Magazín
Umělá inteligence aneb živoucí světy
V tomto tématu se tentokrát podíváme na hry, které dokáží za pomocí několika technik vytvářet pocit živoucího světa a ekosystému, nebo alespoň vytvářet takovou iluzi.
Epický úvod do Sea Of Thieves - vše, co musíte vědět!
Se sedmou sezónou přišlo do pirátského moře spoustu změn, a tak je právě teď ten nejlepší moment, přečíst si obsáhlý tutoriál, co i z neznalce udělá experta!
Co rozlišuje dobrý horor od špatného?
Poznáte dobrý horor? Vůbec to totiž není snadné. V našem tematickém videu a článku jsme se zaměřili na to, co dobré horory od těch zlých rozlišuje. A nebojte, žádné jumpscary!
Jak si vede Marvel's Spider-Man na PC oproti PlayStationu?
Oblíbený hrdina Spider-Man se po svém úspěchu na konzolích PlayStation vydává i na počítače a my jsme se podívali na to, jak se pavoučímu muži vede na méně i více výkonných sestavách.
Důkladný rozbor Unreal Engine 5. Proč tento engine změní navždy herní průmysl?
Protože jsme v redakci nadšenci do nových technologií a nástrojů, rádi bychom vám Unreal Engine 5 trochu více přiblížili. Proč je pátá generace tohoto enginu vlastně tak důležitá pro herní průmysl?
Legendární modifikace, které musíte poznat!
Modů do her je prý tolik, že by vám trvalo desítky let je zkusit všechny. My jsme se proto v redakci rozhodli podrobněji podívat na ty nejpopulárnější z nich.
Herní světy se rozpínají rychleji než vesmír, proboha proč!?
Gelu už toho má dost a Honzas má dost toho, že ho musí furt poslouchat – společně se podívali na stále zvětšující se herní světy a došli k nečekaným výsledkům. Je na čase to konečně rozlousknout!
Hry, které by v dnešní době stěží prošly
Čím více je internet otevřen názorům, tím častěji se někdo veřejně bouří proti určitým hrám. V dnešním tématu poukážeme na to, co by v dnešní době právě tyto lidi vystřelilo ze židle.
10 nejbláznivějších kroků CD Projektu RED
Studio CD Projekt RED slaví 20 let od svého založení, a tak si při této příležitosti připomínáme 10 nejšílenějších nebo nejpozoruhodnějších kroků, jaké tvůrčí celek za tu dobu učinil.
Kdy se Ubisoft zase naučí dělat hry kreativně? U Skull and Bones to nebude
Nový Assassin's Creed, ale žádné nové herní prvky. Nová značka bez špetky inovací. Plané sliby při velkolepých prezentacích. Stále stejný herní vzorec, který mnohé hráče poněkolikáté nudí.
Overwatch – co vedlo k jeho záchraně i pádu?
Už za několik měsíců nás po dlouhé době čeká vydání hry Overwatch 2. Nejen ta, ale i první díl si prošly velmi zajímavou historií, na kterou se podrobně podíváme v tomto tématu.
Tohle je nové PS Plus: reakce na Game Pass od Sony konečně dorazila
Nová verze předplatného PlayStation Plus konečně dorazila i do Evropy. My jsme si samozřejmě nenechali ujít příležitost vyzkoušet, co všechno vlastně tři úrovně nabízí a jak fungují.