Výsledky vyhledávání pro "sef"
Grand Theft Auto VI bude „stát za to,“ slibuje šéf Take-Two. Potvrzuje to nová verze traileru
Dlouho očekávané Grand Theft Auto VI je oficiálně plánováno na podzim 2025 a fanoušci netrpělivě čekají na nové informace. Místo nich dostali slib šéfa vydavatelství a novou verzi traileru.
Elon Musk varuje šéfa Microsoftu
PlayStation slaví 30. výročí a my jsme se to rozhodli oslavit pomocí spousty herních novinek. Pokud nechcete prošvihnout co vzkázal Elon Musk Microsoftu, nepropásněte aktuální epizodu 90VTEŘIN.
Elon Musk varuje šéfa Microsoftu před možným rasismem v herních studiích
Elon Musk, známý podnikatel a majitel sociální sítě X (dříve Twitter), rozvířil diskusi o údajné diskriminaci v herním průmyslu, když sdílel tweet jednoho influencera a varoval šéfa Microsoftu.
Nové studio šéfa vývoje Mass Effectu neuspělo. Humanoid Origin zavírá brány
Nečekaný nedostatek financí zapříčinil konec studia Humanoid Origin, které před třemi roky založil Casey Hudson. Veterán BioWare byl šéfem vývoje původní trilogie Mass Effectu.
Šéf Xboxu nechce podvádět hráče s dodatečným obsahem
Pokud hrajete dodatečné balíčky, tak jste si jistě nejednou pomysleli, že tenhle obsah měl být už v základní hře. Někteří vývojáři a vydavatelé se snaží za každou cenu vydělat další peníze.
Šéf vývoje Devil May Cry a Dragon’s Dogma vede nové studio
Fanoušci Devil May Cry a Dragon’s Dogma nemusejí kvůli odchodu Hideakiho Itsuna z Capcomu smutnit. Známý videoherní režisér a designér zůstane ve videoherním světě.
Podpora PC není nic složitého, říká šéf Take-Two, ale GTA 6 na počítače nepotvrdil
Společnosti Rockstar Games a Take-Two Interactive v případě PC verze Grand Theft Auto VI se vyhýbají otázce stejně jako kdysi v případě GTA 5 a Red Dead Redemption 2.
Šéf Microsoftu potvrdil plán oslovit co nejvíce hráčů a zmínil PlayStation a Nintendo
V Microsoftu jsou za poslední fiskální rok spokojení. Americký gigant uzavřel dvanáct měsíců ve znamení značného pokroku v oblasti umělé inteligence a solidních finančních výsledků.
Microsoft chce více originálních značek. Jako šéfa Xbox Game Studios jmenoval vedoucího tvůrců Sea of Thieves
V Microsoftu dochází k velké změně v čele Xbox Game Studios. Vedením nad vývojovými týmy se ujme Craig Duncan, který od roku 2011 byl šéfem studia Rare. Tam vznikl hit Sea of Thieves.
Rezignoval šéf vývoje Concordu. Osud Firewalk Studios závisí na Sony
Na začátku září Sony oznámila vypnutí serverů velice neúspěšné multiplayerové střílečky Concord. Rozhodnutí překvapilo zřejmě také samotné vývojáře z Firewalk Studios.
Cena PS5 Pro dává smysl, i když není dostupná pro každého, tvrdí šéf Respawnu
Cena PlayStationu 5 Pro způsobila velký rozruch. Hráči i novináři se nad ní podivují, ale analytici v ní vidí smysl. Předpokládají podobné prodeje jako měla PS4 Pro. Ceny se zastal také Zampella.
Kreativní šéf Days Gone je nespokojen Deaconem ve spojení s Astro Botem
Roztomilou plošinovku Astro Bot v budoucnu mohou čekat další postavy, které se v dobrodružství oslavující bohatou historii PlayStationu objeví. Komunitu k tomu vede závěrečná obrazovka.
Capcom po 30 letech opustil šéf vývoje Dragon’s Dogma 2. S hrami ale nekončí
Capcom se v budoucnu musí obejít bez svého veterána. Po 30 letech a pěti měsících japonskou společnost opustil Hideaki Itsuno. Známý vývojář však s hrami nekončí.
Šéf vývoje Marathonu byl vyhozen kvůli nevhodnému chování k ženám
Před třemi měsíci studio Bungie slavnostně oznámilo oživení své série Marathon. Tahle sci-fi střílečka z pohledu první osoby naposledy vyšla v roce 1996. Její vývoj však neprobíhá hladce.
Vývoj nové hry Tomb Raider jde dobře, ujišťuje šéf Amazon Gaming
Máme za sebou další velkou prezentaci, na které jsme se opět nedozvěděli nic o novém díle Tomb Raider. To v nedočkavých fanoušcích probouzí strach, zda při vývoji nedošlo k nějakým problémům.
Časy se mění, říká šéf Xboxu v rozhovoru o hrách Microsoftu pro PlayStation
„Uvnitř Microsoftu je laťka pro nás vysoko, pokud jde o to, co musíme společnosti vrátit. Dostává se nám [od Microsoftu] podpora, která je prostě úžasná, pokud jde o to, co nám umožňuje dělat.“
Šéf Gearboxu potvrdil vývoj Borderlands 4. Pracují také na Brothers in Arms
Konec dohadům a obavám. Randy Pitchford jako šéf studia Gearbox přestal chodit kolem horké kaše a potvrdil vývoj nového dílu Borderlands, pokračování komiksové first-person střílečky.
Dejte nám šanci, prosí po kritice šéf vývojářů remaku Silent Hillu 2
Na moderní předělávku kultovního psychologického hororu Silent Hill 2 se snesla kritika. Fanoušci nejsou spokojeni s prezentovanými záběry a nelíbí se jim ani výběr Bloober Teamu.
Šéf Bungie si před vyhazovem lidí kupoval drahá auta. Bývalí zaměstnanci volají po jeho odstoupení
Zatímco docházelo k propouštění v Bungie, CEO studia Pete Parsons nakoupil více než dvacet aut v hodnotě převyšující 2 miliony dolarů. K propouštění se chystalo ještě před vydáním poslední expanze.
Podle šéfa EA nebude mít stávka herců krátkodobý dopad na společnost
Andrew Wilson potvrzuje, že stávka neovlivní live service a blížící se hry. Neočekává, že by probíhající stávka herců zasáhla společnost, ale je prý připravený vyjednávat.
Jsme na dobré cestě, je přesvědčen šéf Ubisoftu a těší se na nové hry
Francouzská společnost pochválila free-to-play střílečku xDefiant, potvrdila další rozšiřování svých her, nastínila další měsíce a odložila dva své mobilní tituly.
Šéf Ubisoftu po představení Assassin’s Creed Shadows odsoudil osobní online útoky na své zaměstnance
V posledních letech to někteří „fanoušci“ her a platforem přehánějí a po běžné kritice se uchylují k útokům na vývojáře. Urážejí je na sociálních sítích a bohužel jsou i případy vyhrožování.
PlayStation čekají změny pod vedením dvou šéfů
Po odchodu Jima Ryana do důchodu nastává nová éra PlayStationu pod vedením hned dvou šéfů. Jeden bude dohlížet na hardware a služby, zatímco druhý dostal na starost first-party hry.
„Je to kurev*** bodnutí do břicha“. Šéf Arkane Lyon se ostře obul do Microsoftu
Microsoft v rámci restrukturalizace Bethesdy vyhodí spoustu lidí. Nechápe to ani Dinga Bakaba. Jeden z kreativních šéfů Arkane Lyon (Dishonored, Deathloop a nyní Marvel's Blade).
Dali byste dýško vývojářům po dohrání hry? Tuhle možnost navrhuje bývalý šéf Blizzardu
Mikrotransakce, dodatečné balíčky, předobjednávky s exkluzivním obsahem a předběžným přístupem do hry... Vývojáři a vydavatelé se z nás snaží peníze dostat různými způsoby.
Kreativní šéf Hellblade opustil Ninja Theory potichu už před lety
Tameem Antoniades není šéfem Ninja Theory ani kreativním ředitelem vývoje her. Firmu, kterou před 20 lety založil, potichu opustil už před lety. Až teď jsme se to dozvěděli.
Kreativní šéfové The Last of Us a Alana Wakea navštívili Hidea Kojimu
Hideo Kojima má zajímavý začátek čtvrtého měsíce letošního roku. V Tokiu ho navštívili dva velice známí tvůrci her: Neil Druckmann a Sam Lake. Spekuluje se, zda se neobjeví v Death Stranding 2.
Nový šéf PlayStationu je zastáncem vydávání her na více platforem
V pondělí začala nová kapitola PlayStationu. Do křesla generálního ředitele Sony Interactive Entertainment (SIE) usedl Hiroki Totoki, který nahradil Jima Ryana.
Kontroverzní šéf Sony, Jim Ryan, odchází. Co všechno (ne)dokázal?
Jim Ryan v čele interaktivní divize Sony seděl pět let. Za tu dobu se postaral o novou generaci konzolí, ale zároveň si spoustu fanoušků naštval. Čím a proč se stal kontroverzním?
Neúspěch Payday 3 stál místo šéfa Starbreeze
O problémech Payday 3 se toho napsalo mnoho. Třetí díl co-op střílečky zklamal hráče na plné čáře. Představenstvo švédského studia Starbreeze to jistě vzalo v potaz, když se rozhodlo odvolat šéfa.
Vývoj nového Battlefieldu v problémech? Odešel šéf příběhové kampaně
Ridgeline Games přišli o svého šéfa. Marcus Lehto studio v roce 2021 založil v Seattlu s cílem pracovat na singleplayerové příběhové kampani nového dílu série Battlefield.
Dočasný šéf PlayStationu chce zvýšit zisky vydáváním více her současně na PC
Po odchodu Jima Ryana se otěží nad PlayStationem dočasně ujal Hiroki Totoki, který je také prezidentem, provozním a finančním ředitelem Sony Group Corporation. Už stihl pokárat studia.
Akční trailer na remake Silent Hillu 2 kritizuje i šéf vývojářů
Od podzimu roku 2022 se na remake Silent Hillu 2 těšilo velké množství hráčů po celém světě a nemohli se dočkat první gameplay ukázky. Tu dostali na konci ledna a nejásali z ní.
Šéfové herní divize Microsoftu zvou na povídání o budoucnosti Xboxu
Za poslední týden se toho o budoucnosti Xboxu napsalo opravdu hodně. Šéfové herní divize Microsoftu teď zvou na speciální podcast. Phil Spencer ho dříve nazval vizí o budoucnosti Xboxu.
Konzole Xbox jsou nadále součástí našich plánů, ujistil zaměstnance šéf Microsoft Gaming
Za poslední týden se internetem šířily žhavé spekulace o přerodu Microsoftu v third-party vydavatele, tedy společnost, která bude veškeré své hry portovat na PlayStation 5.
Bývalí šéfové série Batman: Arkham založili nové studio
Na podzim roku 2022 se otřásly základy Rocksteady Studios. V polovině vývoje Suicide Squad: Kill the Justice League ze studia odešli spoluzakladatelé Sefton Hill a Jamie Walker.
Twitch znovu zakázal uměleckou nahotu. „Zašli jsme příliš daleko,“ přiznal jeho šéf
Streamovací platforma Twitch zavedla nové podmínky pro vysílání obsahu, zahrnujícího uměleckou nahotu. Novinky však dlouho nesetrvaly – po masové vlně kritiky se přešlo k původním pravidlům.
Proč bude Indiana Jones exkluzivitou Microsoftu? Strategicky a finančně to dávalo smysl, tvrdí herní šéf Disneyho
Herní šéf Disneyho Sean Shoptaw se vyjádřil ke změně dohody na vznik nového Indiany Jonese od Bethesdy, který měl být původně multiplatformní, i remaku Star Wars: Knights of the Old Republic.
Na Crysis 4 pracuje skvělý tým, ujistil nedočkavce šéf Cryteku
Už to budou dva roky, co Crytek potvrdil čtvrtý díl Crysis. Od té doby jsme se toho moc nového nedozvěděli a fanoušky zajímá, kdy se konečně dočkají. Možná něco nového uvidíme už brzy.
Housemarque po 14 letech opouští šéf vývoje střílečky Returnal
Finské studio Housemarque po 14 letech opouští Harry Krueger. Naposledy vedl vývoj PlayStation 5 exkluzivity Returnal, která zaujala svým zpracováním a těžkou hratelností.
„Podcenili jsme konkurenci.“ Šéf Immortals of Aveum musel vyhodit půlku zaměstnanců
Bret Robbins, autor Call of Duty, se vrací k neúspěchu své nejnovější hry. Se střílečkou Immortals of Aveum, která vyměnila zbraně za kouzla, měl velké ambice. Leč neuspěla.
Na multiplayeru The Last of Us se stále pracuje, tvrdí šéf vývoje
V posledních měsících přicházejí zprávy o problematickém vývoji multiplayerového titulu ze světa The Last of Us. Sony měla reagovat na obavy studia Bungie, že hra nedokáže dlouhodobě udržet hráče.
Do role šéfa stáje se můžete vrátit v F1 Manager 23! Naštve opět fanoušky?
Šéfem stáje F1 se můžete stát i letos! Ve hře F1 Manager 2023 můžete přepsat historii závodů, ale stačí to?
Smutný den v Bungie, píše šéf tvůrců Destiny po propouštění
Včera se zaměstnanci Bungie dozvěděli o propouštění. Jejich generální ředitel Peta Parsonse na sociální sítě napsal, že je to smutný den. Také měla být přerušena spolupráce se skladatelem.
Změny v Activisionu Blizzard začaly. Odejde kontroverzní šéf Bobby Kotick
Dnes Microsoft dokončil akvizici Activisionu Blizzard za historických 68,7 miliardy dolarů. Současně bylo oznámeno, že letos končí generální ředitel Bobby Kotick.
Šéf Disney má být nabádán, aby zvážil proměnu společnosti ve videoherního giganta
Ještě nebyla dokončena historicky nejdražší akvizice videoherního průmyslu a už se mluví o další velké bombě. Několik vrcholných manažerů Disney má přesvědčovat generálního ředitele Boba Igera.
Konec šéfa SONY, 20 let Steamu a další novinky
Další epizoda Showtime se zaměří tradičně na všechny důležité novinky. Probereme aktualizace kolem Unity, mrkneme na odchody vývojářů ze zmámých týmů a oslavujeme 20 let se Steamem.
Nečekaný konec Jima Ryana. Šéf PlayStationu po téměř 30 letech opustí společnost
Jim Ryan, šéf Sony Interactive Entertainment, končí. Po téměř 30 letech práce pro japonskou korporaci odejde na začátku roku 2024 do důchodu a přestane být generálním ředitelem a prezidentem.
Podle šéfa PlayStationu ničí Xbox Game Pass celé videoherní odvětví
Jim Ryan, generální ředitel Sony Interactive Entertainment, se vyjádřil velmi skepticky o Xbox Game Passu. Také potvrdil, že příběhově bohaté hry pro jednoho hráče jsou základem Sony.
Šéf vývoje série Star Wars Jedi odchází z Respawnu
Stig Asmussen, který vedl vývoj úspěšných akčních adventur Star Wars Jedi: Fallen Order a Star Wars Jedi: Survivor, se rozhodl opustit studio Respawn Entertainment.
Podle bývalého šéfa PlayStationu jsou zvyšující náklady, Apple a Amazon velkou hrozbou pro herní průmysl
Shawn Layden jako prezident a generální ředitel americké části Sony byl při největších úspěších konzole PlayStation 4 a nyní je strategickým poradcem Tencent Games.
Na Redfall jsme nezapomněli. Uděláme z něj dobrou hru, slibuje šéf Bethesdy
Starfield, Starfield a zase Starfield. Někomu může přijít, že v Bethesdě na nepovedený Redfall zapomněli a věnují se jen své nové hře. Pete Hines ujišťuje fanoušky.
Šéf Take-Two brání cenu za Red Dead Redemption. Hráči ji považují za příliš vysokou
Oznámení dlouho spekulovaných nových verzí Red Dead Redemption mnohé hráče zklamalo. Očekávali remaster nebo remake, ale místo toho vyjdou pouze porty pro Nintendo Switch a PlayStation 4.
Shrek, Kocour v botách, Mimi šéf i Trollové v motokárových závodech
Z pohádkových světů DreamWorks Animation se dočkáme dvou her. Hvězdy animovaných filmů a seriálů od tohoto známého studia usednou do motokár. Další si užijí dobrodružství.
Jdeme správným směrem, je přesvědčen šéf Ubisoftu a plánuje vydat 10 her
Ubisoft si plánuje nahradit předešlé roky, které byly ovlivněny řadou odkladů a rušením her. Do dubna 2024 chce společnost uvést na trh 10 titulů. V předchozí finanční zprávě bylo uváděno 8 projektů.
Šéfové Xboxu a Bethesdy hrají očekávaný Starfield
Phil Spencer a Pete Hines si v těchto dnech užívají hraní Starfieldu, v současné době nejočekávanější exkluzivity Xboxu, která na Xbox Series X/S a PC vyjde 6. 9. letošního roku.
Šéf PlayStationu chápe exkluzivitu Starfieldu, ale vadí mu Xbox Game Pass
Xbox Game Pass znehodnocuje hodnotu her, tvrdí šéf PlayStation Jim Ryan s tím, že tento názor má většina vydavatelů. Promluvil také o cloudu a Call of Duty na Nintendu.
Nový šéf Square Enix chce zkrátit dobu vývoje
Nový generální ředitel Square Enix tvrdí, že se podařilo identifikovat hlavní problémy a po jejich vyřešení budou schopni vstoupit do nové éry. V té se má společnost soustředit na nejdůležitější hry.
Mobilní divize PlayStationu přišla o svého šéfa
Plán Sony s rozvojem her pro mobily dostal zřejmě velkou ránu. Se společností se po dvou letech loučí Nicola Sebastiani. Do PlayStation Mobile nastoupil v roce 2021, aby vytvořil mobilní tým.
Z rodinných důvodů odchází šéf Amazon Game Studios
Amazon Game Studios přichází o významnou osobu, která se podílela na budování této společnosti. Mike Frazzini odstoupil z funkce vedoucího, aby se mohl věnovat rodině.