Výsledky vyhledávání pro "vyvojar"
Poprvé o Last Holiday a Stellar Destiny s vývojářem Martinem Čapkem!
Vesnický survival Last Holiday, stejně jako ve hře, nezvládl maturitu a schovává se před hráči. Co se stalo při vydání? Pracuje se na hře dál? A jak to vypadá se Stellar Destiny?
PS4 hráči se musejí brzy rozloučit s The Finals. Vývojáři oznámili ukončení podpory
Prvotina studia Embark, které je složeno z bývalých veteránů hry Battlefield, The Finals vyšla jako free-to-play v roce 2023. Pokud ale hrajete na PS4, tak máte poslední šanci si hru užít.
Příští rok F1 nevyjde. Vývojáři si během změny pravidel berou přestávku a vydají jen placené DLC
Roky bylo zvykem, že v červnu vyšel nový díl F1 od Codemasters. Letos ale zamrzne peklo: F1 26 nevznikne. EA a britské studio oznámily, že meziroční vydávání přeruší, aby se mohly soustředit na změny.
Valve doufá, že Steam Machine přiměje vývojáře k podpoře anti-cheatu na SteamOS
Valve pořádně zamíchalo kartami. Nedávno z ničeho nic oznámilo přípravu nového hardwaru, včetně nového kompaktního PC Steam Machine, se kterým chce konkurovat konzolím.
Žádných 10 let. Vývojáři po čtyřech letech ukončují podporu Halo Infinite
Halo Infinite z roku 2021 mělo být podle původních slibů podporováno celých deset let. Nakonec se tak ale nestane. Vývojáři z Halo Studios oznámili, že se chtějí naplno zaměřit na nové projekty.
NetEase odstřihlo od peněz další studio. Končí bývalí vývojáři Watch Dogs
Čínská společnost NetEase Games omezuje finanční podporu západních studií. Výsledkem je vlna propouštění, rušení projektů i zavření studií. Teď přichází na řadu už třetí tým.
Má Steam monopol na trhu s PC hrami? Většina vývojářů je na něm až příliš závislá
Platforma Steam má mezi vývojáři obrovskou váhu. Dokonce takovou, že 72 % z nich ji považuje za monopol na trhu s PC hrami. Ukázal to nový průzkum společnosti Atomik Research.
Za 3 roky se vývoj nikam neposunul. Bývalý vývojář studia Bend zrušení live service hry očekával
Sony a live service hry. Toto téma stále straší nejednoho hráče, když se ohledné, co vše Sony naslibovala a následně postupně zrušila. Některé tituly navíc jsou velkými propadáky. Jak je na tom nyní?
Microsoft má tlačit na vyšší zisky z Xboxu. Vývojáři ruší projekty a mění strategii
Microsoft chce více peněz z divize Xbox. Požaduje nadprůměr herního průmyslu. Aby se k takové metě společnost přiblížila, začala dělat razantní kroky – propouštění a rušení dlouhodobých projektů.
Microsoft opět zdražuje. Tentokrát se to nedotkne hráčů, ale vývojářů
Microsoft po nedávném zdražení svých produktů jako jsou konzole, příslušenství a Game Pass, opět zvyšuje ceny. Tentokrát ale jinak, než si myslíte. Běžných hráčů se to nedotkne.
Vývojáři Battlefieldu 6 chystají opravy a Zampella radí, ať hráči vymění EA App za Steam
Během prvního víkendu ve studiu DICE řešili nejen problémy se servery, které nestačily odbavovat obrovský zájem hráčů, ale také chyby. Producent David Sirland potvrdil, že tým sbírá data.
I přes snahu o vylepšení se FBC: Firebreak stále nedaří dle představ vývojářů
Remedy je známo pro své nevšední příběhové hry jako je Alan Wake, Control či Quantum Break. Letos to ale zkusili a přinesli nám kooperační střílečku. Jak to s ní dopadlo?
Vývojáři vysvětlují, proč Helldivers 2 na PC zabírají přes 140 GB
Pokud jste si nainstalovali Helldivers 2 na počítači, možná vás zaskočila jeho obří velikost – hra zabírá více než 140 GB, tedy výrazně víc než na konzolích. Nejde však o chybu.
Battlefield 6 má tajné „tlačítko zkázy“, ale slouží jen pro vývojáře
Battlefield 6 se ve veřejném testování ukázal ve velmi dobrém světle. Mnozí návrat série do moderní války považují za duchovního nástupce čtvrté dílu a nepomohou se dočkat vydání plné verze.
007: First Light nebude jen „Hitman v jiném obleku“, vývojáři zdůrazňují práci se zbraněmi
Gameplay režisér Andreas Krogh vysvětluje, že zásadní rozdíl spočívá v samotném přístupu k boji. Zatímco Agent 47 se střelbě spíše vyhýbal, v roli Bonda je palba klíčovou součástí hratelnosti.
TOP 9 her, ve kterých vývojáři lákali na svůj další projekt
Vývojáři mohou v jednu chvíli pracovat na větším množství her a občas se stane, že tajně nalákají na ještě neoznámený projekt dlouho dopředu. Jak si teď koneckonců ukážeme.
Vývojáři Kingdom Come: Deliverance 2 poděkovali herci Jindřicha a rozloučili se s ním
Uzavírá se kapitola jménem Kingdom Come: Deliverance 2. Tom McKay má totiž hotovo. Britský herec, který propůjčil hlas i tvář hlavní postavě Jindřicha ze Skalice, dokončil veškerou práci.
Studio Firesprite patřící PlayStationu nabírá vývojáře na temnou akční příběhovou adventuru
PlayStation je znám hlavně pro své vynikající hry pro jednoho hráče. V posledních letech těchto titulů značně ubylo a hráči se začínají ptát, kde jsou nějaké nové hry. Pro ty máme dobrou zprávu.
NVIDIA v tichosti vylepšuje DLSS a vydává nové SDK pro vývojáře
Společnost NVIDIA vydala novou sadu vývojářských nástrojů pro své AI technologie, která sice nepřináší žádné bombastické nové funkce, ale pro hráče je možná ještě důležitější.
Bývalí vývojáři Naughty Dog chystají hru inspirovanou The Last of Us Online
Dva bývalí vývojáři Naughty Dog se nevzdávají touhy vytvořit multiplayerovou verzi The Last of Us. Ze známé firmy odešli a založili společně nové studio s cílem vytvořit akční multiplayerovou hru.
Podle bývalého vývojáře z BioWare nemá EA zájem o remaster trilogie Dragon Age
Dragon Age: The Veilguard pošlapal dobré jméno série. Úspěch Mass Effect Legendary Edition před čtyřmi lety fanouškům jasně ukázal, že dobře zpracované remastery mají smysl.
Rozhodnutí přinést Helldivers 2 na Xbox přišlo od Sony, nikoliv od vývojářů
Helldivers 2 je pro Sony nejúspěšnější live service hra, která si během prvních měsíců získala zájem více jak 12 milionů hráčů. Velkým překvapením bylo oznámení Xbox verze.
Wuchang: Fallen Feathers - Opravili vývojáři technické nedostatky?
Recenzi Wuchang jste na našem kanále už mohli díky Erimu vidět. Hra je ovšem natolik zajímavá, že by jsme jí rádi věnovali i samostatný livestream.
Klíčoví zástupci Xboxu jednali v Číně s giganty i malými vývojáři
Microsoft jednal v Číně. V rámci veletrhu ChinaJoy 2025 do Šanghaje dorazili Phil Spencer, Sarah Bond a Jason Ronald, aby se setkali s největšími hráči čínského herního průmyslu.
Gothic Remake v roce 2025 nevyjde. Vývojáři potřebují více času
Bohužel ani v letošním roce si nezahrajeme Gothic Remake. Tvůrci si vzali více času, aby fanouškům této kultovní série přinesli ambiciózní hru. Plus nový trailer s mágem Xardasem.
Fable se možná opozdí až na rok 2027. Vývojáři si údajně chtějí dát víc záležet
Spekulace kolem dlouho očekávaného rebootu Fable opět nabírají na síle. Hra by nemusela stihnout plánované vydání v roce 2026 a mohla by být odložena až na rok 2027.
Boj o Subnauticu 2: Kdo půjde ke dnu? Hráči, vývojáři nebo vydavatel?
Vývoj pokračování oceňované série se topí v problémech... od odkladu na rok 2026, přes vyhazov zakladatelů studia až po právní bitvu o stovky milionů dolarů.
Neúspěch Mafie 3 přiměl vývojáře vrátit se ke kořenům ve hře Mafia: Domovina
Připravovaná Mafia: Domovina bude jiná než její předchůdce z roku 2016. Studio Hangar 13 se totiž rozhodlo opustit otevřený svět a znovu se soustředit na silný a lineární příběh.
NVIDIA uvolnila pro vývojáře plugin DLSS 4 pro Unreal Engine 5, otevírá tak cestu k nové generaci AI upscalingu
Oficiální plugin pro NVIDIA DLSS 4 je nově dostupný pro aktuální verze Unreal Engine 5, což vývojářům otevírá dveře k implementaci této AI technologie do jejich projektů.
Vývojáři pro American Truck Simulator přepracovávají legendární Route 66
Po úspěšném kompletním předělání Kalifornie se tvůrci American Truck Simulatoru pustili do další velké renovace. Tentokrát si do parády vezmou legendární Route 66, kterou čeká výrazné omlazení.
Ghost of Yōtei vzdá hold kultuře Ainu. Vývojáři v Japonsku sbírali plody
Stejně jako v případě prvního dílu, Ghost of Tsushima, si vývojáři dali záležet na tom, aby příběh, prostředí i kulturní prvky vycházely z reálných historických základů.
Skate čeká další velká zkouška. Vývojáři vylepší vizuál a pozvou do hry další hráče
Fanoušci série Skate mohou začít leštit virtuální prkna. Další playtest očekávaného znovuzrození značky dorazí už na začátku nového měsíce. Spolu s ním ve studiu Full Circle chystají zásadní update.
Vývojáři Prince of Persia: Sands of Time Remake uklidňují fanoušky
Vývoj očekávaného remaku Sands of Time postupuje pomalu. Ubisoft se rozhodl uklidnit fanoušky Prince of Persia a dal světu vědět, že vývoj stále běží. Zveřejnil nový artwork.
Návrat Heroes of Might and Magic se odkládá. Vývojáři Olden Era potřebují více času
Fanoušci tahových strategií, kteří se těšili na duchovního nástupce slavné série Heroes of Might and Magic, si budou muset ještě chvíli počkat. Studio Unfrozen oznámilo odklad.
Vývojáři Clair Obscur: Expedition 33 už přemýšlejí nad další hrou
5 let trvalo dokončení aktuálně nejlépe hodnocené hry letošního roku. Vývojáři ze Sandfall Interactive získali spoustu zkušeností a nyní po úspěchu jejich debutu už přemýšlejí nad další hrou.
Ready at Dawn měli velké plány se značkou The Order. Sony ale nedala vývojářům zelenou
Letos je to 10 let od vydání akční third-person střílečky The Order: 1886. Bývalí vývojáři ze zavřeného studia vzpomínají, jaké plány se značkou měli. V plánu toho bylo hodně.
Tvůrci Mario + Rabbids nabírají vývojáře na AAA hru s Raymanem
Že bychom se konečně dočkali? Italské studio patřící pod Ubisoft oznámilo, že nabírá vývojáře na velkou AAA hru s Raymanem. Tohle si fanoušci přejí už velmi dlouho.
Technologický skok mezi PlayStationem 4 a 5 není tak výrazný, tvrdí vývojář Death Stranding 2
Před vydáním nové generace konzolí se hojně diskutuje nad tím, co výkonnější hardware umožní. Zejména hráči jsou často natěšeni a vnímají přechod mezi konzolovými generaci jako zásadní revoluci.
Zaklínač 3 slaví 10 let. Vývojáři děkují fanouškům a připomínají silné momenty
Je to neuvěřitelné, ale včera to bylo 10 let od vydání hry Zaklínač 3: Divoký hon. CD Projekt RED při této příležitosti zveřejnil krátké, ale o to silnější video, ve kterém děkuje komunitě za podporu.
Úspěch Clair Obscur: Expedition 33 byl pro vývojáře šok. Nevylučují verzi pro Switch 2
Úspěch jedné z nejlepších her letoška byl pro vývojáře zřejmě šok, jelikož takové přijetí nečekali. A díky tomu se mohou poohlížet dále. Nejen na případná rozšíření, ale i na verzi pro Switch 2.
GTA 6 budí rozruch. Vývojáři svolávají krizové porady a vydavatelé hrají 4D šachy
Mezi fanoušky byl odklad Grand Theft Auto VI tak nějak očekáván. Mnozí vydavatelé a vývojáři ale už dříve raději ustoupili z původního podzimního okna vydání, aby neriskovali střet s GTA.
Nový Battlefield se blíží. Vývojáři rozšiřují testování na PS5
Práce na dalším dílu série Battlefield se blíží ke klíčovému bodu. Studio DICE totiž chystá další fázi testování, do kterého se vůbec poprvé zapojí i verze hry pro PlayStation 5.
Už zase FAKE trailery od vývojářů?!
Je možné za půl roku překopat hru od základů a z úsměvné blbosti udělat AAA titul? A co takhle jako indie studio vytvořit hit, který prodá miliony kopií a ještě se na jeho námět budou dělat filmy?
Skate bude možné hrát pouze online. Vývojáři vysvětlili, proč se tak rozhodli
Po měsíčním tichu se připomíná návrat série Skate. Studio Full Circle odhalilo nové informace o hře, která je v současné době v uzavřeném testování. Předběžný přístup letos.
Atomfall je úspěšný díky Game Passu. Vývojáři už přemýšlejí nad pokračováním
Někdo tvrdí, že Game Pass zabijí hry. Jiní jsou s předplatným od Microsoftu spokojeni. Do druhé kategorie se zařadilo britské studio Rebellion, které si službu pochvaluje.
„Dejte Marathonu šanci,“ žádá bývalý vývojář Concordu. „Neodsuzujte ostatní kvůli našim chybám.“
Extrakční střílečka Marathon od Bungie (autoři Halo a Destiny) ještě ani nevyšla a už musí čelit srovnání s neúspěšnou týmovou akcí Concord. Právě na to reagoval Stephan Williams.
Vývojáři inZOI se kají za chybu umožňující přejet a zabít dítě
Nová simulace života je hit. inZOI v předběžném přístupu na Steamu přilákalo hráče z celého světa, kteří si užívají konkurenci The Sims. Vývojáři si ale nedokázali vše pohlídat.
Ubisoft je připraven chránit vývojáře Assassin’s Creed Shadows před vlnou nenávisti
Urážky, nadávky, vyhrožování... Vývojáři Assassin’s Creed Shadows čelili tomuhle všemu ještě před vydáním samotné hry. Co se stane dnes večer až budou publikovány recenze a co bude následovat potom?
Killing Floor 3 v březnu nevyjde. Vývojáři potřebují více času
Na masakrování hord mimozemských příšer si budou muset zájemci počkat. Studio Tripwire Interactive potřebuje více času, aby dokončilo kooperativní first-person střílečku Killing Floor 3.
Návrat ke klasickým RTS? Vývojář titulu The Scouring ví, co dělá!
Je mnoho fanoušků klasických RTS, kteří by ocenili něco nového, ale na známých základech. Přesně tohle by měl přinést titul The Scouring, který staví na tom, co již známe a opatrně přidává něco navíc.
V Sarosu od vývojářů Returnalu má každá vaše smrt smysl
Pojďme se vrátit ke včerejšímu State of Play a blíže se podívat na oznámenou PlayStation 5 exkluzivitu Saros od studia Housemarque, známé především díky oceňovanému Returnalu.
Proč hry vycházejí plné bugů? Vývojáři přiznávají, že chybí kvalitní testování
Vydávání technicky nedodělaných her se v herním průmyslu stalo smutným standardem. Mnozí hráči si kladou otázku, proč stále dostávají tituly plné chyb, i když ty jsou mnohdy odkládány.
Vývojáři remaku The Elder Scrolls IV: Oblivion se měli inspirovat u soulslike
I když Bethesda oficiálně neoznámila remake legendárního The Elder Scrolls IV: Oblivion, neoficiální zdroje naznačují, že projekt je v plném proudu a míří na léto 2025.
Vývojáři Indiana Jones and the Great Circle opravují klíčové chyby
Dobrodružství legendárního archeologa obdrželo v pořadí druhou aktualizaci. Studio MachineGames u Indiana Jones and the Great Circle reaguje na stížnosti ohledně plynulosti hry a řeší řadu problémů.
TOP 10 případů, kdy si vývojáři udělali srandu sami ze sebe
Hry jsou umělecké médium, dnes už dostatečně schopné podat srdceryvné příběhy s přesahem do společenských problémů. Ale jsou taky sranda. Těchto deset studií se nebáli udělat si ze sebe srandu.
Commandos: Origins se opozdí, vývojáři pracují na důležitých vylepšeních
Už rok slyšíme o tom, že Commandos: Origins vyjdou v roce 2024. Bohužel na jeho sklonku přichází nemilá zpráva pro všechny, co se na nový díl legendární série těší.
Vývojáři No Man’s Sky to dokázali: Od fiaska k triumfu
Hra No Man’s Sky od studia Hello Games právě dosáhla milníku, který byl na začátku její existence téměř nepředstavitelný. Zakladatel týmu děkuje hráčům. Plus přicházejí staré expedice.
Vývojáři Farthest Frontier potřebují před vydáním doladit hru
Po více než dvou letech v předběžném přístupu se na svět klube Farthest Frontier. Úspěšná a u hráčů oblíbená budovatelská simulace vyjde brzy ve finální verzi. Ještě předtím vývojáři vyladí detaily.
Steam zpřísňuje Season Passy. Po vývojářích vyžaduje detailní informace a harmonogram
Po špatných obrázcích na kartě her a demoverzí se Valve rozhodlo vytyčit pravidla pro vývojáře a vydavatele ohledně Season Passů. Na Steamu budou muset společnosti jasně uvést detaily.
Využíváme jen zlomek z pravého potenciálu PS5, říká vývojář Spider-Man: Miles Morales
Podle všeho hry, které zrovna vyšly na PlayStation 5, využívají úplné minimum z možností, které PS5 zvládne nabídnout. Vyjádřil se k tomu technologický ředitel ze studia Insomniac Mike Fitzgerald.