Magazín
The Sims skrývá spoustu tajemství
Někdo by si mohl myslet, že je to simulátor života, kde si příběhy tvoříte pouze vy, Opak je ale pravdou, protože i The Sims má svoje vlastní lore, které má velmi zapeklité zápletky a tejmeství.
Takhle AI změní herní průmysl! Kdo všechno přijde o práci?
Prozkoumejte s námi, jak by mohlo AI transformovat herní průmysl. Odhalíme, jaké nové možnosti se otevírají a jaká budoucnost nás ve světě her čeká.
Vítězství Microsoftu nad FTC! Koupě Activisionu Blizzard má zelenou
Soudní spory bývají komplikované a informace o nich jsou roztroušené po mnoha různých zdrojích. V tomto článku si shrneme všechny důležité události a vývoj celé situace od začátku do konce.
Tohle všechno kvůli jedné hře? Soudkyně se při závěrečné řeči divila, proč je Call of Duty tak důležité
Už jste vyhráli, donutili jste je ke smlouvám, prohlásila při závěrečné řeči soudkyně na stranu FTC. Právník Microsoftu zmínil rok vydání The Elder Scrolls. Všechny hry Bethesdy mají být exkluzivitou.
10 věcí, za které bychom Valve nepochválili
Valve je velice zvučná společnost, která je skoro na úrovní digitálního božství. Některým přinesla a stále přináší krásné herní zážitky, ale zaslouží si stále jen chválu?
Starfield pořád láká na 1000 planet a měsíc tam v dálce, který můžete navštívit
Akce Starfield Direct detailně představila nové vesmírné RPG od studia Bethesda Game Studios. V mnoha směrech působí Starfield jako novinka, v jiných jako osvědčená klasika.
Rekapitulace příběhu série Diablo
Trvalo to dlouho, ale konečně jsme se dočkali nového dílu Diabla. Pamětníci si určitě příběh pamatují, pokud si ale chcete paměť oživit nebo se do Diablo 4 bez problémů ponořit, máte tu naše video.
Tempest Rising ukazuje, jak mělo EA pečovat o Command & Conquer
Od té doby co EA zmasakrovalo sérii Command & Conquer pomocí Tiberian Twilightu a free to play paskvilů, máme v srdci prázdné místo a vypadá to, že by do něj mohlo zapadnout právě Tempest Rising.
Rozhovor s technickým designérem Outcast 2
Na posledním Gamescomu jsme měli možnost položit několik otázek jednomu z vývojářů dlouho očekávaného titulu Outcast 2: A New Beginning. Konkrétně Arno Vanden Brandenovi.
Rekapitulace příběhu série The Legend of Zelda
S vydáním prozatím nejnovějšího dílu série s podtitulem Tears of the Kingdom jsme se rozhodli poohlédnout do historie a zrekapitulovat její komplikovaný příběh.
Hrůza první světové z pohledu doktora - War Hospital
Nezávislý tým z Brave Lamb Studio se rozhodl vydat do dob minulých. A to přímo do první světové války, což musíme uznat… je docela zajímavé období ke zvolení pro simulátor nemocnice.
Problém moderních budovatelských her (a jak ho vyřešit)
Zábavní parky jsou stále oblíbeným tématem v herním průmyslu, ale moderní hry tohoto žánru mají problémy, jaké předchůdci neměly. Co se děje s Tycoon žánrem a existuje šance, že se někdy napraví?