4X strategie Humankind odhaluje datum vydání a HW požadavky

Sega zveřejnila přibližné datum vydání pro 4X strategie Humankind od studia Amplitude. Tvůrci série Endless Space svůj nový ambiciózní projekt vydají až v roce 2021 a začnou soupeřit s Civilization.

Historická tahová strategie Humankind chce zapojit hráče do vývoje

Vývojáři ze studia Amplitude Studios vás zvou, abyste se zapojili do tvorby jejich hry v tak zvaném Open Dev. projektu. Můžete si tak zahrát až 3 rozdílné scénáře v předběžném přístupu zcela zdarma.

Pokračování Ancestors: The Humankind Odyssey je na papíře hotové

V lidské evoluci existují ještě dva miliony let, vzkazuje bývalý tvůrce Assassin's Creed, který má pokračování své hry na papíře hotové a jde pouze o to, kdy začít s vývojem.

Strategie Humankind seznamuje s nárokováním území a rozšiřováním měst

Vyšel nový vývojářský deník ke strategii Humankind, který nám přibližuje, jak bude možnost tvořit jedinečné civilizace ovlivňovat nárokování území a budování měst.

Podívejte se, jak se tvoří strategie Humankind

Studio Amplitude si pro nás připravilo první vývojářský deník o jejich připravované tahové 4X strategii ve stylu Civilizace.

Humankind

V tahové 4X strategii Humankind si vytvoříte vlastního vůdce vaší civilizace

Nové detaily o historické tahové 4X strategii od společností Sega a Amplitude, která je konkurencí pro zavedenou sérii Civilization.

Počátky lidstva okusí hráči na konzolích, vyjde Ancestors: The Humankind Odyssey

Akční survival strategie s lidskou evolucí má stanovené datum vydání pro PlayStation 4 a Xbox One. Hráči se dočkají koncem letošního roku.

Ancestors: The Humankind Odyssey

2019

Ancestors: The Humankind Odyssey bude další roční exkluzivitou Epic Games Store

Společně s novým trailerem, který doprovází komentář samotného tvůrce Patrice Désiletse, se konečně dozvídáme i datum vydání a nečekané oznámení, že Ancestors bude roční exkluzivitou na Epic Games…

Ancestors: The Humankind Odyssey se objeví na The Game Awards

Podle většiny hráčů byli původní díly Assassin's Creed to pravé makové. Patrice Désilets se rozhodl vytvořit vlastní studio Panache DigitalGames a začít pracovat na duchovním nástupci značky.