Magazín
Tohle všechno kvůli jedné hře? Soudkyně se při závěrečné řeči divila, proč je Call of Duty tak důležité
Už jste vyhráli, donutili jste je ke smlouvám, prohlásila při závěrečné řeči soudkyně na stranu FTC. Právník Microsoftu zmínil rok vydání The Elder Scrolls. Všechny hry Bethesdy mají být exkluzivitou.
10 věcí, za které bychom Valve nepochválili
Valve je velice zvučná společnost, která je skoro na úrovní digitálního božství. Některým přinesla a stále přináší krásné herní zážitky, ale zaslouží si stále jen chválu?
Starfield pořád láká na 1000 planet a měsíc tam v dálce, který můžete navštívit
Akce Starfield Direct detailně představila nové vesmírné RPG od studia Bethesda Game Studios. V mnoha směrech působí Starfield jako novinka, v jiných jako osvědčená klasika.
Rekapitulace příběhu série Diablo
Trvalo to dlouho, ale konečně jsme se dočkali nového dílu Diabla. Pamětníci si určitě příběh pamatují, pokud si ale chcete paměť oživit nebo se do Diablo 4 bez problémů ponořit, máte tu naše video.
Tempest Rising ukazuje, jak mělo EA pečovat o Command & Conquer
Od té doby co EA zmasakrovalo sérii Command & Conquer pomocí Tiberian Twilightu a free to play paskvilů, máme v srdci prázdné místo a vypadá to, že by do něj mohlo zapadnout právě Tempest Rising.
Rozhovor s technickým designérem Outcast 2
Na posledním Gamescomu jsme měli možnost položit několik otázek jednomu z vývojářů dlouho očekávaného titulu Outcast 2: A New Beginning. Konkrétně Arno Vanden Brandenovi.
Rekapitulace příběhu série The Legend of Zelda
S vydáním prozatím nejnovějšího dílu série s podtitulem Tears of the Kingdom jsme se rozhodli poohlédnout do historie a zrekapitulovat její komplikovaný příběh.
Hrůza první světové z pohledu doktora - War Hospital
Nezávislý tým z Brave Lamb Studio se rozhodl vydat do dob minulých. A to přímo do první světové války, což musíme uznat… je docela zajímavé období ke zvolení pro simulátor nemocnice.
Problém moderních budovatelských her (a jak ho vyřešit)
Zábavní parky jsou stále oblíbeným tématem v herním průmyslu, ale moderní hry tohoto žánru mají problémy, jaké předchůdci neměly. Co se děje s Tycoon žánrem a existuje šance, že se někdy napraví?
Nejlepší easter eggy v Hogwarts Legacy
Škola čar a kouzel otevírá své brány i pro kouzelníky se starší generací konzolí a při této příležitosti jsme se rozhodli, že se podíváme na TOP easter eggy, které se v kouzelnickém světě ukrývají.
6 Star Wars her, jejichž zrušení nás dodnes mrzí
Během několika desítek let existence světa Star Wars jsme se dozvěděli o nepřeberném množství herních projektů, které byly nakonec zrušeny. Pojďme se tedy podívat na ty, které nás nejvíc mrzí.
Legendární Alone in the Dark se vrací
Jíž delší dobu víme, že je ve vývoji restart série Alone in the Dark. Kreativním ředitelem celého projektu a zároveň scenáristou se stal Mikael Hedberg. A právě s ním jsme udělali krátký rozhovor.