Výsledky vyhledávání pro "upscaling"
Jak a proč se DLSS a AI upscaling dostal do mainstreamu?
Společnost Nvidia stojí v čele grafických revolucí pomocí ray tracingu a upscalingu přes neurální renderování. Než k něčemu takovému došlo byla jen otázkou času. Ale proč a jak k tomu došlo?
Nástroj DLSS Swapper pro snadnou správu upscalingu obdržel velkou aktualizaci
Populární komunitní nástroj DLSS Swapper, který nám hráčům na PC usnadňuje aktualizaci knihoven pro technologii NVIDIA upscalingu, se právě dočkal nové verze 1.2.
NVIDIA uvolnila pro vývojáře plugin DLSS 4 pro Unreal Engine 5, otevírá tak cestu k nové generaci AI upscalingu
Oficiální plugin pro NVIDIA DLSS 4 je nově dostupný pro aktuální verze Unreal Engine 5, což vývojářům otevírá dveře k implementaci této AI technologie do jejich projektů.
Nvidia chystá revoluci v DLSS, přechází na výkonnější AI model
Nvidia se chystá na další skok ve své technologii pro hráče. Podle nových informací prochází její populární upscaling technologie DLSS zásadní architektonickou změnou.
PlayStation 5 Pro v roce 2026 čeká velké vylepšení díky FSR 4
Sony plánuje posunout vizuální kvalitu her na PlayStationu 5 Pro na novou úroveň. Mark Cerny potvrdil, že v roce 2026 konzole obdrží vylepšenou verzi PSSR. Využije FSR 4 od AMD.
PlayStation 5 Pro má být díky upscalingu o 100 % rychlejší než základní PS5
Po internetu už dlouho kolují specifikace výkonnějšího modelu PlayStationu 5. Navzdory tomu, že procesor a operační paměť nejsou o mnoho lepší než základní model, tak vše zachrání upscaling.
Kingdom Come Deliverance 2: Potvrzena podpora upscalingu a fotky z natáčení
Po odhalení skladby Saint Barbara (Svatá Barbora) přichází domácí Warhorse Studios s dalšími střípky týkající se Kingdom Come: Deliverance 2. Máme fotky z natáčení i video s Vávrou.
Technologie AMD FSR 3 se dostala do prvních her: Forspoken a Immortals of Aveum
V létě ohlášená technologie AMD FSR 3 se nyní dostává do prvních titulů – Forspoken a Immortals of Aveum. K dispozici je i pro majitele konkurenčních GPU
Na podzim vyjde Nvidia DLSS 3.5, soustředí se na zlepšení ray-tracingu
Technologie DLSS 3.0, která účinně navyšuje počty FPS v podporovaných titulech, bude vylepšena o novinku zvanou Ray Reconstruction. Nové DLSS 3.5 se do prvních her vydá na podzim.
Proč všichni mluví o DLSS 3.0? Protože dokáže zázraky!
Dnes jsme se podívali na nový přelom ve světě upscalovacích technologií jménem DLSS 3.0. Oproti předchozí verzi navíc umí "vymýšlet" a vkládat vlastní snímky a my si vysvětlíme jak to dělá.
Na optimalizaci PC a Xbox verze Starfieldu se podílí AMD s technologií FSR
Společnost AMD je exkluzivním partnerem Starfieldu. Výrobce procesorů a grafických karet pomáhá vývojářům s počítačovou i konzolovou verzí očekávaného vesmírného RPG.
Mobilní DLSS? Qualcomm představil vlastní upscalingovou technologii pro hráče
Qualcomm představil novou technologii, která potěší zejména hráče náročných mobilních titulů. Díky upscalingu totiž bude schopna zvýšit počet FPS nebo přidat na rozlišení.
Kvalitnější videa v prohlížeči díky ovladačům od Nvidie už v tomto měsíci
Ještě v tomto měsíci se dočkáme aktualizace ovladačů od Nvidie, která s sebou přinese očekávanou funkci RTX Video Super Resolution. Pomocí umělé inteligence zvýší kvalitu videí v prohlížeči.
Apple se chce přiblížit gamingu. Představil MetalFX Upscaling
Na konferenci Apple WWDC 2022 se společnost pochlubila s MetalFX Upscaling, který pomůže hráčům s plynulostí her na Macu. Na konferenci se překvapivě ukázal Capcom.
Jedno z interních studií Xboxu pracuje s upscalingem textur pomocí umělé inteligence
Zdá se, že nás čeká další milník ve vývoji videoher, který by vývojářům mohl značně usnadnit náročnou tvorbu nových titulů.