Výsledky vyhledávání pro "cusima"
Musíme si promluvit o The Rogue Prince of Persia
Měli jsme možnost si zahrát čerstvě oznámenou rogue-like plošinovku The Rogue Prince of Persia od tvůrců Dead Cells. Jak nás z přibližně 30 minut hraní zaujala?
Musíme si promluvit o Rise of the Rōnin
Rise of the Rōnin je nadcházející exkluzivita pro PlayStation 5. Jaké jsou naše první dojmy z prvních hodin? Pojďme si o všem popovídat.
Musíme si promluvit o Suicide Squad: Kill the Justice League
Suicide Squad: Kill the Justice League od Rocksteady Studios vychází už za pár týdnů. Novinářského hands-on preview jsme se nezúčastnili, ale měli jsme možnost vyzkoušet alfu. Jaké jsou naše dojmy?
Musíme si promluvit o Avatar: Frontiers of Pandora
Indian byl pozván ke hraní preview verze nadcházející akční FPS/adventury Avatar: Frontiers of Pandora. Mohli jsme si projít přibližně 2 hodiny obsahu a přinášíme vám naše záběry a první dojmy.
Musíme si promluvit o Cyberpunku 2077 a Phantom Liberty
Naše recenze na Cyberpunk 2077: Phantom Liberty vyjde v pondělí 25. září, protože CD Projekt RED nedovolil použít vlastní záběry z hraní až do zmíněného data. Máme pro vás alespoň tento speciál!
Na Vigor pro PC musíme nadále zapomenout. V českém studiu vzniká jiný projekt
V Bohemia Interactive stále nemají plány na uvedení multiplayerové střílečky Vigor na PC. Můžeme však očekávat nový projekt, který vzniká v rámci programu Bohemia Incubator.
Redakční výběr her, které si po E3 musíme zahrát!
E3 už je za námi, ale vzpomínky nadále zůstávají! Pojďte se společně s námi podívat na tituly, na které se z celého festivalu těšíme nejvíce.
Na propracovanou grafiku v MotoGP si musíme počkat
První gameplay záběry z MotoGP 21 dokládají, že sliby o propracované grafice a realistickém závodění byly jen PR řeči. Přesto ale závody jednostopých strojů nepůsobí špatně.
Musíme si promluvit o Anthemu, změnil nám pohled na recenzování dnešních her
Většinou se očekává, že jednou za x let, když už vyjde nějaká ta velká hra, že to bude zaručená pecka. Anthem nejenže pecka není, ono to vypadá jako past na hráče. EA a BioWare tak otevírají otázku,…
Ghost of Tsushima nabídne akční postup i stealth
Nazvali byste se spíše akčním typem hráče, který rád vtrhne do boje a kosí jednoho nepřítele za druhým, anebo spíš čekáte ve stínech na tu správnou chvíli, kdy sejmete tamtoho vojáka? V případě Ghost…
Ve světě Ghost of Tsushima budete moci prozkoumat naprosto vše
Ghost of Tsushima na E3 ohromil komunitu svým zpracováním, včetně nádherného světa. Titul se prezentuje jako hra s otevřeným světem, který dle vývojářů bude 100% otevřený, tedy nebudou se v něm…
Ghost of Tsushima ukázalo dechberoucí grafiku
Novou značkou na poli her a seznamu exkluzivit pro Sony a jeho PlayStation je Ghost of Tsushima, nový počin studia Sucker Punch.