Výsledky vyhledávání pro "neuspech"
Neúspěch Unknown 9: Awakening vyústil v propouštění vývojářů
Kanadské studio Reflector Entertainment pod vydavatelstvím Bandai Namco propouští. Tvůrci Unknown 9: Awakening se budou muset u budoucích projektů obejít bez svých kolegů.
Po neúspěchu Suicide Squad a MultiVersus se budou ve WB Games soustředit na čtyři značky
Konec riskantních investic. Po obrovském neúspěchu Suicide Squad: Kill the Justice League a vlažném přijetí nové verze bojovky MultiVersus ve Warner Bros. Games bouchli do stolu.
Odklad The Alters. Tvůrci chtějí snížit riziko neúspěchu
Po vlažně přijaté mrazivé strategii Frostpunk 2 se v 11 bit studios rozhodli odložit The Alters. Tvůrci This War of Mine si berou více času, aby vývojáři nebyli tolik pod tlakem a měli více prostoru.
Braid, Anniversary Edition se prodával bídně
Při komentování prodejů Braid, Anniversary Edition nešetří její autor Jonathan Blow vulgarismy. Jeho studio má z toho důvod teď nejistou budoucnost. Nejvíce se prodávala na Steamu.
Neúspěch Payday 3 stál místo šéfa Starbreeze
O problémech Payday 3 se toho napsalo mnoho. Třetí díl co-op střílečky zklamal hráče na plné čáře. Představenstvo švédského studia Starbreeze to jistě vzalo v potaz, když se rozhodlo odvolat šéfa.
The Lamplighters League je velkým zklamáním. Neúspěch může položit autory Shadowrunu
Nové taktické RPG od autorů Shadowrunu a BattleTechu po finanční stránce neuspělo. Vydavatelská společnost Paradox Interactive odhaduje ztrátu na 22,7 milionu dolarů.
V Marvelu si jsou bolestně vědomi neúspěchu ve videoherním světě
Svět hrdinů a padouchů Marvelu je rozmanitý a oblíbený po celém světě. Přesto ve videoherním průmyslu se značce tolik nedaří. Úspěšná je pouze série Marvel’s Spider-Man.
Po neúspěchu Immortals of Aveum přišla o práci téměř polovina vývojářů
Herní průmysl je drsný. V tomhle odvětví se neúspěch neodpouští. Nově se o tom přesvědčili vývojáři z Ascendant Studios. Téměř polovina z nich přišla o práci. Nedaří se ani hře Wild Hearts.
Vedoucí vývojáři Gotham Knights po neúspěchu opouštějí studio
Od akční adventury Gotham Knights se očekávalo hodně, ale studio Warner Bros. Games Montréal nedokázalo hráče dostatečně zaujmout a využít svět hrdinů a padouchů DC.
Firaxis Games doplácejí na neúspěch Marvel's Midnight Suns a propouštějí
Série Civilization a XCOM jsou oblíbené a úspěšné, ale loňská tahovka Marvel's Midnight Suns se tolik nepovedla a americké studio Firaxis Games musí šetřit. Už dříve odešel hlavní vývojář.
Pán prstenů dalším neúspěchem Amazonu: Ambiciózní MMORPG zrušeno
Amazon zrušil masivně multiplayerový RPG titul Lord of the Rings, který byl oznámen v roce 2019. Americký gigant se na vlastní kůži přesvědčuje, že vývoj her není jednoduchý.
Rocket Arena - skvělá hra předurčená k neúspěchu
Rocket Arena je už od svého začátku předurčena k zániku. Překvapivě to ale není kvůli chybám v herním designu, ale kvůli způsobu, jakým je titul monetizován.
10. narozeniny StarCraftu 2, EA zachraňuje Rocket Arena, Pacifika v Cyberpunku 2077
Dobré ráno. Dnes se podíváme na další čtvrť v Cyberpunku 2077, řekneme si něco o virtuálním festivalu v Pokémon GO, připomeneme si dvě hry, co vyšly, nebo zavzpomínáme na StarCraft 2.
Ve Football Manageru 2020 znovu budete stát za úspěchem nebo neúspěchem svého týmu
Na fanoušky série tohoto populárního fotbalového simulátoru čekají nové herní prvky a možnosti a vylepšené herní mechaniky, které dají manažerům větší zodpovědnost za všechna rozhodnutí, která…
Infinite Warfare se nevrátí
Call of Duty a jeho vesmírná epizoda Infinite Warfare vskutku nedopadla dobře a komunita do dala produkčním týmům jasně najevo. Jestli se do vesmíru ještě někdy zavítá, těžko říct, ale kdyby ano,…
EA není spokojené s prodeji Battlefield V
Titulek a obsah novinky zřejmě škodolibě potěší spoustu lidí, avšak je tomu skutečně tak. Battlefield V rozhodně kasovním trhákem není a to se vydavatelství EA logicky nelíbí.