Ačkoli jsme se dočkali mnoha her, ve kterých jsme dostali možnost rozhodnutí, žádná nám nedala plnou volnost. Detroit: Become Human nás zasadí do futuristického prostředí, ve kterém jsou androidi v domácnosti takřka samozřejmostí. Přesto, že většina z nich funguje bezchybně, někteří začínají cítit emoce. Předtím než si přečtete následující dva odstavce, měli byste vědět, že popisují situace ze hry a tím pádem obsahují SPOILERY.

Hra vás postaví do několika situací, v nichž budete hrát za androida, někdy přímo za toho s emocemi, někdy bez. Zatím jsme mohli vidět dvě situace. První jsme viděli z traileru, hrajete za ženu (androida), který je umístěn do rodiny, kde už nejspíše byl. Z traileru je jasně vidět konflikt mezi otcem a dcerou, otec je agresivní a je možné, že dceři ublíží. Vy byste jako "sluha" rodiny měli poslouchat otce a starat se o domácnost. To také můžete, pokud máte ovšem alespoň špetku emocí, pokusíte se dceři pomoct, jak.. to už je na vás.

Druhý příběh si vybraní jedinci mohli zahrát v podobě dema. Jste vhozeni do pozice vyjednavatele (androida) a snažíte se vyřešit situaci s rukojmím. V tomto případě to nejste vy, kdo cítí emoce, nýbrž android, který drží holčičku na balkóně a vyhrožuje jejím zabitím. Jako vyjednavatel dostanete volnost projít byt, ve kterém rodina bydlí. Můžete prohlížet osobní věci a rekonstruovat situace. To vše vám zvýší šanci na záchranu rukojmí. Kolik toho prozkoumáte a jak budete vyjednávat opět záleží na vás.

Každý příběh má desítky konců a v každém můžete zemřít. Po dokončení každého z nich se vám zobrazí všechny způsoby, kterými mohl příběh skončit. Detroit: Become Human vychází 25. Května na PS4. Hru si budeme moct vychutnat plně v češtině spolu s titulky k dialogům.