Sega v závěru své evropské reformace prodala Amplitude. Francouzské studio se po osmi letech osamotnilo a domluvilo se na manažerském odkupu. Stejně to udělali v Relic Entertainment, kde vytvořili Company of Heroes a Age of Empieres IV.

Amplitude mají za sebou Endless Space 2, Humankind a Endless Dungeon. Jako nezávislé studio se vracejí ke kořenům a zaměří se na své rozpracované projekty a další rozvoj vlastních značek.

„Tohle rozhodnutí nám dovolí být agilnější v našem přístupu a zároveň pokračovat v utváření vize, kterou jsme měli od začátku, což nám umožňuje posouvat hranice a být blíže naší komunitě než kdykoli předtím,“ tvrdí zástupce studia.

Pokud by vás zajímalo, jak byly předešlé projekty od Amplitude úspěšné, tak bohužel. Podívat se můžeme akorát na data ze Steamu.  Humankind měl nejvíce v jeden okamžik 55 284 hráčů. Endless Dungeon potom 9415 hráčů. Obě hry mají smíšené uživatelské recenze. Endless Space 2 měl 53 435 hráčů a má velmi kladné recenze.

V důsledku změn v evropské divizi byla už dříve zrušena extravagantní střílečka Hyenas a propuštěna část zaměstnanců britského studia Creative Assembly. Zbytek se zaměřil na real-time strategie Total War a vývoj dlouho očekávaného pokračování Alien: Isolation.