The Last of Us Part 2 nás má překvapit situacemi a emocemi, na které nemusíme být připraveni

Vývojáři chtějí, aby vše ve hře bylo realistické, včetně postav a jejich chování nebo emocí. Důraz byl kladen i na vytvoření herního světa.

Death Stranding je pozitivní, depresivní a strašidelnou hrou zároveň

Titul Death Stranding je těžké hodnotit, neboť moc se o něm neví; kdo jej viděl, tomu spadla brada, a o podrobnostech netřeba se bavit. Norman Reedus se nedávno nechal slyšet a bylo vyrozuměno, že ze…

The Last of Us: Part II má prý hrát na naše nervy více než kdy předtím

Určitě je všem jasné, že když se první The Last of Us dotklo srdcí tolika hráčů, druhý díl musí být ještě více dojemný. Nicméně Naughty Dog slibují, že nás pohltí spíš vztek a to prý už v prvních…

V Detroit: Become Human poprvé dostaneme plnou svobodu našich rozhodnutí. Známe datum vydání

Chtěli jste někdy zjistit, jak by to vypadalo, kdyby měli androidi emoce? Do jakých situací bychom se mohli dostat? Detroit: Become Human vás nechá projít si tyto situace a rozhodovat se přesně jak…