Počátkem letošního roku jsme úspěšně spustili první fáze našeho rebrandingu Indiana. Jeho součástí byly změny především v grafice videí a našem logu napříč všemi projekty. Už od začátku bylo jasné, že se změny nebudou líbit všem. Bohužel se ukázalo, že jsou negativní ohlasy mnohem větší, než jsme předpokládali.

Ačkoli jsme přemýšlení nad a vývoji nového brandingu věnovali několik dlouhých měsíců a nespočet hodin, nový vizuál Indiana se zkrátka neuchytil. Protože nám záleží na názoru vás - naší komunity - rozhodli jsme se jít o krok zpět a znovu se nad celou situací pořádně zamyslet.

KDYŽ KOMUNITA ŘEKLA "HEJ TO SE NÁM NELÍBÍ" ŘEKL JSEM SI "TAK TO JDU TEDA ZMĚNIT NO"

FILIP FIOLA

V produkci máme hned několik videí, která samozřejmě stále budou „aktuální“ branding používat nadále (za to se omlouváme), ale počátkem příštího nebo přespříštího měsíce bychom měli využívat branding a logo nové, které už nyní můžete vidět zde na webu.

V rámci nového loga samozřejmě používáme nejnovější techniky a nástroje slavných designérů. Řídíme se například známými Fibonacciho kruhy. Na obrázcích níže si můžete povšimnout, jak celá raketka a následně i její okénko zapadají přesně do již zmíněných technik. Taktéž jsme se rozhodli pro návrat ke starému barevnému schématu. Celé logo je zahaleno do oranžových a bílých barev. V redakci jsme došli k závěru, že právě tyto barvy nejlépe zaujmou a navnadí tak třeba i čtenáře konkurenčních webů. 

V neposlední řadě jsme se rozhodli otočit raketku doleva, tedy zpět. Reflektujeme tak naši ideologii „dříve bylo všechno lepší" a vracíme se zpět v čase. Jediná věc, která zůstane v rámci aktuální snahy neměnná, je vynikající hudba Vojty „Fluppyho“ Šimana, která sbírá chválu na všech frontách.

Doufáme, že se vám naše změny budou líbit a budete i nadále podporovat skvělý pořad Indian a členy jeho redakce.