Výsledky vyhledávání pro "rozhovory"
Časy se mění, říká šéf Xboxu v rozhovoru o hrách Microsoftu pro PlayStation
„Uvnitř Microsoftu je laťka pro nás vysoko, pokud jde o to, co musíme společnosti vrátit. Dostává se nám [od Microsoftu] podpora, která je prostě úžasná, pokud jde o to, co nám umožňuje dělat.“
NVIDIA ACE, Covert Protocol a umělá inteligence ve hrách v rozhovoru s Igorem Staňkem
GeForce podcast 2.0 slaví třetí titul, celkově se jedná o 41. povídání Mikoláše Tučka pro NVIDII. Tentokrát si pozval oblíbeného hosta, Igora Staňka.
Sony kvůli manipulaci odstranila rozhovor s Neilem Druckmannem z Naughty Dog
Společnost Sony odstranila rozhovor s Neilem Druckmannem z Naughty Dog poté, co se kreativní ředitel série The Last of Us a vedoucí studia ohradil proti prohlášení, které ve skutečnosti neřekl.
Může Little Nightmares 3 uspět bez původních vývojářů? Vyzpovídali jsme nové autory
Už je to pět let, co vyšla dnes velmi oblíbená hororová hra, kde hrajete za malinké dítě uprostřed děsivého světa obřích dospěláků. Co vše můžeme čekat od třetího dílu této děsivé série?
Exkluzivní rozhovor s režisérem hry Miasma Chronicles
Využili jsme možnosti vyzpovídat herního režiséra Lee Varleyho, který pracoval na taktickém postapokalyptickém dobrodružství Miasma Chronicles od autorů Mutant Year Zero.
Zúčastnili jsme se koncertu Kingdom Come: Deliverance
6. dubna letošního roku proběhla událost, která se v našich českých luzích a hájích neděje moc často. Ukážeme vám, o co vše jste přišli a co byste si příště už neměli nechat uniknout.
Rozhovor s technickým designérem Outcast 2
Na posledním Gamescomu jsme měli možnost položit několik otázek jednomu z vývojářů dlouho očekávaného titulu Outcast 2: A New Beginning. Konkrétně Arno Vanden Brandenovi.
Česká Duna? Rozhovor o novém FPS/RTS kříženci Silica
Pod záštitou Bohemia Incubatoru přichází Silica, primárně multiplayerový sci-fi kříženec first-person střílečky a real-time strategie. My jsme to měli možnost vidět a vyzkoušet.
Rozhovor s level designéry God of War Ragnarök
Společně s dalšími evropskými novináři jsme měli možnost vyzpovídat dva level designéry ze studia Santa Monica, kteří pracovali na letošním God of War Ragnarök.
V prosinci vyjde knižní sbírka rozhovorů s herními legendami od Levelu
Časopis Level ve spolupráci s herním obchodem Xzone představil svoji první knižní publikaci – O hrách a lidech. Půjde o knižní sbírku nejlepších rozhovorů, které vznikly exkluzivně pro Level.
Rozhovor s vývojáři Goat Simulator 3
Ještě před vydáním hry jsme si popovídali se šéfem vývojářského studia Coffee Stain a tamním kreativním ředitelem o chystaném Goat Simulatoru 3 a dozvěděli se řadu věcí.
Vlaada Chvátil a jeho cesta k úspěchu - Rozhovor
Před nějakou dobou jsme měli možnost vyzpovídat jednoho z nejznámějších českých vývojářů Vlaadu Chvátila. O jaké tajemství se s námi podělil a jak se k vývojářství vlastně dostal?
Jak vznikalo Night City? - Rozhovor s vývojářem Cyberpunku 2077
Věřte tomu nebo ne, letos v prosinci už tomu budou dva roky, co vyšel Cyberpunk 2077. Proto bychom se rádi podívali na to, jak se designuje obří město, jako je právě Night City.
České RPG s nemalými ambicemi – dojmy a rozhovor o The Last Oricru
Na svůj kus koláče slávy se snaží nalákat české studio GoldKnights. To připravuje akční RPG The Last Oricru se zaměřením nejen na akční souboje, ale hlavně příběh. Vyzpovídali jsme i hlavního tvůrce.
Exkluzivní ukázka a rozhovor s vývojáři Humankind - Nový král strategií?!
Kdo by neslyšel o civilizaci?! Humankind je nejen duchovní nástupce, ale také evolucí samotného žánru. Svými mechanikami můžete přitáhnout jak nováčky, tak zaryté fanoušky 4X strategií.
Far Cry 6: Exkluzivní rozhovor s ředitelem herního světa
V rámci spolupráce s českým distributorem Playman vám přinášíme exkluzivní rozhovor s ředitelem herního světa hry Far Cry 6, Benjaminem Hallem nejen o hlavní postavě, zbraních a tropickém ráji Yara.
Náš rozhovor s Halley Gross vám poodhalí zákoutí příběhu The Last of Us: Part II
V minulých dnech jsme měli možnost vyzpovídat vývojářku Halley Gross podílející se na příběhu The Last of Us: Part II a přinést vám tak exkluzivní rozhovor o tom, co stojí za příběhem The Last of Us.
Udělal Wargaming Fortnite pro boomery? Rozhovor o nové hře - Caliber
Wargaming můžete znát jako tvůrce akčních vozidlových onlinovek World of Tanks nebo třeba World of Warships. Nyní ale rozšiřují svůj repertoár o taktickou střílečku ze třetí osoby jménem Caliber. Čím…
Dnes vychází Blair Witch, přinášíme exkluzivní rozhovor!
Na dnes vycházející Blair Witch pro vás bohužel ještě nemáme připravenou recenzi, přesto jsme dostali možnost si hru v předstihu zahrát a dokonce i vyzpovídat příběhovou designérku Barbaru Kciuk,…
Rozhovor o tvorbě české lokalizace do PS her
Česká lokalizace do her je chtěnou věcí, ale zároveň poměrně složitou. Jsme malý kus trhu, čili každá otitulkovaná hra je potěšující. Jak ale průběh lokalizace probíhá? To můžete zjistit ze…