Výsledky vyhledávání pro "Vyvojari"
Vývojáři Indiana Jones and the Great Circle opravují klíčové chyby
Dobrodružství legendárního archeologa obdrželo v pořadí druhou aktualizaci. Studio MachineGames u Indiana Jones and the Great Circle reaguje na stížnosti ohledně plynulosti hry a řeší řadu problémů.
TOP 10 případů, kdy si vývojáři udělali srandu sami ze sebe
Hry jsou umělecké médium, dnes už dostatečně schopné podat srdceryvné příběhy s přesahem do společenských problémů. Ale jsou taky sranda. Těchto deset studií se nebáli udělat si ze sebe srandu.
Commandos: Origins se opozdí, vývojáři pracují na důležitých vylepšeních
Už rok slyšíme o tom, že Commandos: Origins vyjdou v roce 2024. Bohužel na jeho sklonku přichází nemilá zpráva pro všechny, co se na nový díl legendární série těší.
Vývojáři No Man’s Sky to dokázali: Od fiaska k triumfu
Hra No Man’s Sky od studia Hello Games právě dosáhla milníku, který byl na začátku její existence téměř nepředstavitelný. Zakladatel týmu děkuje hráčům. Plus přicházejí staré expedice.
Vývojáři Farthest Frontier potřebují před vydáním doladit hru
Po více než dvou letech v předběžném přístupu se na svět klube Farthest Frontier. Úspěšná a u hráčů oblíbená budovatelská simulace vyjde brzy ve finální verzi. Ještě předtím vývojáři vyladí detaily.
Steam zpřísňuje Season Passy. Po vývojářích vyžaduje detailní informace a harmonogram
Po špatných obrázcích na kartě her a demoverzí se Valve rozhodlo vytyčit pravidla pro vývojáře a vydavatele ohledně Season Passů. Na Steamu budou muset společnosti jasně uvést detaily.
Vývojáři Star Wars Outlaws odstraňují povinné plížení a hledají cestu k hráčům
Ubisoft se snaží napravit rozpačité přijetí Star Wars Outlaws. Akční adventura obdržela dosud největší aktualizaci. Kromě vylepšování a opravy hry ji také upravuje.
Neúspěch Unknown 9: Awakening vyústil v propouštění vývojářů
Kanadské studio Reflector Entertainment pod vydavatelstvím Bandai Namco propouští. Tvůrci Unknown 9: Awakening se budou muset u budoucích projektů obejít bez svých kolegů.
Chyby a problémy srážejí kvalitu Stalkera 2. Vývojáři slibují opravy a nový obsah
Po letech čekání a složitého vývoje (hackerské útoky, vnitřní konflikty a ruská invaze na Ukrajině) dnes na PC a Xbox Series X/S vyšel S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
Hráč na prvním místě. Vývojáři Battlefieldu 7 nasbírali nejvíce dat v historii
V Electronic Arts a vývojářských studiích jsou odhodláni napravit chyby z minulosti a postarat se o to, aby nový Battlefield splnil očekávání komunity a byl zábavný.
Všechny tyhle hry chystají čeští a slovenští vývojáři
Czech & Slovak Direct Showcase 2024 nabídl více než 40 her, včetně šesti světových premiér. Plus na Steamu a GOG běží slevy na hry od českých a slovenských vývojářů.
Netflix zavřel AAA studio, kde vývojáři Halo, God of War a Overwatch chystali velkou hru
Netflix zjistil, že vytvářet velké hry není jen tak? Vývoj takových her vyžaduje spoustu času a velké investice. Což se zřejmě streamovacímu gigantovi nelíbilo a rozhodl se zavřít své velké studio.
Vývojáři Rime ruší neohlášenou hru a propouštějí
Španělské studio Tequila Works, které nám přineslo Rime, Gylt a Song of Nunu: A League of Legends Story, mělo velké plány. Po chvále na předchozí tituly chystalo dva větší projekty.
Throne and Liberty slaví úspěch. Vývojáři plánují nový obsah
V Amazonu mohou opět slavit. O nový masivně multiplayerový RPG titul Throne and Liberty od studia NCSoft je velký zájem. Nástupce legendárního Lineage přilákal spoustu hráčů.
Vývojáři Outlast se stali oběťmi kyberútoku
Studio Red Barrels utrpělo kyberútok, kdy hackerská skupina získala 1,8 terabajtů dat. Údajně šlo o údaje o zaměstnancích, ale i herní buildy. Hráči podle nich postihnuti nebyli.
Colonel Sanders vykopnul vývojáře Tekkena
Maskot a zakladatel KFC se mohl objevit v sérii Tekken. Fanoušci Spore začínají pomalu slavit a vývojáři Stalkera vypustili dokoment o svých útrapách v Ukrajině.
Xbox zjišťuje u vývojářů, proč upřednostňují konkurenční konzoli
Microsoft rozšiřuje svůj program Xbox Research. Cílem je navázat užší spolupráci s vývojáři a usnadnit jim vývoj her pro konzole Xbox. U té příležitosti se americká společnost ptá na konkurenci.
Vývojář Vampire Survivors zakládá vydavatelství
Studio Poncle, které přineslo masivní indie hit Vampire Survivors chce více podporovat nezávislé vývojáře a zakládá vlastní vydavatelství. Fungovat bude ale spíše jako label nebo fond.
Behaviour Interactive kupuje vývojáře Darkest Dungeon
Firma, která stojí za Dead by Daylight, kupuje Red Hook Studios, autory indie hitů Darkest Dungeon. Všech 29 členů ve studiu nadále zůstává a měli by pracovat nezávisle na jejich mateřské společnosti.
Embracer Group si rozmyslela prodej vývojářů Metra a Zen Studios
Embracer Group zrušila možný prodej týmů 4A Games a Zen Studios. Obě firmy zůstanou součástí společnosti. Před tímto rozhodnutím byly zahrnuty do opce po prodeji divize Saber Interactive.
Vývojáři Stalkera 2 jsou si jisti novým datem vydání
Už žádný odklad. Vývojáři chystané postapokalyptické akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl si jsou jisti datem vydání jako nikdy předtím. Tým se rozpovídal o délce hry.
Star Wars Outlaws nebude tak frustrující. Vývojáři pracují na změně
Otravné a frustrující. To jsou dvě slova, která zaznívají z úst hráčů na adresu trestů ve Star Wars Outlaws. Šéf vývoje Julian Gerighty si kritiku uvědomuje a potvrzuje, že pracují na úpravě.
Uwe Boll chtěl natočit Postal 2 přes crowdfunding. Vývojáři hry o tom nic nevěděli
Uwe Boll chtěl vybrat peníze na pokračování jeho filmu podle hry Postal. Chystal se zachránit filmový průmysl. Kampaň byla za několik dní zrušena, nevybrala ani procento požadované částky.
Vývojáři hitu Black Myth: Wukong mají ambiciózní plány a cíle
Po třech dnech 10 milionů kopií. Po dvou týdnech o osm milionů více. Čínské studio Game Science má s Black Myth: Wukong ambiciózní plány, a ještě větší cíle. Potvrzena expanze.
Nerozumí hrám, stěžuje si dvojice japonských vývojářů na ratingovou agenturu kvůli cenzuře
Konzolová verze remasteru akční adventury od Shinjiho Mikamiho a Sudy 51 bude ve své domovině cenzurovaná. Dvojice slavných vývojářů si stěžuje na ratingovou agenturu CERO.
Enotria je nezajímá a nezajímáte je ani vy, rozčiluje se vývojář nad odkladem Xbox verze kvůli Microsoftu
Majitelé Xboxu Series X/S musí překousnout další hru, kterou si nějakou dobu nezahrají. Po Black Myth Wukong hlásí odklad na neurčito Enotria: The Last Song. Na PC a PS5 hra vyjde.
Vývojáři Indiana Jones and the Great Circle jsou nadšení, že hra vyjde i na PlayStation
Studio MachineGames má radost, že se akční adventura dostane do rukou více lidem. Verzi pro PS5 chtěli udělat vždycky. Půl rok, který mají navíc, využijí k vyladění.
Vývojáři na Gamescomu mluvili o PlayStation 5 Pro
PlayStation 5 Pro je veřejným tajemstvím. Výkonnější konzole současné generace od Sony Interactive Entertainment nebyla dosud oznámena, avšak její příchod je nevyhnutelný.
ARC Raiders se zbavuje free to play modelu, aby se vývojáři mohli soustředit na zábavnější gameplay
Arc Raiders, kromě přechodu na placený model, přináší mix intenzivní PvPvE extraction shooter akce, kde hráči bojují s roboty i ostatními hráči o přežití v postapokalyptickém světě.
Harry Potter, Batman, Game of Thrones a další značky může Warner Bros. licencovat jiným vývojářům
Meziroční pokles v herní divizi o 41 % není pro Warner Bros. Discovery nic příjemného. Zejména v době 70% poklesu cen akcií od spojení WarnerMedia a Discovery v roce 2022.
Indie roguelike hit Balatro překonal velký milník. Vývojáři chystají důležitou aktualizaci
Karetní roguelike deckbuilder Balatro od týmu LocalThunk slaví 2 miliony prodaných kopií a chystá velkou bezplatnou aktualizaci na rok 2025. Tým slibuje další dvě překvapení během léta.
Dejte nám šanci, prosí po kritice šéf vývojářů remaku Silent Hillu 2
Na moderní předělávku kultovního psychologického hororu Silent Hill 2 se snesla kritika. Fanoušci nejsou spokojeni s prezentovanými záběry a nelíbí se jim ani výběr Bloober Teamu.
Xbox nikdo nepotřebuje, měl prohlásit vývojář Phantom Blade Zero. Vše je ale jinak
Zajímavě vypadající akční RPG titul Phantom Blade Zero je oficiálně oznámen pouze pro PC a PlayStation 5. Dle všeho studio S-Game neuzavřelo žádnou dohodu se Sony.
Velké změny v Bungie. Sony propouští a přesouvá vývojáře do nového studia
Bungie pod Sony prochází změnami. V americkém studiu bude propuštěno zhruba 17 procent zaměstnanců, což je 220 lidí. Dalších 155 přejde do jiných studií v rámci PlayStationu.
Vývojáři věští z koule a netuší, kdy jejich hra vážně vyjde...
Vývojářský tým World of Warcraft zakládá odbory, PlayStation převyšuje marketingové prostředky Xboxu a mnoho dalších novinek v dalším vydání SHOWTIME!
Vývojáři Fable a Forzy Horizon otevřeli třetí studio
Britské studio Playground Games tvořící pod Microsoftem restart Fable a závodní sérii Forza Horizon se znovu rozrůstá. Už má třetí tým. Jeden se věnuje Forze Horizon, zbývající dva Fable.
„Vývojáře to jen vyčerpává a demoralizuje,“ říká Josh Sawyer z Obsidianu o nereálných termínech pro nehotové hry
Hry, které do léta neukážou hratelnost, nestihnou vydání do konce roku, tvrdí RPG veterán Josh Sawyer z Obsidian Entertainment a varuje před vyhořením vývojářů.
Vývojář No Man's Sky proletěl díky silnému enginu 3 planety za 50 sekund
Vývojář No Man's Sky proletěl díky silnému enginu 3 planety za 50 sekund. „Pěkná ukázka toho, jak bezproblémový a výkonný je náš engine,“ říká Martin Griffiths programátor z Hello Games.
Vývojáři Gran Turisma 7 se omlouvají za vystřelování aut do vzduchu
Poslední update automobilového simulátoru Gran Turismo 7 zapříčinil vznik chyby, kvůli které se auta chovají značně nerealisticky. Na sociálních sítí se objevují videa létajících aut.
GTA 6 se nebude příliš lišit od GTA 5, upozorňuje bývalý vývojář Rockstaru
Očekávání jsou obrovská. Mnozí si Grand Theft Auto VI představují jako hru, která způsobí revoluci. Ale položil si někdo otázku, v čem by gangsterská akce od Rockstar Games měla způsobit revoluci?
Warner Bros. Games získávají vývojáře MultiVersus
Těsně před startem nové sezóny MultiVersus došlo k akvizici studia Player First Games. Autoři arkádového akčního crossoveru nyní spadají přímo pod Warner Bros. Games.
Vývojáři série Like a Dragon oznámí novou hru v září
Studio Ryu Ga Gotoku odhalí novou hru na Tokyo Game Show 2024. Zatím se neví, jestli půjde o pokračování hlavní série, další díl některého ze spin-offů, nebo něco úplně jiného. Titul prý překvapí.
Splitgate 2 bude větší a lepší, slibují vývojáři
Před několika lety byla bezplatná portálová first-person střílečka Splitgate oblíbená, ale v průběhu času nedokázala bojovat s rostoucí konkurencí a udržet si hráče. Dvojka má být AAA hrou.
Vývojáři policejního sandboxu The Precinct potřebují více času
Zahrát si izometrické Grand Theft Auto z druhé strany, tedy z pohledu policistů, zní lákavě. Není tak divu, že do ulic Averno City se těší značné množství hráčů. Bohužel za měsíc do služby nenastoupí.
Prohlášení vývojářů k úniku hratelné verze Warhammer 40,000: Space Marine 2
Únik plně hratelné verze hry necelé dva měsíce před oficiálním vydáním je problém, který nechce řešit žádný vývojáři. Společnosti Saber Interactive a Focus Entertainment ho však musí řešit.
Astro Bot musí běžet v 60 fps, říká vývojář a promluvil o dalších zajímavostech
Pro Team Asobi je nejdůležitější dobrý pocit z hraní hry, proto cílí na 60 fps. Jaká bude herní doba a bude lákavé dohrát hru vícekrát? Vývojáři uvažovali o otevřeném světě.
Vývojáři začínají s detailní ukázkou mrazivé strategie Frostpunk 2
Nebýt odkladu, tak bychom se už koncem měsíce mohli zchladit při budování a řízení poslední lidské bašty v mrazivých postapokalyptických podmínkách. Delší čekání na Frostpunk 2 nám vývojáři vynahradí.
Kvůli Game Passu vývojáři Avowed pilovali úvod hry
Díky předplatnému máme možnost si bez větších investic zahrát přehršel titulů. V těchto dobách je o to důležitější, aby hra zaujmula v prvních desítkách minut. Jinak mnoho hráčů o ní ztrácí zájem.
Vývojáři Tales of Kenzara: Zau propouští
Autoři exotické metroidvanie propustili více než dvanáct lidí. Surgent Studios se teď chtějí soustředit na pomoc postihnutým, podporu Zau a potencionální budoucí projekty.
Stát chce dát herním vývojářům DOTACE: je to správné?
Proč podporovat český herní trh až nyní? Podle všeho přichází podpora pro české herní vývojáře, jenže to má háček. Nebude uplně jasné, jak velká bude a hlavně... pro koho bude?
Vývojáři Escape from Tarkov vydají patch, ve kterém se zaměří na potírání podvodníků
Vývojáři hry z Battlestate Games opět potírají podvodníky ve hře a plánují nabídnout odměny pro hráče, kteří budou ochotni upozornit na to, že někdo zjevně porušuje pravidla.
Vývojář z Bohemia Interactive vydal roztomilou hříčku, se kterou oznamuje narození dcery
Karel Mořický z amsterdamské pobočky Bohemia Interactive už podruhé využil videoherní médium k oznámení nového přírůstku do rodiny. Hříčku Vera & Karel mají holčičku! lze hrát přímo v prohlížeči.
Bývalí vývojáři Halo a Call of Duty oznámili hru Sentinel
Pokud toužíte po FPS hře, která je vytvářena za pomoci Unreal Engine 5, tak můžete skákat radostí. Sentinel tyhle dvě podmínky plní, a právě teď se nachází ve velmi brzkém vývoji.
Vývojáři celého světa vs. RUSKO
Nakolik si vývojáři cení životy lidí na Ukrajině? Budete se divit, ale ukazuje se, že peníze nejsou všechno. Dnešní hlavní téma je nauka o tom, jak se bojuje proti agresi omezováním služeb.
Věci, ze kterých mají vývojáři hrůzu!
Všimli jste si toho, že jsou jistá témata, o kterých se prostě nemluví? Já ano! Proto dnes výjimečně můžete vidět TOP 5 s Geluorezem o věcech, ze kterých mají vývojáři hrůzu!
Android vývojáři dostanou větší podíl z prodejů při podpoře více zařízení
Google chce vývojáře androidových aplikací pošťouchnout k podpoře více různých zařízení a je ochoten se kvůli tomu vzdát části svého podílu prodejů.
Jaké jsou nejoblíbenější platformy mezi vývojáři? Odpověď přináší GDC průzkum
Organizátoři Game Developers Conference mezi vývojáři provedli průzkum, kterého se zúčastnilo více než tři tisíce lidí. Z něho jsme se dozvěděli několik zajímavostí.
Apple od nového roku u většiny vývojářů sníží své provize z App Store o polovinu
Společnost Apple oznámila, že od roku 2021 sníží své provize z App Store o polovinu. Vývojářům nebude americká firma strhávat dosavadních 30 procent, ale 15 procent.
Vývojáři se obávají problémů s optimalizací her na Xbox Series S
Vývojáři z různých studií poukazují na velkých rozdíl v operačních pamětí i výkonu grafického čipu. Hry mají být vždy brzděny tou nejméně výkonnou konzolí generace, což bude Xbox Series S.