Výsledky vyhledávání pro "studie"
Šéf vývoje Devil May Cry a Dragon’s Dogma vede nové studio
Fanoušci Devil May Cry a Dragon’s Dogma nemusejí kvůli odchodu Hideakiho Itsuna z Capcomu smutnit. Známý videoherní režisér a designér zůstane ve videoherním světě.
Z tvůrců Humankind je po osmi letech nezávislé studio
Sega v závěru své evropské reformace prodala Amplitude. Francouzské studio se po osmi letech osamotnilo a domluvilo se na manažerském odkupu. Stejně to udělali v Relic Entertainment.
Tvůrce Yakuzy slaví třetí narozeniny svého nového studia, žádnou hru zatím neoznámil
Skrze bizarní videoklip oslavuje Toshihiro Nagoshi třetí výročí od založení Nagoshi Studio. V jeho týmu je teď přes 80 pracujících lidí, ještě ale není připraven odhalit hru.
Concord znovu nevyjde. Sony zavřela Firewalk Studios a další tým
Konec trápení. Společnost Sony se rozhodla zavřít dvě studia. Vedle týmu Firewalk Studios, který vytvořil nepovedenou hrdinskou střílečku Concord, je to Neon Koi zodpovědné za mobilní hry.
Kreativní studio Bungie přechází pod PlayStation, aby spolupracovalo s ostatními týmy na live service hitech
Sony se nenechala neúspěchem Concordu a nevolí hráčů odradit a pokračuje ve své strategii přinést na konzole PlayStation a počítače multiplayerové hry. Za tímto účelem bylo koupeno Bungie.
The Wolf Among Us 2 jsme nezrušili, odmítá studio Telltale Games spekulace
Fanoušci The Wolf Among Us 2 si mohou oddychnout. Společnost Telltale Games zametla se spekulacemi, které hovořily o vážných problémem kvůli omezenému rozpočtu.
Netflix zavřel AAA studio, kde vývojáři Halo, God of War a Overwatch chystali velkou hru
Netflix zjistil, že vytvářet velké hry není jen tak? Vývoj takových her vyžaduje spoustu času a velké investice. Což se zřejmě streamovacímu gigantovi nelíbilo a rozhodl se zavřít své velké studio.
TOP 10 nejlepších zaniklých studií
Jen protože vytvoříte milovaný hit, nutně to neznamená, že se dožijete dalšího dne. Tady je deset herních studií, které navždy zůstanou v našich srdcích. A jejich hry v našich knihovnách.
České studio Bohemia Interactive u příležitosti 25. výročí zmínilo Armu 4
Dnes večer jste mohli sledovat koncert na počest 25. výročí českého studia Bohemia Interactive, které stojí za Operací Flahspoint, respektive sérií Armou. zahrál Český národní symfonický orchestr.
Microsoft chce více originálních značek. Jako šéfa Xbox Game Studios jmenoval vedoucího tvůrců Sea of Thieves
V Microsoftu dochází k velké změně v čele Xbox Game Studios. Vedením nad vývojovými týmy se ujme Craig Duncan, který od roku 2011 byl šéfem studia Rare. Tam vznikl hit Sea of Thieves.
Marvel's Blade a Dark Messiah of Might & Magic na kresbě k 25. narozeninám studia Arkane
Oslavy 25. narozenin francouzského studia Arkane přinášejí nejen bizarní zprávu od vývojářů, ale také povedenou kresbu, na níž nechybí ani chystaný Marvel's Blade či kultovní Dark Messiah.
Nová éra Halo. 343 Industries se mění na Halo Studios a chystá několik projektů
Vlajková série Xboxu prochází velkými změnami. Po nevydařeném Halo Infinite z roku 2021 a zemětřesení ve studiu 343 Industries s propuštěním až poloviny zaměstnanců je tady rozuzlení.
Tvůrce Mario + Rabbids a hlavní designér Red Dead Redemption zakládají nové studio
Day 4 Night je název nového studia Davidea Solaniho a Christiana Cantamessy. Chystají novou značku. Součástí jejich týmu jsou i další veteráni z Mario + Rabbids. Studio financuje Krafton.
War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2 v 90 minutách vypráví silný příběh ukrajinského studia GSC Game World
Nedávno odhalený dokumentární film War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2 je už nyní k dispozici na YouTube. Trvá přibližně hodinu a půl a je vybaven českými titulky.
Kojima dostával nabídky od jiných studií, než si k adaptaci Death Stranding vybral A24
Chystaný film podle Death Stranding produkuje společnost A24, protože Kojima nechce bombastický film. Radši chce pracovat s menším rozpočtem a zkusit něco jiného.
Rezignoval šéf vývoje Concordu. Osud Firewalk Studios závisí na Sony
Na začátku září Sony oznámila vypnutí serverů velice neúspěšné multiplayerové střílečky Concord. Rozhodnutí překvapilo zřejmě také samotné vývojáře z Firewalk Studios.
Z hrobu se vrací studio Digital Image Design, které tvořilo letecké simulátory
Po více než 20 letech se z hrobu vrací britské studio Digital Image Design (zkráceně DID). To se proslavilo prvotřídním a vysoce realistickým leteckým simulátor Eurofighter Typhoon.
„Konec“ vyhazovů. Teď rozpouští studia zaměstnanci!
Microsoft plánuje vyhodit dalších 650 lidí. Občas se ale situace může otočit a zaměstnanci dokáží hromadně zavařit vedení sami. To se právě povedlo v Arapurna Interactive.
Studio Massive nabírá nové zaměstnance na The Division 3
Po Avatar: Frontiers of Pandora a Star Wars Outlaws nastal čas soustředit se na další projekt. Pro Massive Entertainment je tímto projektem The Division. Práce probíhají v odděleném týmu.
Katastrofální Suicide Squad vyústil v propouštění ve studiu Rocksteady
Neúspěch má následky. Společnost Warner Bros. začala propouštět zaměstnance Rocksteady Studios, kde vznikla katastrofálně přijatá akce Suicide Squad: Kill the Justice League.
Propouští se ve studiu, které pro Sony chystá remake Until Dawn
Za měsíc má na PlayStation 5 a PC vyjít remake Until Dawn. Pro Sony ho připravuje studio Ballistic Moon. V něm dle všeho ale nepanují úplně ideální podmínky. Dochází k propouštění.
Odboráři ze studia Raven Software podali stížnost na Microsoft a Activision
Vývojáři jednoho ze studií starajících se o Call of Duty si stěžují, že jejich mateřské firmy odmítají vyjednávat a nevhodně trestají své zaměstnance. Microsoft tvrdí, že chce vyjednávat v dobré víře.
Payload Studios stojící za sandboxem TerraTech propouští čtvrtinu zaměstnanců
Další obětí propouštění v herním průmyslu se stalo Payload Studios, autoři sandboxu TerraTech. Podle CEO Russe Clarkeho muselo studio opustit zhruba 25 procent jeho zaměstnanců.
Nové pražské studio má na starost vývoj pokračování survivalu Stranded Deep
V našem hlavním městě bylo založeno nové studio. North Beach Games Prague má na starost vývoj pokračování survivalu Stranded Deep z roku 2015, ve kterém hráči musejí přežít na ostrově.
Xbox po zavření čtyř studií opět propouští
Zeštíhlování herní divize Microsoftu pokračuje. Po uzavření studií Tango Gameworks, Arkane Austin, Roundhouse Games a Alpha Dog Studios dochází v Xboxu k dalšímu propouštění.
Phil Spencer se vyjádřil k uzavření studií měsíc po oznámení. Předtím si nechtěl dělat PR
Před měsícem fanoušci Xboxu byli nemile překvapeni oznámením o uzavření studií Tango Gameworks, Arkane Austin, Roundhouse Games a Alpha Dog Studios. Nechápali zejména konec autorů Hi-Fi Rush.
The Last of Us Online zrušeno. Naughty Dog chtějí zůstat studiem zaměřeným na hry pro jednoho hráče
Ambice Sony uspět ve světě online her dostávají velkou ránu. Oficiálně byl zrušen samostatný multiplayerový projekt The Last of Us. Je nad možnosti studia Naughty Dog.
Kolik je v Česku studií? Nejnovější statistiky o stavu českého herního průmyslu
Na konferenci vývojářů GDC v Praze byl odhalen stav českého herního průmyslu za rok 2022. Dozvěděli jsme se, kolik herních studií u nás působí i jaký obrat české herní společnosti mají.
Tohle je kolos! Xbox má více než 21 tisíc lidí ve svých studiích
Dnes se Activision Blizzard oficiálně přidal k Microsoftu. S ohledem na tuhle skutečnost je zajímavé podívat se na to, jak velký kolos se z americké společnosti ve videoherním světě stává.
Zvěsti o nových hrách od studií inXile a Tango Gameworks
Oficiálně víme, že ve studiu inXile Entertainment pracují na dvou projektech. Prvním má být RPG nové generace vyvíjené v Unreal Enginu 5 a druhým zase RPG z pohledu první osoby zasazené do steampunku.
Shuhei Yoshida, bývalý šéf studií PlayStationu, obdrží cenu za celoživotní dílo
Shuhei Yoshida obdrží cenu za celoživotní dílo od mezinárodní herní konference ve španělském Bilbau, dříve známé jako Fun & Serious Game Festival. Co vše Yoshida dokázal?
V EA změnili přístup ke studiím. Tvůrci mají větší autonomii
V EA padlo rozhodnutí, že vedoucí jednotlivých studií se budou zodpovídat přímo generálnímu řediteli Andrew Wilsonovi a budou s ním komunikovat o svých projektech.
Vývoj hry v jednom studiu je dávno pryč, říká šéf Xbox Game Studios
S každou generaci konzolí jsou hry větší a větší. S obsahem ale roste i množství práce, což je nápor na vývojáře. Nejen z toho důvodu se nemůžeme divit, že pro jedno studio je to už moc.
Embracer Group dokončila koupi západních studií Square Enix
Embracer Group se pochlubila dokončením akvizice západních studií Square Enix. Týmy Crystal Dynamics, Eidos Montréal a Square Enix Montréal budou tvořit 12. provozní skupinu společnosti.
Sony vyrobí o polovinu více PS5 a značně investuje do studií a vývoje her
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Square Enix po prodeji studií investuje do blockchainu
Japonská společnost prodává tři významná západní studia a práva na značky Tomb Raider, Deus Ex, Thief a Legacy of Kain, aby mohla investovat do budoucnosti. Ponechává si Life is Strange.
Warner Bros. má jednat o prodeji svých vývojářských studií
Mezi zájemci o koupi studií a licencí od Warner Bros. je údajně Microsoft, Sony, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Tencent, Netease a PUBG Corp. Čeká se nelítostná bitva.
PlayStation bude pokračovat v nákupech dalších studií
Po koupí studií Housemarque, Bluepoint Games, Firesprite, Nixxes, Bungie a Haven pokračuje PlayStation v hledání strategických partnerů, aby posílil a zpestřil katalog svých titulů.
Xbox bude mít s Activisionem přes 30 studií, o jaká se ale jedná?
Obří akvizice Activisionu Microsoftem je velká událost, která nás donutila se zamyslet, co všechno vlastně pod Microsoft aktuálně spadá a bude spadat. Mrkli jsme se tedy na jeho studia.
Microsoft s nakupováním herních studií ještě neskončil
Studia Xboxu se v posledních několika letech rapidně rozrostla a pod křídla Microsoftu se zařadila i světově známé týmy. Phil Spencer nyní prozradil, že získávání dalších studií ještě neskončilo.
Tencent chce koupit Sumo Group se 14 studii za 1,27 miliardy dolarů
Čínský technologický holding Tencent chce koupit britskou videoherní společnost Sumo Group za 1,27 miliardy dolarů. Studio Sumo Digital bylo založeno v roce 2003.
Sony bude agresivně investovat do svých studií, aby nabídla exkluzivity pro PS5
Na větší podporu se mohou těšit interní studia PlayStationu v čele s Naughty Dog a Insomniac Games. Druhým dílkem skládačky Sony je navazování dalších partnerství s externími vývojáři.
Dle studie je hraní her příznivé pro výborné studenty
Tato nová studie, která vznikla na univerzitách ze Srbska, Kuvajtu a Saudské Arábie, přichází s názorem, že hraní videoher může být za určitých podmínek příznivé pro excelující studenty.
Svoboda studií EA, filmy Borderlands a Resident Evil, Xbox Game Pass
Zajímavé hry mohou zamířit do Xbox Game Passu. Část Tell Me Why zdarma. Insomniac Games posilují o zkušeného scénáristu. Zombíci v Civilization 6. The Medium vylepšeno na PC.
PlayStation utratí stovky milionů dolarů za exkluzivity od jiných studií
Sony plánuje investovat stovky milionů dolarů do vývoje exkluzivit pro PlayStation 5, které vytvoření externí týmy. Stejným způsobem vznikl Spider-Man z roku 2018 a chystaný titul Returnal.
Take-Two údajně zrušili kontrakt s nezávislým studiem a poté chtěli všechny zaměstnance ukrást do svého studia
Tak se nám tu víří další kontroverze. Ta se tentokrát točí kolem Take-Two, kteří měli odstoupit od kontraktu s nezávislým studiem, v důsledku čehož museli zavřít krám nebo se k Take-Two přidat.
Microsoft vlastní už 16 studií, ale víme jen o 15
Brzy nás čeká představení dalšího týmu, který se přidá do početné rodiny Xbox Game Studios. Kdopak to bude?
Jedno z interních studií Xboxu pracuje s upscalingem textur pomocí umělé inteligence
Zdá se, že nás čeká další milník ve vývoji videoher, který by vývojářům mohl značně usnadnit náročnou tvorbu nových titulů.
THQ Nordic mají 26 studií a chystají 96 různých titulů
Působivá čísla od mateřské společnosti THQ Nordic. Firma vlastní 163 různých herních značek, 26 vývojových týmů a připravuje 96 titulů. 52 z nich nebylo dosud oznámeno.
Disney prodalo herní studia FoxNext Games a Cold Iron Studios
Disney prodalo herní studio FoxNext Games a jeho dceřinou společnost Cold Iron Studios vývojáři mobilních her – společnosti Scopely.
Šéf Guerrilla Games přebírá vedení interních studií PlayStationu
Do jednoho z nejdůležitějších křesel PlayStationu usedá Evropan. Herman Hulst má nově na starost 14 interních vývojových týmů PlayStationu.
Google chce vytvořit několik interních studií pro vývoj her na Stadii
Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.
Mezi hrami a agresí mladistvých není spojitost, tvrdí studie
Kdekdo rád říká, že za téměř všechno špatné u mladistvých mohou ty zpropadené, přehnaně násilné hry. Dlouhodobě probírané téma si nyní vzali na paškál lidé z oxfordské university a přišli s tím, že…
Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2
Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…
Aktualizováno: Studio Telltale Games se zavírá - The Walking Dead: The Final Season se ruší, další hry studia také
Studio Telltale Games nám podle všeho v blízké době dá své definitivní sbohem. V plánu je ještě dokončit závěrečnou sérii The Walking Dead, tudíž pokračování jiných rozjetých projektů či zcela nových…