Výsledky vyhledávání pro "studie"
Ve střílečce The Boss od českých Owlhat Studios pod taktovkou Indiana zažijete zombie Prahu!
Zažijte neuvěřitelnou a strastiplnou cestu nakaženou a pečlivě rekonstruovanou Prahou. Postavte se čelem hordám unikátních zombie nepřátel. Chybět nebude český dabing!
Po úspěchu Baldur’s Gate 3 má o značku zájem hned několik studií
Úspěch Baldur’s Gate 3 byl obrovský. Navzdory němu nechce studio Larian pracovat na pokračování. Společnost Hasbro, která vlastní práva na značku, chce využít jejího momentálního úspěchu.
Rockstar koupil australské studio šéfa vývoje L.A. Noire
Rockstar Games se rozšiřuje. Vývojáři sérií Grand Theft Auto a Red Dead Redemption koupili australské studio Video Games Deluxe, s kterým spolupracují téměř deset let.
Na dlouhé hry nemá většina hráčů čas. Nová studie přináší zajímavá čísla
V době, kdy se neustále řeší délka a rozsah her, přichází studie společnosti Midia Research se zajímavými statistikami. Podle ní hráči konzolí v průměru tráví hraním 10 hodin týdně. Na PC je to méně.
Warner Bros zavírá tři studia a ruší vývoj hry s Wonder Woman
Před několika hodinami si šéf DC Studios pochvaloval úzkou spolupráci se studii Warner Bros, aby později vedoucí společnosti oznámili restrukturalizaci. Ta přináší zavření tří studií.
Studio bývalého šéfa Just Cause propouští, ale pokračuje ve vývoji nové značky
Švédské studio Liquid Swords, založené bývalým šéfem Avalanche Studios Christoferem Sundbergem, oznámilo propouštění zaměstnanců. Důvodem je revize financí a složitá situace v herním průmyslu.
Paradox Interactive kupuje studio Haemimont Games, tvůrce Jagged Alliance 3
Paradox Interactive rozšiřuje své portfolio a přebírá bulharské studio Haemimont Games, známé nejen díky Jagged Alliance 3, ale i sérii Tropico a Surviving Mars.
Končí studio Midnight Society, které zakládal streamer Dr Disrespect
Končí další studio. Loučí se firma Midnight Society, kterou spoluzaložil známý streamer Dr Disrespect. Připravovaná first-person akce Deadrop se tak k hráčům pochopitelně nedostane.
Gray Zone Warfare vyšlo v době, kdy bylo brněnské studio téměř na mizině
Nezávislé brněnské studio Madfinger Games využilo začátek roku k tomu, aby se ohlédlo za posledními dvanácti měsíci. Ty byly velice důležité, protože došlo k vydání Gray Zone Warfare.
Team17 Group se přejmenovala, ale studio stojící za Worms si název ponechalo
„Všechny tři divize se budou i nadále soustředit na maximalizaci provozních synergií a strategických příležitostí v rámci skupiny a zároveň se vyhnou jakékoli záměně s divizí Team17,“ uvádí firma.
Krize v herním průmyslu pokračuje: Rok 2025 začal uzavřením tří studií a dalším propouštěním
Pro mnohé vývojáře začal rok 2025 velkou změnou. Musejí si najít novou práci, protože byli propuštěni ze studií Toadman Interactive, Freejam a Counterplay Games. Firmy úplně končí.
Má PlayStation v Los Angeles tajné studio? Vést ho má tvůrce Call of Duty: Black Ops
Má Sony v Los Angeles nové studio, které ještě nebylo oficiálně představeno světu? O tom se spekuluje už od konce roku 2023, kdy ho měl založit tvůrce Zombies režimu pro Call of Duty: Black Ops.
Studio Ryu Ga Gotoku oznámilo projekt Century a nový Virtua Fighter
Japonské studio Ryu Ga Gotoku ve spolupráci se společností Sega odhalilo na The Game Awards 2024 hned dvě hry: nový Virtua Fighter a projekt Century. Druhý titul vypadá na něco hodně zajímavého.
The Game Awards 2024 zná finalisty divácké ankety: Vzestup čínských studií
Výběr finalistů kategorie Players' Voice, kde hlasují pouze hráči, ukazuje v letošním roce silný vliv čínských titulů a oblíbenost gacha her. Čtyři z pěti nominovaných her pochází z čínských studií.
Alanah Pearce opouští Santa Monica Studio. Pracovala na God of War a tajném projektu
Známá scenáristka a bývalá herní novinářka Alanah Pearce oznámila, že po čtyřech letech končí své působení ve studia Santa Monica. Podílela se na God of War: Ragnarök a dosud neoznámeném projektu.
Elon Musk varuje šéfa Microsoftu před možným rasismem v herních studiích
Elon Musk, známý podnikatel a majitel sociální sítě X (dříve Twitter), rozvířil diskusi o údajné diskriminaci v herním průmyslu, když sdílel tweet jednoho influencera a varoval šéfa Microsoftu.
V problémech další studio veterána BioWare
Firma Worlds Untold oznámila pozastavení činnosti. Na samém začátku ji podpořil čínský gigant NetEase. Ten už ale není ochoten dát další peníze. Proto musí Walters najít jiného investora.
Díky Baldur's Gate 3 dosáhlo studio Larian zisku téměř 250 milionů eur
Kolik kusů se prodalo Baldur's Gate 3? Naposledy jsme na začátku letošního roku od šéfa vydavatelské divize Larianu Michaela Douse slyšeli, že prodeje přesahují 10 milionů kusů.
Nové studio šéfa vývoje Mass Effectu neuspělo. Humanoid Origin zavírá brány
Nečekaný nedostatek financí zapříčinil konec studia Humanoid Origin, které před třemi roky založil Casey Hudson. Veterán BioWare byl šéfem vývoje původní trilogie Mass Effectu.
Šéf vývoje Devil May Cry a Dragon’s Dogma vede nové studio
Fanoušci Devil May Cry a Dragon’s Dogma nemusejí kvůli odchodu Hideakiho Itsuna z Capcomu smutnit. Známý videoherní režisér a designér zůstane ve videoherním světě.
TOP 10 nejlepších zaniklých studií
Jen protože vytvoříte milovaný hit, nutně to neznamená, že se dožijete dalšího dne. Tady je deset herních studií, které navždy zůstanou v našich srdcích. A jejich hry v našich knihovnách.
Kojima dostával nabídky od jiných studií, než si k adaptaci Death Stranding vybral A24
Chystaný film podle Death Stranding produkuje společnost A24, protože Kojima nechce bombastický film. Radši chce pracovat s menším rozpočtem a zkusit něco jiného.
Xbox po zavření čtyř studií opět propouští
Zeštíhlování herní divize Microsoftu pokračuje. Po uzavření studií Tango Gameworks, Arkane Austin, Roundhouse Games a Alpha Dog Studios dochází v Xboxu k dalšímu propouštění.
Phil Spencer se vyjádřil k uzavření studií měsíc po oznámení. Předtím si nechtěl dělat PR
Před měsícem fanoušci Xboxu byli nemile překvapeni oznámením o uzavření studií Tango Gameworks, Arkane Austin, Roundhouse Games a Alpha Dog Studios. Nechápali zejména konec autorů Hi-Fi Rush.
Embracer Group: Téměř 1400 propuštěných lidí, 29 zrušených her a zavřeno 7 studií
Rozsáhlá restrukturalizace Embracer Group, která byla oznámena v létě minulého roku, se blíží do finále. Švédská společnost aktualizovala počet propuštěných a chce prodávat studia.
Microsoft měl zrušit tým starající se o krabicovky a propustit spoustu lidí ze studií Call of Duty
Krvavá jatka. Chaos na pracovišti. Zaměstnanci nevěděli, zda stále mají svou práci. Možný příklon k digitálnímu obsahu i propuštění komunitních manažérů. Herní divize Microsoftu přišla o 1900 lidí.
Kolik je v Česku studií? Nejnovější statistiky o stavu českého herního průmyslu
Na konferenci vývojářů GDC v Praze byl odhalen stav českého herního průmyslu za rok 2022. Dozvěděli jsme se, kolik herních studií u nás působí i jaký obrat české herní společnosti mají.
Tohle je kolos! Xbox má více než 21 tisíc lidí ve svých studiích
Dnes se Activision Blizzard oficiálně přidal k Microsoftu. S ohledem na tuhle skutečnost je zajímavé podívat se na to, jak velký kolos se z americké společnosti ve videoherním světě stává.
Zvěsti o nových hrách od studií inXile a Tango Gameworks
Oficiálně víme, že ve studiu inXile Entertainment pracují na dvou projektech. Prvním má být RPG nové generace vyvíjené v Unreal Enginu 5 a druhým zase RPG z pohledu první osoby zasazené do steampunku.
Shuhei Yoshida, bývalý šéf studií PlayStationu, obdrží cenu za celoživotní dílo
Shuhei Yoshida obdrží cenu za celoživotní dílo od mezinárodní herní konference ve španělském Bilbau, dříve známé jako Fun & Serious Game Festival. Co vše Yoshida dokázal?
V EA změnili přístup ke studiím. Tvůrci mají větší autonomii
V EA padlo rozhodnutí, že vedoucí jednotlivých studií se budou zodpovídat přímo generálnímu řediteli Andrew Wilsonovi a budou s ním komunikovat o svých projektech.
Vývoj hry v jednom studiu je dávno pryč, říká šéf Xbox Game Studios
S každou generaci konzolí jsou hry větší a větší. S obsahem ale roste i množství práce, což je nápor na vývojáře. Nejen z toho důvodu se nemůžeme divit, že pro jedno studio je to už moc.
Embracer Group dokončila koupi západních studií Square Enix
Embracer Group se pochlubila dokončením akvizice západních studií Square Enix. Týmy Crystal Dynamics, Eidos Montréal a Square Enix Montréal budou tvořit 12. provozní skupinu společnosti.
Sony vyrobí o polovinu více PS5 a značně investuje do studií a vývoje her
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Square Enix po prodeji studií investuje do blockchainu
Japonská společnost prodává tři významná západní studia a práva na značky Tomb Raider, Deus Ex, Thief a Legacy of Kain, aby mohla investovat do budoucnosti. Ponechává si Life is Strange.
Warner Bros. má jednat o prodeji svých vývojářských studií
Mezi zájemci o koupi studií a licencí od Warner Bros. je údajně Microsoft, Sony, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Tencent, Netease a PUBG Corp. Čeká se nelítostná bitva.
PlayStation bude pokračovat v nákupech dalších studií
Po koupí studií Housemarque, Bluepoint Games, Firesprite, Nixxes, Bungie a Haven pokračuje PlayStation v hledání strategických partnerů, aby posílil a zpestřil katalog svých titulů.
Xbox bude mít s Activisionem přes 30 studií, o jaká se ale jedná?
Obří akvizice Activisionu Microsoftem je velká událost, která nás donutila se zamyslet, co všechno vlastně pod Microsoft aktuálně spadá a bude spadat. Mrkli jsme se tedy na jeho studia.
Microsoft s nakupováním herních studií ještě neskončil
Studia Xboxu se v posledních několika letech rapidně rozrostla a pod křídla Microsoftu se zařadila i světově známé týmy. Phil Spencer nyní prozradil, že získávání dalších studií ještě neskončilo.
Tencent chce koupit Sumo Group se 14 studii za 1,27 miliardy dolarů
Čínský technologický holding Tencent chce koupit britskou videoherní společnost Sumo Group za 1,27 miliardy dolarů. Studio Sumo Digital bylo založeno v roce 2003.
Sony bude agresivně investovat do svých studií, aby nabídla exkluzivity pro PS5
Na větší podporu se mohou těšit interní studia PlayStationu v čele s Naughty Dog a Insomniac Games. Druhým dílkem skládačky Sony je navazování dalších partnerství s externími vývojáři.
Dle studie je hraní her příznivé pro výborné studenty
Tato nová studie, která vznikla na univerzitách ze Srbska, Kuvajtu a Saudské Arábie, přichází s názorem, že hraní videoher může být za určitých podmínek příznivé pro excelující studenty.
Svoboda studií EA, filmy Borderlands a Resident Evil, Xbox Game Pass
Zajímavé hry mohou zamířit do Xbox Game Passu. Část Tell Me Why zdarma. Insomniac Games posilují o zkušeného scénáristu. Zombíci v Civilization 6. The Medium vylepšeno na PC.
PlayStation utratí stovky milionů dolarů za exkluzivity od jiných studií
Sony plánuje investovat stovky milionů dolarů do vývoje exkluzivit pro PlayStation 5, které vytvoření externí týmy. Stejným způsobem vznikl Spider-Man z roku 2018 a chystaný titul Returnal.
Take-Two údajně zrušili kontrakt s nezávislým studiem a poté chtěli všechny zaměstnance ukrást do svého studia
Tak se nám tu víří další kontroverze. Ta se tentokrát točí kolem Take-Two, kteří měli odstoupit od kontraktu s nezávislým studiem, v důsledku čehož museli zavřít krám nebo se k Take-Two přidat.
Microsoft vlastní už 16 studií, ale víme jen o 15
Brzy nás čeká představení dalšího týmu, který se přidá do početné rodiny Xbox Game Studios. Kdopak to bude?
Jedno z interních studií Xboxu pracuje s upscalingem textur pomocí umělé inteligence
Zdá se, že nás čeká další milník ve vývoji videoher, který by vývojářům mohl značně usnadnit náročnou tvorbu nových titulů.
THQ Nordic mají 26 studií a chystají 96 různých titulů
Působivá čísla od mateřské společnosti THQ Nordic. Firma vlastní 163 různých herních značek, 26 vývojových týmů a připravuje 96 titulů. 52 z nich nebylo dosud oznámeno.
Disney prodalo herní studia FoxNext Games a Cold Iron Studios
Disney prodalo herní studio FoxNext Games a jeho dceřinou společnost Cold Iron Studios vývojáři mobilních her – společnosti Scopely.
Šéf Guerrilla Games přebírá vedení interních studií PlayStationu
Do jednoho z nejdůležitějších křesel PlayStationu usedá Evropan. Herman Hulst má nově na starost 14 interních vývojových týmů PlayStationu.
Google chce vytvořit několik interních studií pro vývoj her na Stadii
Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.
Mezi hrami a agresí mladistvých není spojitost, tvrdí studie
Kdekdo rád říká, že za téměř všechno špatné u mladistvých mohou ty zpropadené, přehnaně násilné hry. Dlouhodobě probírané téma si nyní vzali na paškál lidé z oxfordské university a přišli s tím, že…
Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2
Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…
Aktualizováno: Studio Telltale Games se zavírá - The Walking Dead: The Final Season se ruší, další hry studia také
Studio Telltale Games nám podle všeho v blízké době dá své definitivní sbohem. V plánu je ještě dokončit závěrečnou sérii The Walking Dead, tudíž pokračování jiných rozjetých projektů či zcela nových…