LOGO

10. září vyjde nový herní balíček k The sims 4 s názvem Relm of Magic

Film Sonic the Hedgehog odložen na únor 2020.

THQ Nordiq: 'Dead Island 2 je stále ve vývoji.'

RAGE 2 je hotové.

A Apex Legends bylo zabanováno již přes 750,000 cheaterů.

World War Z za jeden týden prodala 1 milión kopií.

A Plague tale: Innocence je hotové.

Bloody Palace pro DMC 5 byl spuštěn.

Control vyjde 27. srpna.

PS VR slaví 4 milióny prodaných kusů.

Výsledky vyhledávání "Tahovka"

Aktualizováno v pátek 22. 6. 2018

Toužili jste někdy (znovu) zachraňovat lidstvo od mimozemské rasy, ale k řešení problému jste chtěli využít svých strategických schopností? Into the Breach vám skrze svůj minimalistický styl ukáže, že stratégem může být kdokoli z nás. Jenom nečekejte, že vám to dá úplně zadarmo. Více »

Stanete se krutým vládcem či strážcem vesmíru? Už první díl Endless Space ukázal své možnosti. Lítáte si vesmírem a jako vůdce své vlastní civilizace se snažíte nejen přežít, ale hlavně prozkoumat nové hvězdné systémy, odkrývat tajemství dávných mimozemských ras a vylepšovat své technologie nezměřitelné síly. Ovšem, nic není zadarmo. A Endless Space sice toho hodně upravit, leč s vylepšením přišla i řada omezení. Například v soubojovém systému. Více »

Donkey Kong se dostane do světa Mario + Rabbids

Novinka publikována v pondělí 11. 6. 2018 2

Ubisoft nás opět překvapil novinkou spojenou s Nintendem. Tentokrát se do party Mario + Rabbids přidá i další slavná Nintendo postava: Donkey Kong! Více »

Praha, líheň herních soundtracků

Novinka publikována v sobotu 24. 2. 2018 4

Mario + Rabbids: Kingdom Battle. To je název úspěšné kooperace dvou světových herních vydavatelů - Ubisoftu a Nintenda. Ubisoft nyní vpustil do světa šestiminutové video o tvorbě soundtracku právě pro tuto hru. A má to co dočinění s Prahou! Více »

Celkom nedávno sme vydali rencenziu na cRPG Pillars of Eterniety II: Deadfire, pričom sme v hodnotení zohľadnili aj všetky DLCčka. No a teraz nám tvorcovia do hry pridávajú ďalší mód – ťahový systém boja. Miesto bojov prebiehajúcich v reálnom čase sa tak budú jednotlivé postavy a nepriatelia v akciách striedať. To podstatne zmení spôsob hrania a zároveň posunie boje viac do taktickej roviny. Více »