Magazín · Novinky · v pondělí 11. 2. 2019 17:59
Death Stranding je pozitivní, depresivní a strašidelnou hrou zároveň
Budeme se bavit o tom, co všechno může a nemusí novinka od Hidea Kojimy být? Příběhově je zatím nepochopitelná, datum vydání v nedohlednu (v jednu chvíli to vypadá na tento rok a poté zase ne), žánr se horko těžko odhaduje... No jo, zkrátka toho moc nevíme. Každopádně co se týče síly příběhu, máme se na co těšit. Nejenže Kojima v nedávné době uchvacoval evropská studia, Norman Reedus se nechal slyšet, že příběh je velice různorodý a zřejmě z něj (ne)budeme mít nejlepší pocity.
Reedus pro novinkový server Metro sdělil, že Death Stranding je v zásadě pozitivní hra, avšak je také strašidelná a depresivní zároveň. Kojima je podle něj génius, koncept Death Stranding je údajně nadčasový. "Namísto zabíjení všech kolem to všechny spojuje," popsal Reedus.
Doposud zveřejněné trailery mají ukazovat střípky ze hry, avšak nepředstaví podstatu hry. "Je to komplikované, ta hra je hrozně komplikovaná," dodal. Tomu se nedivíme.