

Producent studia Massive, Jesper Karabanov, potvrdil, že před téměř třemi lety oznámená hra inspirovaná filmem Avatar je stále ve vývoji a vývojáři o ní nesmí mluvit.

Biomutant je stále ve vývoji, ujišťuje studio Experiment 101

Vývojáři v otevřeném dopise ujišťují, že je Biomutant nadále ve vývoji a datum vydání oznámí, jakmile si budou jisti, že tenhle den dokážou dodržet. Na hře pracuje jen 20 lidí.

The Last of Us Part II ve finální fázi vývoje

Ujištění od vývojářů z Naughty Dog a dárek v podobě bezplatného dynamického PlayStation 4 tématu. Pokud máte rádi sošky, tak i něco pro vás.

Vývoj pirátské akce Skull & Bones měl být několikrát restartován

Tým dokonce opustil kreativní ředitel. Vypadá to, že si na námořní bitvy po vzoru Assassin's Creed IV: Black Flag ještě počkáme. Vývoj je problémový.

Sony uzavírá studio v Manchesteru, které se věnovalo vývoji her pro PlayStation VR

Studio Manchester původně North West Studio, jenž se zabývalo vývojem her pro PlayStation VR končí. Podle Sony jeho uzavření pomůže zefektivnit provoz společnosti.

Mythic Quest: Komediální seriál o vývoji hry s českou stopou má premiéru už tento pátek

Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.

Tvůrce God of War brání Cyberpunk 2077. Vzkazuje, že během vývoje nejsou hry optimalizované

„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“

Vývoj battle royale hry Stormdivers pozastaven

Studio Housemarque pozastavuje všechny své projekty, aby se mohlo naplno věnovat novému AAA titulu, který je ve vývoji tři roky.

Left 4 Dead 3 není ve vývoji, vzkazuje Valve

Všechny zvěsti, které se v posledních letech o Left 4 Dead objevily, nejsou pravdivé. Už roky na ničem souvisejícím s Left 4 Dead ve Valve nepracují.

V Santa Monice probíhá motion capture. God of War 2 v pokročilé fázi vývoje?

Nový projekt tvůrců God of War je podle všeho v pokročilé fázi vývoje. S největší pravděpodobností jde o pokračování příběhu Krata.

Komediální seriál Mythic Quest: Raven's Banquet odhalí strasti při vývoji videoher

Seriál od autorů It's Always Sunny in Philadelphia se zaměří na fiktivní studio, které připravuje největší masivně multiplayerou hru všech dob. V traileru jsou záběry z Kingdom Come: Deliverance.

Vývoj Bayonetty 3 pokračuje dle plánu

Studio PlatinumGames se po delší době krátce vyjádřilo k tomu, jak si zatím vede vývoj nejnovějšího dobrodružství sexy čarodějky.

Dokument o vývoji Star Wars Jedi: Fallen Order by si neměl nechat ujít žádný fanoušek Hvězdných válek

Pojďme společně nahlédnout pod pokličku jedné z nejlepších her letošního roku a zjistit, jak vznikala.

Programátoři chválí snadný vývoj her na PS5. Objevují se ale obavy o portování na PC

Naštěstí se neopakují problémy, kterými museli programátoři čelit při vývoji her pro PlayStation 3. Sony pokračuje ve strategii, kterou nastolila s příchodem PS4. Co ale SSD disky u nových konzolí?

Po třech letech vývoje zrušil Ubisoft tajný projekt tvůrcům Watch Dogs

Dlouhé tři roky pracovali vývojáři v kanadském Montrealu na tajném projektu, který Ubisoft zrušil. Na záhadném titulu se podílelo více než 200 lidí. Všichni v Ubisoftu zůstali.

Telltale Games se vrací: Ve vývoji je The Wolf Among Us 2

Studio Telltale Games je zpět a chystá pokračování epizodické adventury The Wolf Among Us s hlavním hrdinou Bigby Wolfem. První díl je zdarma v Epic Games Store.

Vývoj nového BioShocku oficiálně potvrzen

Take-Two oficiálně potvrdili vývoj nového BioShocku. Hru má na starost nový tým v rámci společnosti 2K Games, který má dostatek potřebného času pod vedením ženy.

Vývoj The Elder Scrolls: Legends je ukončen

„Stále si můžete hru stáhnout a hrát na všech existujících platformách a soutěžit online i v režimech pro jednoho hráče,“ objasnil komunitní manažer Christian Van Hoose.

Asobo Studio rozvine příběh A Plague Tale: Innocence. Ve vývoji má být druhý díl

Povedená příběhová stealth adventura A Plague Tale: Innocence bude mít podle všeho pokračování. Focus Home nepopřel nové spekulace. Kdy se máme hry dočkat?

Vývoj In the Valley of Gods musí počkat, tvůrci Firewatche pomáhají s Half-Life: Alyx

Práce na nové adventuře In the Valley of Gods od tvůrců Firewatche byly pozastaveny. Bývalí vývojáři ze studia Campo Santo jsou nyní zaneprázdněni, pomáhají Valve s jinými projekty, včetně Half-Life.

Dva veteráni z vývoje Dishonored a Prey zakládají nové studio

Příští měsíc nám dva veteráni z Arkane Studios odhalí svou novou hru, kterou vytvářejí ve svém studiu WolfEye Studios.

Množí se důkazy o vývoji nové plošinovky Crash Bandicoot

Za měsíc by měla být odhalena plošinovka Crash Bandicoot Worlds. Vyjít by měla v příštím roce. Nasvědčuje tomu řadu důkazů. Pojďme se na ně společně podívat.

Zajímavosti z vývoje Bee Simulatoru

Chcete se stát včelou a užít si srandu sami, s přáteli nebo rodinou? Potom je pro vás určen Bee Simulator, který bude mít české titulky.

Poslední významná aktualizace pro Hitman 2. Ve vývoji je Hitman 3

IO Interactive přesouvají tým na vývoj třetího Hitmana. Stále jsou ale v plánu menší aktualizace s novým obsahem.

Capcom na Deep Down nezapomněl, ale ve vývoji hra není

Bohužel. I kdyby ve vývoji byla, tak původní koncept byl změněn a akční RPG by vypadalo odlišně od prezentace z roku 2013. Věděli jste, že se měla hra odehrávat v České republice?

Končí vývoj Battlerite a Battlerite Royale

Ve středu vyšla poslední aktualizace obsahu pro Battlerite, stejně tak pro samostatnou battle royale verzi Battlerite Royale. Co bude dál?

Google chce vytvořit několik interních studií pro vývoj her na Stadii

Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.

Vývoj Divinity: Fallen Heroes zmražen, přednost má Baldur's Gate 3

XCOM ze světa Divinity: Original Sin zatím nevznikne. Larian Studios se budou věnovat Baldur’s Gate 3, zatímco Logic Artists se zaměřují na vývoj třetího dílu Expeditions.

Prioritou pro vývoj The Last of Us Part II je standardní PS4

Hráči se základním modelem konzole PlayStation 4 se nemusejí bát, v Naughty Dog je tahle verze prioritou. Pochopitelně dojde i na optimalizaci pro PS4 Pro. Co dalšího o hře víme? Je toho celá řada!

Take-Two zastavili vývoj fanouškovského remasteru Red Dead Redemption pro PC

Přitom nešlo o samostatnou hru, ale balíček, který by vylepšil dosavadní emulátorové verze. Autor projektu rozhodnutí Take-Two nechápe, ale přesto musel vývoj ukončit.

Nové Metro je už ve vývoji

Letos v únoru jsme se dočkali postapokalyptického Metra a už teď víme, že se pracuje na pokračování. Ba co víc, na příběhu se bude opět podílet autor knižní předlohy Dimitry Glukhovsky.

Ve vývoji je mobilní AR hra ze světa Minecraftu

Po úspěchu Pokemon GO, jeho předchůdce Ingress, a zároveň během čekání na vydání Harry Potter: Wizards Unite se Microsoft rozhodl přidat svůj titul do kategorie AR her.

Vývoj The Last of Us: Part 2 se blíží ke konci

Momentálně zřejmě nejočekávanější exkluzivita pro konzoli PlayStation 4 je druhá část opěvovaného survival thrilleru The Last of Us. A přestože zatím stále není jasné, kdy se jí dočkáme, vývoj podle…

Vývoj Metroid Prime 4 byl zrestartován

Metroid Prime rozeznají hlavně fanoušci konzolí Nintendo, s nimiž je odjakživa spjat. Oznámený návrat značky potěšil všechny její fanoušky, kteří si však počkají daleko déle, než se předpokládalo.…

Vývoj Anthem začal ještě před Destiny

Anthem je často označován jako kopie, příživník série Destiny, protože toho mají hodně společného. BioWare si situaci uvědomuje, ale brání se tím, že vývoj jejich sci-fi MMORPG začal ještě předtím,…

Vývoj Dragon Age 4 se začíná rozjíždět

O dalším díle Dragon Age se pozvolna začíná mluvit, byť pro BioWare je maximální prioritou blížící se Anthem. Z maličkého teaseru, jenž byl zveřejněn v rámci The Game Awards, bylo akorát definitivně…

Proč se vývoj Kingdom Hearts 3 tolik protáhnul

Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy…

Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2

Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…

Dead Island 2 je stále ve vývoji

Nedávno se fanoušci zombie kultury chvilkově zaradovali, když byla oznámena nová hra z universa Dead Island s podtitulem Survivors. Radost velice rychle upadla, jakmile se zjistilo, že se jedná o…

Vývoj Destiny 2 byl rok před oznámením zrestartován

Mnohdy se kdejaká hra odloží s tím, že vývojáři potřebují více času na doladění co nejvíce detailů. Destiny 2 jako takové vyšlo včas, ale vývoj byl problematický. Ani ne rok a půl před vydáním se…